יום ראשון, 08.09.2024 שעה 05:45

ג'וקוביץ' במסר ביזארי לקהל: לא יכולים לגעת בי

כזה עוד לא היה: אחרי שניצח את רונה ועלה לרבע גמר ווימבלדון, הסרבי פתח בנאום מוזר: "לילה טוב למי שבחר לא לכבד אותי. אני מכיר את כל התרגילים"

|
נובאק ג'וקוביץ' פונה לקהל (רויטרס)
נובאק ג'וקוביץ' פונה לקהל (רויטרס)

נובאק ג’וקוביץ’ העפיל אמש (שני) לרבע גמר טורניר ווימבלדון עם ניצחון מרשים 3:6, 4:6 ו-2:6 על הולגר רונה ובסיום היה לו הרבה מה לומר. ובעיקר לצופים ביציע, להם הוא שלח מסר ברור עם התבטאויות שהוגדרו כביזאריות בתקשורת הבריטית.

הראיון המסורתי בסיום המשחק על הדשא החל להתחמם יותר ויותר ככל שהוא התקדם אחרי שהאוהדים במגרש הצליחו להרגיז את ג’וקוביץ’. בזמן שהוא החל לדבר, אוהדים השמיעו קולות ואז הסרבי התקרב למיקרופון, הסתכל ליציעים ואמר: “לאוהדים שכיבדו אותי ונשארו פה, תודה רבה מעומק לבי, אני מעריך את זה.

“ולכל אלה שבחרו לא לכבד את השחקן, במקרה הזה שני, שיהיה להם לילה טוב. לילה טוב, לילה טוב, שיהיה לילה טוב מאוד". ג’וקוביץ’ אמר ‘Gooooood night’ ואי אפשר היה שלא לראות שמדובר בסוג של סגירת חשבון אחרי שהקהל הצליח להרגיז את הכוכב. לאחר מכן הוא גם כתב ציוץ דומה.

המראיין ניסה להרגיע וטען שהאוהדים פשוט עודדו את רונה, אבל ג’וקוביץ’ נשאר בשלו: “הם לא כיבדו אותי, הם לא, אני לא מקבל את זה. אני יודע שהם עודדו את רונה, אבל זה תירוץ לשרוק בוז. הייתי בסבב במשך יותר מ-20 שנה, סמוך עליי, אני מכיר את כל התרגילים, אני יודע איך זה עובד, זה בסדר".

ג’וקוביץ’ המשיך בנאום המוזר ואמר: “אני מתרכז באנשים שכיבדו אותי, יש להם כבוד, אלה ששילמו על כרטיס כדי לבוא ולראות טניס. אלה שאוהבים טניס ומעריכים את השחקנים, את המאמץ שהשחקנים משקיעים. שיחקתי בסביבות עוינות יותר, תאמינו לי. אתם לא יכולים לגעת בי".

לאחר מכן, ג’וקוביץ’ בא לרדת מהמגרש לקול תשואות, לפני שהקהל שוב החל בקריאות עידוד לרונה.

אסור לפספס
נגןבבית בהולנד: צ'רון שרי בנה מגרש כדורגל
מגרש הכדורגל של טיירון שרי בבית בהולנד
נגןמיליון דולר תמורת קלף חתום של וומבניאמה
מיליון דולר תמורת קלף חתום של וומבניאמה
נגןבנבחרת חוגגים לענאן ח'לאילי יומולדת
בנבחרת חוגגים לענאן ח'לאילי יומולדת
נגןספיד עשה את הבלתי ייאמן עם החולצה של CR7
ספיד עשה את הבלתי ייאמן עם החולצה של CR7
/* LAST / NEXT ROUNDs */