יום ראשון, 08.09.2024 שעה 05:51

דה מינור פרש מווימבלדון, ג'וקוביץ' בחצי הגמר

אחרי הנאום הביזארי, הסרבי העפיל בלי לשחק בגלל שהאוסטרלי נפצע במהלך האחרון של הניצחון על פילס: "אם הייתי משחק, הייתי עלול להיעדר 4 חודשים"

|
אלכס דה מינור (רויטרס)
אלכס דה מינור (רויטרס)

אחרי שניצח את הולגר רונה ופתח בנאום ביזארי נגד הקהל שהגיע למשחק שלו, נובאק ג’וקוביץ’ גילה היום (רביעי) שהוא עלה לא רק לרבע הגמר, אלא גם לחצי. בלי לשחק אפילו שנייה. הסיבה: אלכס דה מינור, מי שהיה אמור להיות יריבו של הסרבי ברבע הגמר, פרש מהטורניר עקב פציעה.

האוסטרלי המדורג תשיעי בעולם הרשים בשלב הקודם עם 2:6, 4:6, 6:4 ו-3:6 על ארתור פילס הצרפתי (34 בעולם), אבל לרוע מזלו נפצע במהלך האחרון. הוא נראה דורך לא טוב על רגלו אחרי החבטה שהשלימה שבירה בנקודת המשחק והכריעה את המשחק וגם את מינור עצמו.

שעות בלבד לפני רבע הגמר המתוכנן מול ג’וקוביץ’, דה מינור ערך מסיבת עיתונאים והסביר שהוא סובל מפציעה בירך. אתמול האוסטרלי עבר בדיקות, בהן התברר כי אם יעלה לשחק מול הסרבי, מצבו עלול להחמיר מאוד.

“הרגשתי מכה בשלוש הנקודות האחרונות של המשחק מול פילס ויש סיכון גבוה להחמיר את זה", סיפר דה מינור, “אם אני כן, הם (הצוות הרפואי) לא היו יכולים לתת לי תוכנית החלמה כי זו פציעה ייחודית. זה מבוסס על כאבים, כרגע ההיעדרות יכולה להיות בין שלושה לשישה שבועות. תלוי כמה מהר הגוף יחלים".

דה מינור הוסיף: “רציתי לעשות כל מה שאני יכול, להתעורר היום ולקוות שקרה איזשהו נס. הבעיה היא שאם הייתי משחק, עם מתיחה אחת, החלקה אחת וזה יכול היה להחמיר משלושה עד שישה שבועות היעדרות לארבעה חודשים, כך שזה יותר מדי מסוכן".

מבחינת ג’וקוביץ’ (2), יריבו בחצי הגמר ייקבע בהמשך היום: הוא יהיה המנצח בין טיילור פריץ האמריקאי (12) לבין לורנצו מוזטי האילטקי (25).

אסור לפספס
נגןבבית בהולנד: צ'רון שרי בנה מגרש כדורגל
מגרש הכדורגל של טיירון שרי בבית בהולנד
נגןמיליון דולר תמורת קלף חתום של וומבניאמה
מיליון דולר תמורת קלף חתום של וומבניאמה
נגןבנבחרת חוגגים לענאן ח'לאילי יומולדת
בנבחרת חוגגים לענאן ח'לאילי יומולדת
נגןספיד עשה את הבלתי ייאמן עם החולצה של CR7
ספיד עשה את הבלתי ייאמן עם החולצה של CR7
/* LAST / NEXT ROUNDs */