יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:30

"החומה הצהובה של דורטמונד תהפוך לכתומה"

בתקשורת הבריטית חוששים מיתרון הביתיות של הולנד בחצי הגמר, אוהדי האורנג' ימלאו את יציע "הקיר" בסיגנל אידונה פארק: "אנגליה תספוג מכה מוקדמת"

|
אוהדי הולנד (רדאד ג'בארה)
אוהדי הולנד (רדאד ג'בארה)

נבחרת הולנד לא פתחה טוב את טורניר היורו הנוכחי. היא אינה הצליחה לכבוש מול צרפת, הפסידה לאוסטריה ועלתה לשמינית הגמר רק מהמקום השלישי. בשלב הנוקאאוט, זה כבר היה נראה אחרת לגמרי מבחינה. ההולנדים רשמו 0:3 משכנע על רומניה והעפילו לרבע הגמר, שם הצליחו לגבור 1:2 על טורקיה המפתיעה.

לקראת מעמד חצי הגמר המאתגר מול נבחרת אנגליה שיתקיים בעוד יומיים (רביעי ב-22:00), יש לחניכיו של רונאלד קומאן יתרון משמעותי מאוד, שממנו מרגישים מאוימים בעיקר בתקשורת של הממלכה.

חוץ משיפור בכדורגל, הדבר שהיה ועדיין הכי בולט עבור האורנג’ הוא הקהל המיוחד שלה. המוני כתומים ברחובות גרמניה, נעים מצד ימין לצד שמאל בשירה אדירה, במה שמרגיש כמעט כאילו דווקא אמסטרדם השכנה היא זו שמארחת את הטורניר.

שחקני נבחרת הולנד חוגגים (רויטרס)שחקני נבחרת הולנד חוגגים (רויטרס)

אותם אוהדים הולנדים, יפקדו גם את אצטדיון הסיגנל אידונה פארק במשחק על הכרטיס לגמר מול האנגלים. כיוון שהולנד נחשבת על הנייר כקבוצה המארחת, היא תקבל את היציע הדרומי הביתי במגרש של דורטמונד, שזכה לכינוי ‘החומה הצהובה’.

באותו יציע, אין הפרדה בין הקומה התחתונה לעליונה, דבר שיוצר אפקט של קיר בו ניתן להעמיד תצוגות עידוד מרהיבות. "אנגליה תספוג מכה מוקדמת עוד לפני העימות עם הולנד, כשהחומה הצהובה של דורטמונד תהפוך לכתומה", נכתב בחשש בעיתון ’הסאן’ הבריטי.

אוהדי הולנד צובעים את גרמניה בכתום (רויטרס)אוהדי הולנד צובעים את גרמניה בכתום (רויטרס)

יותר מ-75,000 אוהדי הולנד צפויים לשטוף את העיר, כאשר 25,000 מהם יהיו חלק מהקיר הכתום הענק, שעשוי לדחוף את קודי גאקפו וחבריו נגד החבורה הכישרונית של גארת’ סאות’גייט.

השיטה של אוהדים להרוויח כסף ממשחקי היורו
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */