יום שישי, 04.10.2024 שעה 04:23

"בלינגהאם כלום בלי השחקנים שאיתו בנבחרת"

ביקורת קשה על הקשר האנגלי מצד דיטמר הרמן: "זו הייתה ברכה לנבחרת אם היה מושעה, מעניין איפה הוא יהיה בעוד שנתיים או 3. לא עשה דבר למעט השערים"

|
ג'וד בלינגהאם (רויטרס)
ג'וד בלינגהאם (רויטרס)

ג’וד בלינגהאם הפך לגיבור של נבחרת אנגליה עם המספרת שלו בתוספת הזמן של שמינית גמר היורו מול סלובקיה. נבחרת שלושת האריות שיחקה רע, אבל הצליחה להשיג את הכרטיס לרבע הגמר בהארכה ונמנעה ממבוכה בזכות הפעולה הקסומה של קשר ריאל מדריד, אבל נראה שאפילו הוא לא חף מביקורות.

דיטמר הרמן, שחקן באיירן מינכן וליברפול לשעבר, לא אהב את היכולת של בלינגהאם עד כה בטורניר וגם לא את ההתנהגות שלו, כשאף טען שהיה יותר טוב עבור הבחורים של גארת’ סאות’גייט אם הקשר היה סופג השעיה: “המאמן היה צריך להחליף בין ג’וד לפיל פודן מוקדם יותר”, אמר שחקן העבר.

“זו הייתה יכולה להיות ברכה לאנגליה אם בלינגהאם היה מושעה. החגיגה שלו כששאל ‘Who else’? לא אהבתי את זה, בלי השחקנים שאיתך בנבחרת אתה כלום. אם הוא אומר דבר כזה, מעניין אותי מה בנבחרת אומרים על זה. חוץ מהשערים שלו הוא לא שיחק בארבעת המפגשים הראשונים”.

הרמן הוסיף: “אני רוצה לחכות ולראות היכן הוא יהיה בעוד שנתיים או שלוש. הוא שחקן כישרוני, אבל יש דברים שהוא לא צריך לעשות”. אגב, אנגליה כבשה עד כה ארבעה שערים ביורו, שניים של בלינגהאם ושניים של הארי קיין. מתוך 26 השחקנים שזומנו, 24 מהפרמייר ליג ורק כובשי השערים משחקים בספרד וגרמניה בהתאמה.

הלם: הקבוצה לא נגעה בכדור ועלתה ליתרון
אסור לפספס
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
נגןהאם קונדה הוא המתלבש הטוב בעולם הכדורגל?
האם קונדה הוא השחקן האופנתי ביותר בעולם?
/* LAST / NEXT ROUNDs */