יום ראשון, 06.10.2024 שעה 04:15

הרעיון המקורי של גרמניה למנוע 'מרגלים' במחנה

המנשאפט דרוכים לקראת רבע הגמר מול ספרד ב-19:00 ובמדינה חשפו איך נגלסמן מנע מזרים לשמוע את ההוראות: מוזיקה בפול ווליום בטלפונים של המאבטחים

|
אילקאי גונדואן באימון נבחרת גרמניה (האתר הרשמי של נבחרת גרמניה)
אילקאי גונדואן באימון נבחרת גרמניה (האתר הרשמי של נבחרת גרמניה)

לנבחרת גרמניה יש משימה לאומית והיא לזכות ביורו הביתי. הערב (שישי) ב-19:00 הדרך לשם עוברת מול היריבה אולי הכי קשה מבחינת היכולת שראינו בטורניר עד עתה וזו ספרד, שמושלמת אחרי ארבעה משחקים וספגה רק שער אחד, כשגם הוא עצמי בשמינית הגמר מול גאורגיה.

הדריכות במחנה של המנשאפט בשיאו ובגרמניה חשפו כי המאמן יוליאן נגלסמן נקט ברעיון מקורי כדי למנוע מ”מרגלים” להגיע ולהאזין להוראות הטקטיות בזמן האימון המסכם. ב’בילד’ נחשף כי במהלך האימון הסתובבו המאבטחים סביב גדר המחנה והשמיעו בטלפונים מוזיקה בפול ווליום.

לפי הדיווח אפילו העיתונאים הגרמניים סייעו לנגלסמן לשמור על חשאיות והצטרפו למאבטחים, כשהפעילו שירים בניידים שלהם כדי להסיח את דעת הכתבים הספרדים שהגיעו למסיבת העיתונאים. האם המאמן הגרמני מתכנן לנו הפתעה לא צפויה? זאת נדע רק הערב בשטוטגרט.

יוליאן נגלסמן באימון (האתר הרשמי של נבחרת גרמניה)יוליאן נגלסמן באימון (האתר הרשמי של נבחרת גרמניה)

בתוך כך, בגרמניה חשפו את תוכן הנאום של נגלסמן לשחקנים אחרי הניצחון על דנמרק 0:2 בשמינית הגמר: “אתם לא יודעים כמה אתם טובים, ההצלחה שלכם היא לא מזל, רק שכר על עבודה קשה. ספגתם הרבה ביקורת, אבל תראו למה אתם מסוגלים”. הוא גם הזכיר להם את הדרך שעברו.

הנבחרת הושפלה בטורנירים האחרונים וב-2006 כשאירחה את גביע העולם נעצרה בחצי הגמר. יוזואה קימיך תיאר את הדריכות שיש במחנה לקראת ההתמודדות מול לה רוחה: “מנהל המשק שלנו תומאס מאי אמר לי שהוא בנבחרת 32 שנה ומעולם לא ניצח את ספרד בטורניר”.

למעשה, הפעם האחרונה בה גרמניה גברה על ספרד הייתה ביורו ב-1988 אותו אירחה, כשרודי פלר, כיום המנהל המקצועי של הנבחרת, הבקיע פעמיים וסידר 0:2. נגלסמן משוכנע ביכולת של שחקניו ואמר להם עוד לפני הטורניר: “אנחנו יכולים לזכות ביורו”. עכשיו הגיע זמן ההוכחה שלהם.

צפו: אוהדי גרמניה חוגגים את אחד השערים
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */