יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:42

לאמין ימאל: מבקש מעצמי לנצח, לנצח ושוב לנצח

ילד הפלא שהצטיין בניצחון 1:2 של ספרד על צרפת בחצי הגמר, התמוגג בסיום ונראה עוקץ בחזרה את ראביו: "תדבר עכשיו!". דני אולמו: "רק עוד צעד אחד"

|
לאמין ימאל מאושר (רויטרס)
לאמין ימאל מאושר (רויטרס)

נבחרת ספרד העפילה אמש (שלישי) לגמר יורו 2024, עם ניצחון 1:2 נפלא על נבחרת צרפת בזכות מהפך ענק משערים של לאמין ימאל ודני אולמו, אחרי שער יתרון מוקדם של רנדל קולו מואני. בסיום המשחק, התראיינו כמה משחקני המנצחת לתקשורת.

אולמו, כובש השער השני של לה רוחה, אמר בסיום: “אנחנו מאוד מאוד קרובים, רק צעד אחד משם. הצוות הזה מדהים במה שהם עושים, מגיע לנו להיות בגמר הזה. זו מטרה, מטרה היא מטרה. זה לא משנה אם זה שער עצמי של קונדה או שער שלי, הדבר החשוב הוא הניצחון ושהמשכנו לשחק את המשחק שלנו. השער המרהיב של לאמין ימאל, ואז שלי, איך ששלטנו במחצית השנייה, זה היה משחק נהדר של כולם”.

לאמין ימאל, שהדהים את כולם עם ביצוע מרהיב, התרגש בסיום: “תודה רבה, אני שמח מאוד שהגעתי לגמר, עכשיו חסר הדבר הכי חשוב- לנצח. היינו ברגעים קשים, לא ציפיתי לשער כל כך מהר, אני רציתי לשים את הכדור בדיוק איפה שהוא נכנס. אני מאוד שמח ומשתדל לא לחשוב יותר מדי, ליהנות ולעזור לקבוצה, אני פשוט מאושר על הניצחון. אני מבקש מעצמי לנצח, לנצח ולנצח. אחגוג את יום הולדתי כאן בגרמניה עם הקבוצה שלי".

אגב, בסיום המשחק נראה לאמין ימאל צועק לעבר המצלמות: “תדבר עכשיו!”, כשהוא סוגר חשבון באופן סופי עם אדריאן ראביו, קשר נבחרת צרפת, שטען שנער הפלא של ספרד עדיין לא עשה כלום בטורניר ולא כבש. 

דני אולמו חוגג (רויטרס)דני אולמו חוגג (רויטרס)

נאצ’ו פרננדס, אחד מוותיקי הנבחרת, הוסיף: “מרשים, אנחנו שמחים ומותשים, להגיע עם הנבחרת לגמר היורו זה קסום. לפני כמה חודשים, אם היית אומר לי שנגיע לכאן, לא הייתי מאמין. זה יהיה סיום לקריירה מרהיבה ויש לנו גמר שהולך להיות מדהים. זו קבוצה עם הרבה אופי, השילוב הזה של ותיקים וצעירים מחזק אותנו, אנחנו גדלים מול מצוקה ויודעים איך לזוז קדימה”.

רגע לפני חצי הגמר: בלינגהאם במגרש הגולף
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */