יום שישי, 20.09.2024 שעה 05:36

הרצף נשבר: המאזן הגרוע של אנגליה בפנדלים

למרות ההיסטוריה הרעה של נבחרת שלושת האריות בדו קרב פנדלים, החבורה של סאות'גייט העפילה לחצי גמר היורו אחרי ניצחון של שווייץ. המספרים בפנים

|
שחקני נבחרת אנגליה חוגגים (רויטרס)
שחקני נבחרת אנגליה חוגגים (רויטרס)
https://omny.fm/shows/onesport/2024-5

אנגליה העפילה הערב (שבת) לחצי גמר היורו אחרי ניצחון 3:5 על שווייץ בדו קרב פנדלים. ב-120 הדקות, החבורה של סאות’גייט כלל לא הרשימה ואף נדמה היה שהיא יותר קרובה להפסיד. אמבולו העניק יתרון לשווייצרים, סאקה הציל את הממלכה עם שער שוויון בדקה ה-80.

אם מסתכלים על נתוני העבר, הניצחון של אנגליה בדו קרב הפנדלים מפתיע במיוחד, כאשר המספרים מההיסטוריה נגדה והיא מרבה להפסיד בכאלה. מבחינת שווייץ, ההדחה לא מפתיעה במיוחד. ההפסד לאנגליה ברבע הגמר היה החמישי בדו קרב פנדלים, אל מול ניצחון אחד בלבד בעבר.

לפני רבע הגמר, נבחרת שלושת האריות השתתפה עשר פעמים בהיסטוריה שלה בדו קרב פנדלים, שבעה מהם היא הפסידה ורק שלושה ניצחה. דו קרב הפנדלים האחרון שלה היה זכור במיוחד והוא התרחש בגמר יורו 2020, בו הפסידה לאיטליה את התואר.

שחקני נבחרת אנגליה מאוכזבים בגמר יורו 2020 (אחר)שחקני נבחרת אנגליה מאוכזבים בגמר יורו 2020 (אחר)

נוסף על כך, דו קרב הפנדלים מול שווייץ היה הרביעי של האנגלים ברבעי גמר יורו, והראשון בלבד אותו היא מסיימת כמנצחת. את השלושה הקודמים, נבחרת שלושת האריות הפסידה – ב-1996 לספרד, ב-2004 לפורטוגל וב-2012 לאיטליה.

ג’ורדן פיקפורד, שעצר את הבעיטה של מנואל אקאנג’י מול שווייץ שגרמה לניצחון האנגלי, כבר היה בעברו הגיבור של נבחרת שלושת האריות בדו קרב פנדלים מול שווייץ. הפעם הקודמת הייתה ב-2019, במסגרת ליגת האומות, בה השוער הדף בעיטה אחת ואפילו הבקיע פנדל שבעט.

ג'ורדן פיקפורד מאושר (רויטרס)ג'ורדן פיקפורד מאושר (רויטרס)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */