יום שני, 30.09.2024 שעה 02:17

HOT תשיק שמונה ערוצים חדשים יעודיים לפאריס

חברת הכבלים תעניק לצופיה חווייה ייחודית כשתשדר את המשחקים האולימפיים ב-16 ערוצים, מתוכם 8 שיספקו כיסוי רציף 24/7 בעבור ענפי ספורט ספציפיים

|
סמל המשחקים האולימפיים על מגדל אייפל (רויטרס)
סמל המשחקים האולימפיים על מגדל אייפל (רויטרס)

קבוצת HOT הודיעה היום (שני) כי תשדר את המשחקים האולימפיים מפריז ב-16 ערוצים שונים, מתוכם 8 ערוצי פופ אפ חינמיים שישדרו ענפי ספורט ספציפיים. בנוסף, לרגל כניסת ענף הברייקדאנס לתחרויות האולימפיות, השיקה HOT סדרת נוער בכיכובם של דנה פרידר, סטפן לגאר וקים אור אזולאי שתעסוק בענף החדש.

המשחקים האולימפיים יצאו לדרך ב-24.7.24 עם תחילת משחקי הכדורגל ותפתח רשמית עם טקס הפתיחה החגיגי יומיים לאחר מכן. מדובר במשחקים ה-33 במספר וה-18 בהם תשתתף משלחת ישראלית, שתמנה 87 ספורטאים מ-17 ענפי ספורט שונים.  

HOT תעניק לצופיה הזדמנות להפוך לחלק מהחוויה האולימפית ותשיק שמונה ערוצי פופ-אפ יעודיים מבית Eurosport שלא יחויבו בתוספת תשלום וישדרו 24/7 באופן רציף כיסוי מורחב לענפים אולימפיים ייחודיים החל מפתיחת המשחקים ועד לסיומם:

EUROSPORT 3 HD (אפיק 558) גולף וענפי ספורט שכוללים משחקי מחבט

EUROSPORT 4 HD (אפיק 559) ספורט אומנותי

EUROSPORT 5 HD (אפיק 560) כדורגל וספורט קבוצתי

EUROSPORT 6 HD (אפיק 561) כדורסל

EUROSPORT 7 HD (אפיק 562) ספורט\משחקי קרבות

EUROSPORT 8 HD (אפיק 563) כדוריד

EUROSPORT 9 HD(אפיק 564) כדורעף

EUROSPORT 4K (אפיק 565) שילוב של האירועים האולימפיים הטובים ביותר.

סמל המשחקים האולימפיים בפאריס 2024 (רויטרס)סמל המשחקים האולימפיים בפאריס 2024 (רויטרס)

שבעה מתוך שמונת הערוצים החדשים יהיו יעודיים לענפים שונים, כשכל ערוץ יתמקד בספורט אחר ויספק כיסוי מורחב: ספורט מחבטים וגולף, ספורט אמנותי, כדורגל, כדורסל, ספורט קרב, כדוריד וכדורעף. הערוצים ילווו את הענפים לאורך כל התחרויות משלבים מוקדמים ועד לשלבים המכריעים עם שידורים חיים שיעלו על למעלה מ-800 שעות, ושידורים חוזרים לאירועים המרכזיים במתכונת של 24/7 ובאופן רציף.

הערוץ השמיני הינו ערוץ סל בפורמט 4K שישדר את מיטב האירועים, כולל טקסי הפתיחה והסיום, אתלטיקה, כדורעף, שחייה, רכיבה על אופניים, ג'ודו, התעמלות אומנותית ועוד הרבה יותר באיכות שידור גבוהה. כל זאת בנוסף לערוצי Eurosport 1 ו-Eurosport 2 אשר ישדרו כמו תמיד את מיטב האירועים מהמשחקים. הראשון יתמקד בענפי ספורט מובילים כגון אתלטיקה, שחייה, התעמלות ורכיבה על אופניים והשני יתמקד בספורט מהדור הבא וענפים חדשניים.

פאריס לקראת המשחקים האולימפיים (רויטרס)פאריס לקראת המשחקים האולימפיים (רויטרס)

מעבר לכך, המשחקים האולימפיים ישודרו גם בששת ערוצי ספורט חמש, שיחגוג את האירועים עם מיטב השדרנים והפרשנים בעברית מסביב לשעון, החל ממקצי השחייה בבוקר ועד לקרבות הג'ודו בערב תוך התמקדות בכ-81 נציגינו בכ-17 הענפים השונים.

בעקבות כניסת ענף הברייקדאנס לזירת המשחקים האולימפיים, HOT השיקה את סדרת הנוער "ספין" עם דנה פרידר, קים אור אזולאי, סטפן לגר, ענת שבו מגן, אפרת בוימפלד, נועה בן גיגי, רון שחר, מיכאל גבעתי, אנה סטפני ועוד. הסדרה משודרת בימי ראשון - שלישי בשעה 19:35 ב-HOT בידור, HOT VOD young ו-NEXT TV.

ענאן חלאילי במתחם האימונים של אוניון
אסור לפספס
נגןטפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
טפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
נגןחושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
חושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
/* LAST / NEXT ROUNDs */