יום שני, 30.09.2024 שעה 02:19

יאניס יהיה שם: יוון העפילה למשחקים האולימפיים

לאחר שהדיחו את לוקה דונצ'יץ' וסלובניה, היוונים גברו 69:80 על קרואטיה, 23 נקודות ו-8 ריבאונדים לכוכב. ספרד העפילה גם כן, לורנזו בלט עם 18 נק'

|
יאניס אנטטוקומפו חוגג (רויטרס)
יאניס אנטטוקומפו חוגג (רויטרס)

טורנירי מוקדמות המשחקים האולימפיים בכדורסל הגיעו הערב (ראשון) לרגעי השיא שלהם כשמשחקי הגמר יצאו לדרך. ברזיל, יוון וספרד רשמו ניצחונות בגמרים ועשו את שלהן בדרך לפאריס. יאניס אנטטוקומפו הצטרף לרשימה ארוכה של כוכבים שירקדו על הפרקט בטורניר הגדול.

קרואטיה – יוון 80:69

היוונים הגיעו למשחק לאחר שהדיחו את לוקה דונצ’יץ’ ונבחרת סלובקיה בחצי הגמר. הפתיחה הייתה שקולה כשהרבה הראשון הסתיים בשוויון, כשעד הפסקת המחצית הנבחרת המקומית עלתה ליתרון 39:45. המגמה המשיכה גם ברבע השלישי וההפרש המשיך לגדול, כשהקרואטים לא הצליחו בניסיון קאמבק ברבע הנועל ובסיום 69:80 לחבורה של וסיליס ספאנוליס.

מי שהצטיין במשחק היה כמובן יאניס שקלע 23 נקודות, אליהן הוסיף 8 ריבאונדים. גאורגיוס פאפאיאניס הוסיף 19 נקודות עם חמש שלשות כשבצד השני איביצה זובא בלט עם דאבל דאבל של 19 נקודות ו-12 ריבאונדים.

לברון ג'יימס מול יאניס אנטטוקומפו באולסטאר. בקרוב יפגשו בפאריס (רויטרס)לברון ג'יימס מול יאניס אנטטוקומפו באולסטאר. בקרוב יפגשו בפאריס (רויטרס)

ספרד – איי בהאמה 78:86

בגמר מסקרן נוסף קיבלנו מפגש בין ספרד עמוסת הכוכבים לבאהמה, שגם לה יש מספר שחקני NBA. גם כאן הבריחה הגיעה ברבע השני בדרך ליתרון 34:42 ספרדי בהפסקה. הנבחרת מהקאריבים לא הצליחה לחזור במחצית השנייה ואלופת אירופה שייטה אל עבר הניצחון 78:86.

מי שהוביל את קלעי המנצחת היה לא אחר מאשר אקס מכבי תל אביב, לורנזו בראון, שקלע 18 נקודות. ווילי הרננגומז הוסיף 15 משלו. באדי הילד עם 19 נקודות ודיאנדרה אייטון עם 17 ו-14 ריבאונדים בלטו אצל המפסידה.

לורנזו בראון. גם הוא יהיה בפאריס (שחר גרוס)לורנזו בראון. גם הוא יהיה בפאריס (שחר גרוס)

לטביה – ברזיל 94:69

הברזיאלים פתחו את המשחק בהצהרת כוונות כשניצחו 11:34 את הרבע הראשון שנחתם בשלשה אדירה משלשות רבעי מגרש של ברונו קאבוקלו. הלטבים הצליחו למזער נזקים רק במעט וירדו להפסקה בפיגור 15, אבל ברבע השלישי הסיפור נסגר ובסיום 69:94 מוחץ לברזילאים.

מי שהצטיין במשחק היה אותו קאבוקלו, שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב והפועל ירושלים, כשהוא הוביל את הקלעים עם 21 נקודות. לאונרדו מיינדל תרם 20 משלו. 15 נקודות של לומאזס לא הספיקו ללטבים.

ברונו קאבוקלו זורק (רויטרס)ברונו קאבוקלו זורק (רויטרס)
אסור לפספס
נגןטפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
טפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
נגןחושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
חושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
/* LAST / NEXT ROUNDs */