יום שבת, 05.10.2024 שעה 10:30

להיט חדש: גולסטאר הציגה את הסרט "מרוסקים"

תוכנית הדוקו-ריאליטי המוצלחת השיקה את הקומדיה בנוכחות כוכבים רבים. שטראובר: "שייע צריך ללכת לפסיכיאטר אחרי העונה החדשה". ומה אמר עדלי מרכוס?

|
השקת הסרט של גולסטאר
השקת הסרט של גולסטאר "מרוסקים" (שחר גרוס)

אחרי 12 עונות מוצלחות, מתוכן תשע עונות של נבחרות גברים ועוד שלוש עונות של נבחרות נשים, תוכנית הדוקו-ריאליטי המוצלחת “גולסטאר” השיקה הערב (רביעי) את הסרט “מרוסקים” בבימויו של אמיל בן שמעון. הסרט החדש, שמאחוריו עומדים ירון ליכטנשטיין (שהפיק את הסדרה) ו-ADD, צפוי להפוך ללהיט הקומדיה של הקיץ בבתי הקולנוע.

לפרמיירה החגיגית, שנערכה בסינמה סיטי גלילות, הגיעו רבים מעולמות הקולנוע והכדורגל. מבין שלל הכוכבים שהגיעו תפסנו את שוער העבר לירן שטראובר, שהשתתף בעונה השלישית ובעונה האחרונה שעתידה לצאת לאור בחורף הקרוב: ”עשיתי את אחת העונות אולי המוצלחות של גולסטאר, עונה שלוש בארגנטינה, ועכשיו עונת דרום אפריקה שתעלה בחורף”.

“את הסרט פספסתי כי אשתי לא הסכימה לי להשתתף גם בסרט וגם בעונה האחרונה, התבקשתי לבחור בין שניהם. לכן, את הסרט השארתי לשחקנים האמיתיים שהם אנשים מאוד מצחיקים. כשאתה מכניס לכלוב אחד כל כך הרבה לא נורמליים, אין סיכוי שזה לא יהיה מצחיק. אני השחקן האמיתי במגרש”, הוסיף שטראובר.

צפו בכוכבי גולסטאר בפרימיירה של הסרט

השוער התייחס גם להשלכות של הסרט על שייע פייגנבוים, המאמן האגדי של החבורה: “אני חושב ששייע הלך לטיפול אצל פסיכיאטר אחרי העונה הזו, מזל שהיה לו את ליאם גולן וזוהר ליבה המקסים שעשה איתי את העונה בארגנטינה אבל היו שם כמה ‘פסיכופתיים’”.

זהר ליבה, שייע פיגנבוים ולירן שטראובר (שחר גרוס)זהר ליבה, שייע פיגנבוים ולירן שטראובר (שחר גרוס)

ליאם גולן, אחד מכוכבי הסדרה, התייחס גם הוא: “קולנוע? אני מכוון למלא את קיסריה ובלומפילד בעתיד. זו הכוונה, דרך המוזיקה. טסנו לשם ב-5.10, עוד לא הספקנו להתאקלם וכבר הגיע השבעה באוקטובר, היום הארור הזה. ביום שאחרי זה כבר היינו אמורים להתחיל לצלם קומדיה”.

גולן שיתף בקשיים של צילום בידור בתקופה הקשה: “היו רגעים שרציתי לחזור, המשפחות שלנו בארץ, האחים שלנו נרצחים, איך אנחנו יכולים לצלם קומדיה?השחקנים המנוסים אמרו לנו: ‘אנחנו עושים את זה בשביל שיהיה להם סרט לקיץ, שישמחו ונצחיק אותם, זאת המטרה בעצם’”.

ליאם גולן (שחר גרוס)ליאם גולן (שחר גרוס)

“לירן אמר שאני איזנתי? אז מי מאזן אותי? זה כיף לצאת מהשגרה לחודש עם חבורה לא רגילה, נהנים, באנו לעשות קומדיה. הסרט מצחיק והיה תענוג לצלם אותו, יש גם קטעים מרגשים וזה סרט מעולה שיהיה הלהיט של הקיץ”, הוסיף הכוכב הצעיר.

עדלי מרכוס, שנמצא בכותרות בשעות האחרונות בהקשר לסיום תפקידו במכבי תל אביב, הגיע גם הוא לפרגן לחבריו: ”ירון ליכטנשטיין עושה דברים מדהימים וכל מה שהוא נוגע בו מצליח, אין לי ספק שזה יהיה מצחיק, תבואו לראות. מפתיע שהספורט והחיים הרגילים מתחברים תמיד, במיוחד שזה מצחיק ויש פה אנשים מצחיקים, אז זו חוויה. חשוב לקבל קצת שקט, לצחוק ולהיות באווירה טובה. כולנו נמצאים בימים לא קלים אבל אנחנו ממשיכים הלאה”.

עדלי מרכוס (שחר גרוס)עדלי מרכוס (שחר גרוס)
כרזת הסרט של גולסטאר "מרוסקים" (שחר גרוס)כרזת הסרט של גולסטאר "מרוסקים" (שחר גרוס)
עדלי מרכוס וגיא צרפתי (שחר גרוס)עדלי מרכוס וגיא צרפתי (שחר גרוס)
קובי סויסה וירון ברלד (שחר גרוס)קובי סויסה וירון ברלד (שחר גרוס)
יוני ארליך (שחר גרוס)יוני ארליך (שחר גרוס)
יוני ארליך ועידו חג'ג' (שחר גרוס)יוני ארליך ועידו חג'ג' (שחר גרוס)
ניסים גרמה (שחר גרוס)ניסים גרמה (שחר גרוס)
סמיון גרפמן עושה סלפי (שחר גרוס)סמיון גרפמן עושה סלפי (שחר גרוס)
תום ברכה (שחר גרוס)תום ברכה (שחר גרוס)
אלעד צפני ולירן שטראובר (שחר גרוס)אלעד צפני ולירן שטראובר (שחר גרוס)
אייל צור ושייע פייגנבוים (שחר גרוס)אייל צור ושייע פייגנבוים (שחר גרוס)
השקת הסרט של גולסטאר "מרוסקים" (שחר גרוס)השקת הסרט של גולסטאר "מרוסקים" (שחר גרוס)
משתתפי הסרט של גולסטאר (שחר גרוס)משתתפי הסרט של גולסטאר (שחר גרוס)
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */