יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:50

נאצ'ו, נבאס ואולמו יפתחו ב-11, גריזמן בספסל?

3 שינויים כפויים בהרכב ספרד לפני חצי הגמר, הצרפתי צפוי לאבד את מקומו. בעיתוני 'מארקה' ו'לאקיפ' עקצו את הנבחרת היריבה, וגם: הנתונים הפיקנטיים

|
כותרות העיתונים בספרד (צילום מסך)
כותרות העיתונים בספרד (צילום מסך)

ספרד וצרפת תיפגשנה הערב (שלישי, 20:00) לקרב ענקיות במסגרת חצי גמר היורו, במה שיהיה שחזור גמר ליגת האומות. לה רוחה מגיעים בכושר טוב יותר ולאחר שניצחו את גרמניה בהארכה, אבל סגנית אלופת העולם שגברה על פורטוגל בפנדלים ברבע הגמר מציגה הגנת ברזל.

הנבחרת של לואיס דה לה פואנטה היא היחידה שניצחה עד כה בכל משחקיה בטורניר. היא גם כבשה הכי הרבה שערים (11), בעטה הכי הרבה (102) וחטפה הכי הרבה כדורים (230). בעקבות חסרונם של רובין לה נורמן ודני קרבחאל המושעים ופציעתו של פדרי, ספרד תערוך כמה שינויים בהרכב.

דה לה פואנטה הבטיח ש”לא ישתגע” עם המערך ובסך הכל יחליף את השחקנים, כאשר חסוס נבאס, נאצ’ו ודני אולמו ישלבו בהרכב, והמערך צפוי להמשיך להיות 4-3-3.

יפתח בהרכב. נאצ'ו (רויטרס)יפתח בהרכב. נאצ'ו (רויטרס)

צרפת מנגד מחפשת גמר רביעי בשמונה השנים האחרונות בטורנירים גדולים, כשהעפילה לגמר ביורו 2016, ומונדיאל 2018 ו-2022. היא שמרה על שער נקי ב-4 מ-5 משחקיה בטורניר, והשחקן היחיד שנמצא בספק להרכב הוא אנטואן גריזמן שלא כבש כבר 11 משחקים והציג יכולת לא טובה בטורניר.

“גריזמן כבר לא נהנה מאמון עיוור מדידייה דשאן, הוא לא זוכה לביטחון מלא ממנו. אחרי שבשמינית וברבע הגמר המאמן איפשר לו לקבל יותר חופש במגרש הוא שוב עורר ספקות, ולמרות שהיה משמעותי בטורנירים האחרונים, הוא כבר לא נחשב לשחקן שמקומו בהרכב בלתי מעורער. דשאן רוצה התקפה מפוצצת עם שחקנים מהירים”, ניתחו בתקשורת בצרפת.

אנטואן גריזמן (רויטרס)אנטואן גריזמן (רויטרס)

לקראת המשחק, מאמן הטריקולור ענה לעיתונאי שבדי שטען שהסגנון של הצרפתים משעמם: “אם משעמם לך, תצפה במשחק אחר. אתה לא חייב לראות אותנו, זה בסדר. היורו קשה לכולם, זה לא כמו בעבר ויש פחות שערים, אבל אנחנו רוצים לשמח את העם הצרפתי דרך התוצאות. אם לשבדים משעמם זה לא כל כך מפריע לי”.

מנגד, דה לה פואנטה שיתף: “אותי צרפת לא משעממת. יש להם שחקנים ברמה גבוהה ונבחרת טובה, הסגנונות שלנו שונים. אמבפה? הוא שחקן לא צפוי, אבל השחקנים שלי הם הטובים ביותר. 50% שלו יכול להיות 100% של מישהו אחר, מבחינתי הוא און וכוכב בדיוק כמו כל השחקנים האחרים שלהם, אבל יש לי אמון עיוור בנבחרת שלי”.

לואיס דה לה פואנטה (רויטרס)לואיס דה לה פואנטה (רויטרס)

סוגיה מעניינת נוספת לקראת המשחק נוגעת לשחקן המהיר ביותר ביורו. המהירות הגבוהה ביותר שנרשמה עד כה בטורניר שייכת לאמבפה עם 36.5 קמ”ש, קצת יותר מפראן טורס (36 קמ”ש). האחרון חימם את האווירה: “אני מקווה שאתחרה מולו בריצה ואנצח אותו”.

בכותרת העיתון ב’מארקה’ הספרדי הלבישו את שחקני ההרכב של ספרד במסיכות, כסוג של עקיצה לאמבפה, ושם נכתב: “זה הלילה של הגיבורים שלנו”. ב’לאקיפ’ נכתב על שער העיתון בספרדית: “אין מעבר”, יחד עם תמונה של שחקני ההגנה של הטריקולור.

הכותרת ב'לאקיפ' (צילום מסך)הכותרת ב'לאקיפ' (צילום מסך)

ההרכב המשוער של ספרד: אונאי סימון, חסוס נבאס, אמריק לאפורט, נאצ’ו, מארק קוקורייה, רודרי, פביאן רואיס, דני אולמו, ניקו וויליאמס, לאמין ימאל ואלברו מוראטה.

ההרכב המשוער של צרפת: מייק מנאן, ז’ול קונדה, וויליאם סאליבה, דאיו אופמקאנו, תיאו הרננדס, אורליאן טשואמני, אנגולו קאנטה, אדריאן ראביו, אוסמן דמבלה, מרקוס תוראם (רנדל קולו מואני) וקיליאן אמבפה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */