יום שבת, 05.10.2024 שעה 18:36

נגלסמן דואג ממצב המגרש: הדשא פשוט לא טוב

למרות שגרמניה כבר הבטיחה מקום בשלב הבא, מאמן המנשאפט התייחס למצב המשטח בפרנקפורט לפני שווייץ מחר ב-22:00: "הוא מאוד שומני, עלול להסתיים רע"

|
יוליאן נגלסמן (רויטרס)
יוליאן נגלסמן (רויטרס)

אחרי שניצחה 1:5 את סקוטלנד במשחק הפתיחה, גברה 0:2 על הונגריה במחזור הקודם והבטיחה את העלייה לשמינית הגמר, גרמניה תתמודד מחר (ראשון) ב-22:00 מול שווייץ למפגש שיחתום את שלב הבתים עבורה.

למרות שהרוויחו ביושר את ההגעה בראש שקט לרגע הזה, יש מי שעדיין מוטרד אצל הגרמנים. יוליאן נגלסמן, מאמן המנשאפט, דיבר הערב במסיבת העיתונאים על הנושא שגורם לו לדאוג במיוחד.

“הדשא פשוט לא טוב, הוא מאוד שומני”, אמר נגלסמן לגבי המשטח שבאצטדיון בפרנקפורט. בחודש נובמבר האחרון התקיימו שם משחקי NFL והמאמן הבהיר: “זה לא צמח טוב אחרי משחקי הפוטבול”.

יוליאן נגלסמן וטוני קרוס (רויטרס)יוליאן נגלסמן וטוני קרוס (רויטרס)

מי שרוצה להוביל את הנבחרת הגרמנית לעבר זכייה בטורניר הביתי, הסביר: “אני לא דואג מהמשחק, אלא מהפציעות. אם המצב ילך רע, זה עלול להסתיים עם קרע בצולבת”. נגלסמן המשיך להעביר ביקורת: “זה כמו לנהוג עם צמיגי קיץ בחורף”.

כמו כן, המאמן הצעיר התייחס לסכנת הצהובים, כאשר יש כמה בסגל הגרמני שעלולים להיות מורחקים מהשלב הבא: “אני לא לוקח את זה בחשבון כי אני סומך על הסגל”. נגלסמן המשיך: “שחקנים אמורים לתת את הכל עד שהחוקים עוצרים אותם, ואז שחקנים אחרים יחליפו אותם ויעשו את אותו דבר”.

אוהדי פורטוגל וטורקיה תקועים בתחנת הרכבת
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */