יום ראשון, 08.09.2024 שעה 05:53

הפעם תזכה במייג'ור? פאוליני בגמר ווימבלדון

אחרי ההפסד בגמר הרולאן גארוס, האיטלקייה עלתה לגמר על הדשא אחרי 1:2 (6:2, 4:6, 6:7) על וקיץ'. תפגוש את קרג׳יקובה שגברה 1:2 במערכות על ריבקינה

|
פאוליני חוגגת (רויטרס)
פאוליני חוגגת (רויטרס)

יש ארבעה רגעים מיוחדים מאוד בעולם הטניס מידי השנה, אחד מהם נמצא בשיא שלו בימים אלה. חצי הגמר בווימבלדון אצל הגברים ייצא לדרך מחר (שישי), אך בנשים זה החל היום כשג’סמין פאוליני גברה על דונה וקיץ’ בתום משחק צמוד ונהדר.

הטניסאית מאיטליה (מדורגת 7) נכנעה במערכה הראשונה 6:2 לקרואטית, אך מיד בשנייה היא התאפסה וקבעה 1:1 בתום 4:6. המערכה השלישית סיפקה מותחן ובסופו של דבר פאוליני עלתה לגמר אחרי 1:2 של 6:2, 4:6, 6:7. האיטלקייה כבר הרוויחה שתי נקודות משחק, וקיץ’ הגיבה וכפתה שובר שוויון ואף הובילה בו, אך בסוף פאוליני עמדה במשימה.

פאוליני כבר הגיעה לגמר גראנד סלאם פעם אחת בחייה, כשעשתה זאת ברולאן גארוס ממש לפני כמה חודשים שם היא הפסידה לשפיונטק. עבור וקיץ’ זה היה הישג השיא בקריירה כמובן.

פאוליני תפגוש בגמר את ברברה קרג׳יקובה שניצחה 1:2 במערכות את אחנה ריבקינה. המדורגת 32 הפתיעה את המדורגת רביעית כאשר במערכה הראשונה ניצחה 3:6. המערכה השנייה ריבקינה גברה 3:6 והשוותה ל-1:1 במערכות, אך במערכה האחרונה המודרגת 32 ניצחה 4:6 ועלתה לגמר.

אסור לפספס
נגןבבית בהולנד: צ'רון שרי בנה מגרש כדורגל
מגרש הכדורגל של טיירון שרי בבית בהולנד
נגןמיליון דולר תמורת קלף חתום של וומבניאמה
מיליון דולר תמורת קלף חתום של וומבניאמה
נגןבנבחרת חוגגים לענאן ח'לאילי יומולדת
בנבחרת חוגגים לענאן ח'לאילי יומולדת
נגןספיד עשה את הבלתי ייאמן עם החולצה של CR7
ספיד עשה את הבלתי ייאמן עם החולצה של CR7
/* LAST / NEXT ROUNDs */