יום חמישי, 04.07.2024 שעה 13:38

משטרת דובאי הוסיפה לצי שלה עוד רכב מרשים

המשטרה של בירת איחוד האמירויות הערביות כבר הציגה בעבר רכבי למבורגיני, מרצדס ובוגאטי, אך כעת היא הצטיידה ברכב החשמלי המתוקשר ביותר בעולם

|
הסייברטראק של משטרת דובאי  (משטרת דובאי)
הסייברטראק של משטרת דובאי (משטרת דובאי)

כשחושבים על מקום שנראה כמו דוגמא לעושר כמעט אינסופי, קשה שלא לחשוב על דובאי, עיר הבירה של איחוד האמירויות. בעיר ניתן למצוא את הבורג’ חליפה, הבניין הגבוה בעולם, את הבורג’ אל ערב, שהיה בעבר המלון הגבוה בעולם, את גן הפרחים הגדול בעולם ואת ריכוז האיים המלאכותיים ששוכן לחופיה, שנראה כאילו נלקח מכוכב אחר.

ועם כזו עיר “עשירה”, קשה להיות מופתעים מכך שגם המשטרה המקומית לא בדיוק אוספת שקל לשקל. בשנים האחרונות היא התפרסמה בין היתר בצי הרכבים המרשים שלה, כאשר לאחרונה התווסף לאוסף אחד מהרכבים המתוקשרים ביותר בעולם – הסייברטראק (רכב העבודה החשמלי של טסלה).

עבור מי שאינו מכיר, מדובר ברכב אשר הוצג כבר לפני חמש שנים, אך החל להיות מסופק ללקוחות קצה רק לפני מספר חודשים, בין היתר עקב עיכוב בבניית מפעלים, מחסור בשבבים ובעיות נוספות.

הוא מגיע בשלושה דגמים שונים (לפי מספר המנועים) כשככל שמספר המנועים גדל, כך גם הטווח ובהתאם גם המחיר. עוד טרם מסירת הרכב הראשון בוצעו יותר ממיליון הזמנות מוקדמות, כאשר שיריון המקום היה כרוך בעלות של 100 דולרים בלבד (עבור טסלה אלו היו 100 מיליון דולר במזומן עוד טרם ייצור הרכב הראשון...).

הסייברטראק של משטרת דובאי (משטרת דובאי)הסייברטראק של משטרת דובאי (משטרת דובאי)

אם נחזור למשטרת דובאי, כבר הבנתם לבד שזהו לא הדגם הראשון שמייצר כותרות: ברשותה גם רכבי Lamborghini Urus, Bentley Bentayga, Hummer H3, Mercedes-AMG G 63 Brabus, Aston Martin One-77, אבל בכך לא מסתיימת הרשימה.

ברשותה של המשטרה המקומית ניתן גם למצוא את ה-Bugatti Chiron, אותו גם ניתן למצוא באוסף הרכבים של רונאלדו ובנזמה. מדובר באחד מרכבי הספורט המרשימים ביותר בהיסטוריה (מאיץ מ-0 ל-100 בפחות מ-2.5 שניות) שעלותו עומדת באירופה על כשלושה מיליון יורו.

ואם כבר מדברים על כותרות, אי אפשר שלא לדבר על האיש החזק בטסלה, אילון מאסק, אשר לא אדיש נותר לפרסומים אודות רכישת רכב העבודה החשמלי שלו. הוא אמנם הגיב במילה אחת בלבד “Cool” עם אימוג’י של משקפי שמש(ראו בטוויטר מטה), אבל גם זה מספיק כדי לראות שהוא מאושר מהמהלך.

אגב, מאסק כבר ביקר מספר פעמים בעבר בדובאי, בנסיעות פרטיות, אך מיותר לציין כי המהלך של המשטרה המקומית גם יכול לסייע לו לשווק את הרכב באיחוד האמירויות הערביות, שכן לא בטוח שהעתיד באירופה בהכרח יאיר לו פנים.

ואם כבר הזכרנו קודם לכן את שלושת הדגמים של הסייברטראק, נראה כי המשטרה המקומית רכשה את הדגם החזק ביותר (836 כוחות סוס), שכן אם כבר רוצים לעשות רושם על העבריינים המקומיים, צריך לעשות זאת עד הסוף.

וכמובן שאי אפשר בלי המדיה החברתית – המשטרה בדובאי הזמינה את האזרחים המקומיים לראות את הרכבים החדשים מקרוב, ואף לעשות איתם “סלפי” לטובת החשבונות הפרטיים שלהם. במילים אחרות – הרבה צניעות לא תראו פה…

הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור האזור המוטורי באתר.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור האזור המוטורי? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את האזור המוטורי. נתראה בכתבה הבאה!

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */