יום שישי, 04.10.2024 שעה 00:30
לוח תוצאות

ניר ינובסקי חזר למחלקת הנוער של עמישב פ"ת

בן ה-50 שב לקדנציה שנייה וישמש כמנהל מקצועי בחטיבה הבוגרת של מחלקת הנוער: "כולנו מאחוריך". בעונה החולפת עמד על הקווים בנערים ב' של בני יהודה

|
ניר ינובסקי במתחם עמישב  (באדיבות המועדון)
ניר ינובסקי במתחם עמישב (באדיבות המועדון)

דמות חדשה-ישנה במחלקת הנוער של מכבי עירוני עמישב פתח תקווה. במועדון החליטו לצרף את ניר ינובסקי בן ה-50, שאימן את קבוצת נערים ב' (על) של בני יהודה תל אביב בעונה החולפת. בעונת 2024/25, המתקרבת בצעדי ענק, צפוי לשמש כמנהל מקצועי במחלקת הנוער הירוקה מפ”ת, מקום אותו הוא מכיר היטב, הרי ששימש כמאמן קבוצת הנוער במחלקה בעונות 2020/21 ו-2021/22.

דרכו המקצועית על כר הדשא החלה בעונת 2006/07 כמאמן קבוצת ילדים ב' במחלקת הנוער של הפועל פ”ת. אחרי שמונה שנים רצופות במחלקה, חבר למחלקת הנוער של הפועל רעננה בעונת המשחקים 2014/15.

אגב, באותה עונה, מלבד היותו מאמן נערים ב' באדומים מהשרון, אימן את קבוצת ילדים א' של פתח תקווה. בעונת 2016/17 החל לאמן במחלקת הנוער של מכבי הרצליה, שם שימש בעבר כמנהל מקצועי.

עמישב פ"ת (נלי חתוכה)עמישב פ"ת (נלי חתוכה)

הודעת מכבי עירוני עמישב פתח תקווה, לאחר חזרתו של ינובסקי למחלקת הנוער של המועדון: "ברוך שובך! עונה חדשה בפתח ואנחנו מברכים בברכת 'ברוך הבא וברוך השב' את ניר ינובסקי. ניר, שאימן במועדון מספר עונות, חוזר אלינו לקדנציה נוספת וחדשה, וינהל מקצועית העונה את החטיבה הבוגרת של מחלקת הנוער במועדון. לנו נותר רק לאחל לו הרבה הצלחה. כולנו מאחוריך ויאללה עמישב".

אוסקר גלוך כובש מהאוויר ומעלה לסטורי
אסור לפספס
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
נגןהאם קונדה הוא המתלבש הטוב בעולם הכדורגל?
האם קונדה הוא השחקן האופנתי ביותר בעולם?
/* LAST / NEXT ROUNDs */