יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:29

ימאל ב-11 של ספרד, אמבפה מנגד. גריזמן בחוץ

ילד הפלא של לה רוחה ימשיך לפתוח באגף, נבאס ונאצ'ו במקום קרבחאל ולה נורמאן. הכוכב בהתקפת צרפת עם דמבלה וקולו מואני, כוכב אתלטיקו על הספסל

|
ניקו וויליאמס (רויטרס)
ניקו וויליאמס (רויטרס)

רגע האמת של יורו 2024 יגיע הערב (שלישי), כשספרד תפגוש את צרפת באליאנץ ארנה לקרב ענקיות על הכרטיס הנכסף לגמר הגדול. הספרדים שהצליחו להדיח את המארחת גרמניה בצורה דרמטית, רוצים להמשיך ביכולת הטובה ולגבור גם על הצרפתים. מנגד, הטריקולור בראשות קיליאן אמבפה ינסו להטות לטובתם את הביקורות עם העפלה וצעד נוסף אל עבר התואר.

הרכב ספרד: אונאי סימון, חסוס נבאס, נאצ’ו פרננדס, אמריק לאפורט, מארק קוקורייה, רודרי, פביאן רואיס, דני אולמו, לאמין ימאל, ניקו וויליאמס ואלברו מוראטה.

הרכב צרפת: מייק מניאן, ז’ול קונדה, דאיו אופמקאנו, וויליאם סאליבה, תיאו הרננדס, אורליאן טשואמני, אנגולו קאנטה, אדריאן ראביו, אוסמן דמבלה, קיליאן אמבפה ורנדל קולו מואני.

לה רוחה הגיעו למעמד אחרי שניצחו 1:2 את הגרמנים בזכות שער גדול של מיקל מרינו בהארכה (דקה 119). חניכיו של לואיס דה לה פואנטה נראים הכי טוב עד כה בטורניר וסוחפים את היבשת כולה, אך הם יודעים שזה לא יהיה פשוט מול הנבחרת שהגיעה לגמר יורו ופעמיים לגמר המונדיאל בשמונה השנים האחרונות.

החבורה של דידייה דשאן הכניעה את פורטוגל וכריסטיאנו רונאלדו בדו קרב פנדלים, כך עלתה לשלב הנוכחי. בעוד הם לא מרשימים וסופגים ביקורות, התרנגולים עדיין ללא שער שדה מרגליו של שחקן צרפתי בתחרות. המאבק נגד הספרדים דורש מצרפת לסגור את הפער בין איכות הסגל שלה למה שקורה בפועל על הדשא, ואין זמן יותר נכון לעשות זאת מאשר עכשיו.

לא כל השחקנים יהיו יכולים לקחת חלק במפגש הענק. אצל צרפת, הצליחו להימנע מכרטיסים צהובים והרחקות מיותרות, אבל ספרד כן תחסר אנשי מפתח בעיקר בהגנה. חוץ מפדרי שנפצע על ידי טוני קרוס ברבע הגמר מול המנשאפט, גם דני קרבחאל ורובין לה נוכמן יפספסו את חצי הגמר בשל צבירת צהובים.

ספרד וצרפת נפגשו עד כה חמש פעמים בטורנירים גדולים, בשלוש מהמפגשים צרפת יצאה כמנצחת. אם הצרפתים יעלו לגמר, זו תהיה הפעם הרביעית שלה, אם הספרדים יעפילו, זו תהיה הפעם החמישית שלהם. כמו כן, ניצחון של ספרד יעניק לה את הניצחון השישי במספר באותה תחרות, דבר שאף נבחרת לא השיגה מעולם.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */