יום חמישי, 19.09.2024 שעה 18:55

"אמרתי לפאלמר שהוא יבשל לי, אכבוש ונעלה"

כובש שער הניצחון, ווטקינס, התמוגג בסיום: "נשבע בחיי הילדים שחזיתי את זה, ההרגשה הטובה בחיי".  בלינגהאם: "לא יודע אם יכולתי לשחק עוד חצי שעה"

|
שחקני אנגליה מאושרים בסיום (רויטרס)
שחקני אנגליה מאושרים בסיום (רויטרס)

אנגליה העפילה אמש (רביעי) לגמר יורו 2024, שם היא תפגוש את ספרד, אחרי 1:2 דרמטי על הולנד משער של אולי ווטקינס בדקה ה-90. בכך עלתה נבחרת שלושת האריות בפעם השנייה ברציפות לגמר אליפות אירופה. לאחר ההעפלה המרגשת, דיברו שחקני אנגליה ומאמן הנבחרת, גארת’ סאות’גייט.

ווטקינס, כובש שער הניצחון, חשף את השיחה עם חברו קול פאלמר לפני שעלה כמחליף: “אני נשבע בחיים שלי, אני נשבע בחיי הילדים שלי, אמרתי לפאלמר, 'אנחנו מתקדמים ואתה הולך לבשל לי', ובגלל זה שמחתי כל כך. ידעתי שברגע שהוא קיבל את הכדור הוא הולך למסור לי ואז אתה צריך להיות חמדן: לגעת ולסיים, וכשראיתי את זה נכנס לפינה התחתונה, בחיי, ההרגשה הכי טובה אי פעם".

הארי קיין הוסיף: “עוד משחק אחד כדי לעשות היסטוריה. זה מה שאנחנו מתלהבים ממנו. אני כל כך גאה בכולם. זה היה טורניר קשה ולעשות את מה שעשינו זה ממש מיוחד. אנחנו מדברים על להיות מוכנים כשזה חשוב. ווטקינס? אולי תקבל חמש דקות, דקה אחת, אבל אתה יכול לעשות את ההבדל ולנצח בשבילנו בטורניר. הוא חיכה, בסבלנות, ומה שהוא עשה היה יוצא מן הכלל. מגיע לו".

הארי קיין ואולי ווטקינס בטירוף (רויטרס)הארי קיין ואולי ווטקינס בטירוף (רויטרס)

החלוץ נשאל על הפנדל השנוי במחלוקת שקיבלה הנבחרת: “הרגל שלי נתלתה אז הוא בהחלט תפס אותי! לפעמים אתה מקבל אותם, לפעמים לא. שמחתי לעלות ולראות את זה נכנס לרשת. אין ספק שזו הייתה הרגשה נחמדה. היסטוריה שנעשתה. הישג מדהים, כל שחקן, כל חבר צוות, אני כל כך גאה בהם”. 

ג’וד בלינגהאם גם הוא שיתף בתחושות: “הדבר הכי חשוב הוא שיצאנו עם הניצחון. תמיד צריך למצוא דרך- אופי, מנטליות, הגישה הזו של כל אחד יכול לנצח עבורנו במשחק אם נותנים לו את ההזדמנות. היום אולי ווטקינס בא ועשה את זה. אני לא יודע אם יכולתי לשחק עוד חצי שעה”.

גארת' סאות'גייט בעננים (רויטרס)גארת' סאות'גייט בעננים (רויטרס)

מאמן הנבחרת, סאות’גייט, התרגש בסיום: “זה חייב להיות ההישג הטוב ביותר. זה עוד נקודת ציון, אבל הדרך שבה שיחקנו, שיחקנו כל כך טוב לאורך כל המשחק. זה היה משחק מסובך, הם המשיכו להשתנות, היינו צריכים להגיב. גרמנו להם בעיות כל הלילה והסוף כל כך מיוחד עבור הנבחרת. הגיע לנו לנצח הערב. היינו צריכים להסתגל כל הזמן והשחקנים קיבלו כל כך הרבה החלטות טובות".

מלך אנגליה, צ’ארלס, הגיב לניצחון הגדול: “אם יורשה לי לעודד אותכם להבטיח ניצחון לפני הצורך בכל שער נפלא של הרגע האחרון או דרמת פנדלים אחרת, אני בטוח שהלחצים ולחץ הדם הקולקטיביים של המדינה יוקלו מאוד! בהצלחה, אנגליה". גם הנסיך, וויליאם, אמר: “איזה יופי אולי! ברכות אנגליה, פיינליסטים!”.

לאמין ימאל: "הגשמתי את החלום של אמא שלי"
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */