יום ראשון, 25.08.2024 שעה 10:17

לא עוצרת: הפועל העלתה את הצעתה לסורקין

הקבוצה של עופר ינאי אמנם לא מנהלת מו"מ ישיר מול השחקן, אך יודעת איך להעביר את המסרים. מוכנה לשלם לו קרוב לכ-1.4 מיליון דולר לעונה, כל הפרטים

|
רומן סורקין עם תואר ה-MVP (חגי מיכאלי)
רומן סורקין עם תואר ה-MVP (חגי מיכאלי)

הפועל תל אביב לא עוצרת. עופר ינאי מציב לעצמו מטרות, ומתכוון להפוך את ההצהרות למעשים. הבעלים עד עכשיו הוכיח שהוא לא זורק סתם סיסמאות או עושה הטרלות רק בשביל לעצבן.

הפועל ת"א רוצה מאוד את רומן סורקין, היא מבינה שזה שובר שוויון מבחינת הליגה המקומית, וגם יפגע מאוד במכבי ת"א. בגלל זה, סגנית האלופה שהציעה בתחילה לסורקין כמיליון דולר נטו לעונה לארבע שנים, העלתה את ההצעה לפי גורמים בכדורסל הישראלי לסך של כ-1.4 מיליון דולר נטו לעונה. מדובר בחוזה עתק של כ-40 מיליון שקלים לארבע שנים.

עופר ינאי, כך מספרים, לא פראייר, הוא לא מתנהל ישירות מול סורקין, לפחות פומבית. סורקין עדיין שחקנה של מכבי ת”א ומקבל את המסרים והמידע ממי שצריך.

עופר ינאי (שחר גרוס)עופר ינאי (שחר גרוס)

במכבי ת"א מכירים את הכל, יש במועדון פניקה לגבי כל סיפור סורקין, הם כרגע לא יכולים להציע לו יותר מ-750 אלף דולר נטו לעונה, וזה גם אחרי מאמץ גדול. הצהובים מתחילים להבין לאט לאט שנכנסו למשחק כרישים גדולים כמו עופר ינאי, כאשר מתן אדלסון עוד לא התחיל לפתוח את הכיס לרמות שהוא יכול להשאיר את כולם מאחור כאשר זה יקרה.

כל מה שקורה סביב סורקין, כך מספרים, גרם לאחרונה לדני פדרמן להרים טלפון לאנשי הפועל ולהעביר להם מסר: “איך אתם פונים לשחקן שלנו תחת חוזה?”

גורמים בכדורסל מספרים כי בהפועל העבירו מסר נגדי לפדרמן, “אל תיתממו, אתם פניתם לג'יילן הורד לפני המשחק השלישי בין הקבוצות”. (משמע המשחק השלישי שהיה בדרבי בין הקבוצות, ג.ל).

ג'יילן הורד (שחר גרוס)ג'יילן הורד (שחר גרוס)

סורקין נמצא כעת בליגת הקיץ בווגאס, שהיום למעשה מתחילה באופן רשמי. סורקין רוצה לקבל חוזה, כאשר גם חוזה לא מובטח יגרום לו לעזוב את מכבי ת"א. גורם בכדורסל הישראלי אמר היום בעניין סורקין: "הוא לא יהיה בעונה הבאה במכבי ת"א, הוא יהיה או בהפועל ת"א או בהפועל ירושלים".

בווגאס נמצאים גם בכירי הקבוצות, גם נציגים של מכבי ת"א, גם של הפועל ת"א וגם של הפועל ירושלים. כולם עם עיניים נשואות לעבר סורקין. האם הוא יעשה את הבלתי ייאמן ויקבל חוזה מובטח ב-NBA? הסיכויים לא גדולים, אבל כבר למדנו שהכל יכול לקרות. אם סורקין יקבל חוזה דו כיווני, הדבר יאפשר לקבוצה אחרת לקחת אותו. אין ספק שהימים הקרובים יהיו מאוד קריטיים בכל סיפור סורקין.  

רומן סורקין עם תואר ה-MVP (חגי מיכאלי)רומן סורקין עם תואר ה-MVP (חגי מיכאלי)
אסור לפספס
נגןהבחירות הקשות של כריסטיאנו רונאלדו
חדש: הבחירות הקשות של כריסטיאנו רונאלדו
נגןרונאלדו פתח ערוץ יוטויב ושבר את השיא
רונאלדו פתח ערוץ יוטויב ושבר את השיא
נגןמי ניצח בריצה? ספיד מול טראוויס סקוט
מי ניצח בריצה? ספיד מול טראוויס סקוט
נגןהחקיין של מסי מתקשר להזמין מקום במסעדה
החקיין של מסי מתקשר להזמין מקום במסעדה
/* LAST / NEXT ROUNDs */