יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:47
קופה אמריקה 2024 24-25
 בית 1 
71-43ארגנטינה1
25-33קנדה2
00-00פרו3
00-00צ'ילה4
 בית 2 
11-11אקוואדור1
11-11ונצואלה2
00-00ג'מייקה3
00-00מקסיקו4
 בית 3 
23-23אורוגוואי1
00-00ארה"ב2
00-00בוליביה3
05-01פנמה4
 בית 4 
61-63קולומביה1
10-01ברזיל2
00-00פרגוואי3
00-00קוסטה ריקה4
לוח משחקים
  • ארגנטינה
  • 0 - 1
  • קולומביה

שחקני ארגנטינה חשפו: הנאום המרגש של מסי

הפרעוש ריגש את חבריו לנבחרת לפני חצי גמר הקופה אמריקה בחדר ההלבשה. על מה זה היה? רודריגו דה פול, אנסו פרננדס ודי מריה התייחסו לרגע המיוחד

|
ליאו מסי (רויטרס)
ליאו מסי (רויטרס)

ליאו מסי התחיל את חצי גמר הקופה אמריקה מול קנדה עוד לפני שעלה למגרש. הוא עשה זאת בפרטיות בחדר ההלבשה, שוב עם נאום מיוחד שנתן הרבה מאוד מוטיבציה לחבריו לנבחרת ארגנטינה. מספר 10 רצה להעביר מסר שהמשחק מוקדש לאחד מהשחקנים ודיבר מהלב שלו.

לאחר ההתמודדות שהסתיימה ב-0:2 לאלופת העולם, רודריגו דה פול שיתף את התקשורת במה שהפרעוש אמר: “המילים של ליאו תמיד מדויקות. היום הוא נגע בנקודה שהוא ידע שתיתן לכולם יותר מוטיבציה. הוא אמר לנו שהמשחק האחרון של אנחל די מריה חייב להיות הגמר”.

קשר אתלטיקו הוסיף: “הוא רצה שנעשה את זה ביחד וזה מה שעשינו. די מריה יפרוש ומגיע לו לשחק בעוד גמר. המורשת שלו נצחית, הוא שובר עבורנו את הקרח בגמרים ומגיעה לו כל ההכרה. הוא מהגדולים שלבשו את חולצת הנבחרת שלנו וזו גאווה גדולה לשחק לצידו. נקווה שנזכה עבורו”.

ליאו מסי עם רודריגו דה פול (רויטרס)ליאו מסי עם רודריגו דה פול (רויטרס)

לאחר המסר מדה פול, גם אנסו פרננדס התייחס לנאום של מסי במיקס זון: “ליאו אמר כמה מילים מרגשות ויצאנו לשם עם הרבה מוטיבציה. רצינו לעזור לדי מריה שיעזוב את הנבחרת במשחק גמר”.

מסי עצמו התייחס לדברים בפרספקטיבה אחרת וצנועה הרבה יותר: “אני לא ממש זוכר, המילים פשוט יצאו, זה מה שהרגשנו ואני לא זוכר ממש מה אמרתי. אני זוכר שדיברתי על די מריה, על ליהנות מהמשחק ולנסות להגיע לעוד גמר. על זה שאנחנו מעריכים את מה שאנחנו עושים ושזה לא פשוט להשיג מה שהשגנו. קצת מכל זה”.

ליאו מסי (רויטרס)ליאו מסי (רויטרס)

אנחל די מריה עצמו שיתף: “אני לא מוכן למשחק האחרון שלי בנבחרת, אבל זה הזמן. לא משנה מה יקרה בגמר, אני חושב שאני יכול לעזוב מהדלת הראשית. נתתי הכל. תמיד נתתי את חיי עבור החולצה הזאת ואני אסיר תודה על מי שתמך בי. לפני המשחק מסי נאם ואמר שהוא רוצה שנגיע לגמר בשבילי, וזה מילא אותי בגאווה. הנבחרת הזאת נתנה לי הכל”.

מסי הפך לשחקן הראשון אי פעם שמוביל את נבחרתו לשבעה גמרים בין-לאומיים שונים, שמונה אם מחשיבים גם את המשחקים האולימפיים. הוא הגיע לגמר הקופה אמריקה בפעם החמישית ובנוסף שיחק עוד פעמיים בגמר המונדיאל. הפרעוש רוצה שנבחרתו תהפוך לשנייה בלבד בהיסטוריה אחרי ספרד שזוכה בשלושה תארים בין-לאומיים רצופים.

אנחל די מריה (רויטרס)אנחל די מריה (רויטרס)
כל הרגעים הגדולים של מסי בספרד ב-10 דקות
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */