יום שישי, 20.09.2024 שעה 05:39

דמבלה: אתם לא מרוצים? זאת לא הבעיה שלנו

כוכב צרפת שנבחר ל-MVP מול פורטוגל: "ככה אנחנו משחקים, לדשאן יש הרבה הפתעות בשבילנו". המאמן: "הסתמכנו על הניסיון שלנו, אמבפה תמיד ישר איתי"

|
אוסמן דמבלה (רויטרס)
אוסמן דמבלה (רויטרס)

בצרפת מרוצים מהעלייה לחצי גמר היורו, שם יפגשו את ספרד. למרות יכולת לא מרשימה, הטריקולור גברו על פורטוגל בדו קרב פנדלים לאחר 0:0 ב-120 דקות. בסיום שיתפו דידייה דשאן ואוסמן דמבלה, שנבחר ל-MVP, בתחושותיהם.

"היינו בטוחים בעצמנו והתאמנו הרבה על פנדלים. אני זה שהחלטתי לבעוט את הראשון. באליפות אירופה הזו כבשנו שלושה שערים ואנחנו בחצי הגמר וזה אומר הרבה על האופי ועל כוחה של הנבחרת הזו. האווירה טובה מאוד, חסרה לנו יעילות, אבל זה חיובי שהצלחנו ליצור הרבה הזדמנויות”, אמר דמבלה.

“מבחינת הגנה עשינו עבודה מצוינת. היינו סולידיים, ניסינו לתקוף ויצרנו הרבה הזדמנויות. אנחנו צריכים להדגיש את העבודה ההגנתית של הנבחרת. מבחינת המשחק שלנו, ככה זה. אנחנו משחקים ככה. אם אתם לא מרוצים, זו לא הבעיה שלנו”, הוסיף.

דמבלה מאושר (רויטרס)דמבלה מאושר (רויטרס)

הקיצוני אמר לגבי המאמן: "יש לו הרבה הפתעות בשבילנו, אמרנו בהתחלה שנשחק ב-4-3-3 כמו בשמינית הגמר, ובסוף המערך היה יהלום. ככה זה, אנחנו מסתגלים ונשארים יחד, מדברים זה עם זה במגרש. הטקטיקה השתלמה. המשחק הזה היה כמו קרב, הגיע לנו לעלות בפנדלים".

דמבלה הוסיף: "התאמנו על פנדלים והרגשנו ביטחון. למדנו הרבה מהחוויה שלנו במונדיאל בקטאר, שם לא הערכנו נכון את השוער. הגיע לנו הניצחון הזה ואנחנו מרוצים ממנו. היה משחק טוב של שתי הנבחרות. מאז 2016 הנבחרת הזו הגיעה רחוק בטורנירים למעט ב-2021. בנינו אופי ותמיד אנחנו מגיעים רחוק".

"זה היה משחק קשה מאוד, מול נבחרת נהדרת. יכולנו לנצח, גם הם היו יכולים להפסיד. זו שמחה שאנחנו חולקים עם האוהדים. אני מאוד גאה בשחקנים שלי, למרות שלא עשינו הכל נכון אנחנו בחצי הגמר. בדו קרב הפנדלים הסתמכנו על הניסיון שלנו ועל ההרגשה של השחקנים באותו זמן”, אמר דשאן.

דשאן מאושר בסיום (רויטרס)דשאן מאושר בסיום (רויטרס)

“זה הלך טוב, חשוב מאוד להישאר רגועים ברגעים אלו. אמבפה תמיד מאוד ישר איתי ומרגע שהוא אמר לי שהוא לא מרגיש טוב, הוא לא יכול היה להמשיך. הוא לא בכושר הכי טוב, גם עם הבעיות הפיזיות שמשפיעות עליו, וככל שהמשחק נמשך הוא התעייף מאוד”, הוסיף.

“הנבחרת הזו צריכה להבקיע יותר שערים. עד שזה יקרה, אנחנו תמיד נהיה נתונים לחסדי היריב. זה ההבדל הגדול בין הנבחרת הזו לזו שהייתה סגנית אלופת העולם. אנחנו בחצי הגמר, אני מאוד שמח ועכשיו אנחנו צריכים ליהנות מהרגע הזה. ספרד? היא הנבחרת הכי טובה ביורו".

הצרפתים מאושרים (רויטרס)הצרפתים מאושרים (רויטרס)

על כך שאוליבייה ז’ירו לא שותף אמר: “לא יכולתי להכניס אותו. השופט לא לקח את הבקשה בחשבון. היה לי את החילוף האחרון והוא אמור היה לבעוט. היה סוג של רוגע בפנדלים למרות שהיינו מול הצד של פורטוגל”.

אורליאן טשואמני שיתף: "מגיע או לא, הכי חשוב היה לנצח. הכל לא מושלם, אנחנו צריכים להיות טובים יותר בהרבה תחומים, אבל אנחנו צריכים להיות מרוצים מההעפלה. אנחנו בחצי הגמר בלי להבקיע, זה היסטורי, אבל אני חושב שנצטרך להבקיע שערים בכל מקרה”.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */