יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:25

ויגדורצ'יק תטוס לאמן התעמלות אומנותית בקנדה

המאמנת, שאימנה את נבחרת ישראל, תאמן מתעמלות קנדיות במונטריאול בחודשי הקיץ לקראת המשחקים האולימפיים ב-2028, ואמרה: "חוויה מקצועית מעניינת"

|
אירה ויגדורצ'יק (שחר גרוס)
אירה ויגדורצ'יק (שחר גרוס)

מאמנת ההתעמלות האומנותית אירה ויגדורצ'יק, שאימנה את נבחרת ישראל שלוש פעמים במשחקים האולימפיים, יוצאת מחר (שני) לקנדה, על מנת לאמן בחודשי הקיץ במועדון במונטריאול. 

לקנדה אין ייצוג במשחקים האולימפיים בפאריס 2024 ובמועדון בו תאמן ויגדורצ'יק הקיץ מתחילים כבר עכשיו לעבוד עם המתעמלות האמנותיות הצעירות לקראת המשחקים האולימפיים שיהיו בקיץ 2028 בלוס אנג'לס.

כזכור, אחרי המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020 יצאה ויגדורצ'יק לאמן את הנבחרת האולימפית של רוסיה ועשתה זאת במשך כשנתיים. היא חזרה לישראל בקיץ שעבר, כשהאווירה בגלל המלחמה באוקראינה היתה קשה ואחרי שהתברר כי נבחרת רוסיה לא תשתתף במשחקים האולימפיים בפאריס.

אירה ויגדורצ'יק (שחר גרוס)אירה ויגדורצ'יק (שחר גרוס)

מאז חזרתה לישראל ויגדורצ'יק פעלה לפיתוח ענף חדש בישראל, התעמלות אסתטית, וזאת לצד עבודתה עם המתעמלות האומנותיות בעירוני חולון.

לפני יציאתה לקנדה אמרה אירה ויגדורצ'יק: "מאתגר אותי ומסקרן אותי להגיע למקום חדש, להכיר מתעמלות חדשות בעלות רקע אחר ולתת להן מהידע והניסיון שלי כמה שיותר. זו יכולה להיות חוויה מקצועית מעניינת".

רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */