יום ראשון, 08.09.2024 שעה 05:46

נובאק ג'וקוביץ' הרשים מול רונה ועלה לרבע הגמר

לא נפל ברשת: הדני, שבדר"כ עושה צרות לסרבי, היה הפעם חסר אונים מול המדורג שני, שעלה לשלב הבא עם 3:6, 4:6, 2:6 והשאיר חי את חלום המייג'ור 25

|
נובאק ג'וקוביץ' מאושר (רויטרס)
נובאק ג'וקוביץ' מאושר (רויטרס)

הולגר רונה כבר עשה לנובאק ג’וקוביץ’ לא מעט צרות במהלך הקריירה, גם כשהסרבי ניצח זה היה אחרי קרב עיקש, אולם דווקא הערב (שני) כשהסרבי רחוק מאוד משיאו, הוא הצליח להרשים עם ניצחון חלק על הדני ובדרך לרבע גמר טורניר ווימבלדון היוקרתי.

תוך שעתיים ו-5 דקות זה נגמר ב-3:6, 4:6, 2:6 מרשים לטובת נולה, שטרם זכה בתואר ב-2024 באופן חריג ביותר יש לציין, ולא נפל הפעם ברשת של יריבו מה שנקרא, כשגם הציג משחק רשת איכותי וסיים באחוזים גבוהים (78) כשיצא מאזור הנוחות ועזב את הקו האחורי כדי ללחוץ את הדני (15 בעולם) שרשם 29 טעויות לא מחויבות מול 15 ווינרים בלבד.

נובאק ג'וקוביץ' חוגג (רויטרס)נובאק ג'וקוביץ' חוגג (רויטרס)

בשלב הבא מחכה לנובאק מפגש מאתגר מול אלכס דה מינור, לא טופ שחקנים מוכשרים בסבב, אבל יריב יציב מאוד שבהחלט יכול להקשות עליו, ובפרט על נובאק בן ה-37 שרחוק משיאו ומשחק עם תחבושת על ברך ימין, שמעידה כנראה גם על הכשירות הפיזית של הכוכב הוותיק מסרביה. 

אגב, זו הפעם ה-15 (!) שהסרבי מגיע לשלב רבע הגמר בווימבלדון, 7 זכיות מרשימות כבר יש לו שם, ואחת נוספת תשים אותו בשורה אחת עם רוג’ר פדרר האגדי בכמות ההנפות על המשטח הירוק של לונדון.

אסור לפספס
נגןבבית בהולנד: צ'רון שרי בנה מגרש כדורגל
מגרש הכדורגל של טיירון שרי בבית בהולנד
נגןמיליון דולר תמורת קלף חתום של וומבניאמה
מיליון דולר תמורת קלף חתום של וומבניאמה
נגןבנבחרת חוגגים לענאן ח'לאילי יומולדת
בנבחרת חוגגים לענאן ח'לאילי יומולדת
נגןספיד עשה את הבלתי ייאמן עם החולצה של CR7
ספיד עשה את הבלתי ייאמן עם החולצה של CR7
/* LAST / NEXT ROUNDs */