יום שישי, 20.09.2024 שעה 01:01

עצומה בגרמניה דורשת לערוך רבע גמר חוזר

מאות אלפי אוהדי המארחת שהודחה חתמו על מסמך שדורש לקיים מחדש את המשחק מול ספרד ולהשעות את אנתוני טיילור: "שפט בחוסר צדק, התעלם מפנדל ברור"

|
מארק קוקורייה נוגע ביד (רויטרס)
מארק קוקורייה נוגע ביד (רויטרס)

נבחרת גרמניה, שמארחת את יורו 2024, הודחה מהטורניר בשלב רבע הגמר אחרי הפסד 2:1 לספרד. פרט לתצוגת הכדורגל הנפלאה על הדשא שראינו ב-120 הדקות, מההתמודדות יזכרו גם את נגיעת היד של מארק קוקורייה ברחבה, שזכתה להתעלמות מהשופט אנתוני טיילור ומצוות ה-VAR.

נגיעת היד התרחשה בדקה ה-106 למשחק, כשהתוצאה הייתה עדיין 1:1. כזכור, מיקל מרינו כבש שער ניצחון דרמטי בדקה ה-120, שהעלה את ספרד לחצי הגמר וגרם להדחת המארחת. הרוחות בגרמניה עדיין סוערות סביב נגיעת היד של קוקורייה, ויותר מ-300,000 אנשים במדינה חתמו על עצומה שקוראת לערוך את רבע הגמר מחדש ולפסול את השופט אנתוני טיילור.

פרט לפסילתו, התומכים בעצומה קוראים גם לחקור את חוסר הניטרליות, לדבריהם, שהפגין השופט ולהעניש אותו בהתאם. בהצהרה המלאה נכתב: “אנתוני טיילור שפט את המשחק, אבל ברור שלא שלא בצדק. אחרי נגיעת יד ברורה של מארק קוקורייה ברחבה כשידו מושטת, גרמניה לא קיבלה את הפנדל שהגיע לה בבירור, מה שהיה יכול להטות את המשחק לטובתה”.

אנתוני טיילור ופלוריאן וירץ (רויטרס)אנתוני טיילור ופלוריאן וירץ (רויטרס)

ההצהרה ממשיכה בחריפות: “וזה לא הכל. טיילור כבר ספג ביקורת משופט אחר על כך שהוא בעד ספרד. אנחנו דורשים מאופ”א לחזור על המשחק, לחקור את חוסר הניטרליות של טיילור ולהשעות אותו”.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */