יום שבת, 05.10.2024 שעה 18:49

דנילו: סבלתי מדיכאון כשהגעתי לריאל מדריד

מגנה של יובנטוס פותח בראיון מיוחד: "הרגשתי חסר תועלת על המגרש, לא הצלחתי לעבור חמישה מטרים, רציתי לחזור הביתה לברזיל ולא לשחק יותר לעולם"

|
דנילו בריאל מדריד (רויטרס)
דנילו בריאל מדריד (רויטרס)

דנילו, מגנה הברזילאי בן ה-31 של יובנטוס עבר קריירה שלא רבים זוכים לה. השחקן עבר בין היתר בריאל מדריד ומנצ’סטר סיטי, ובראיון מיוחד ל-’The Player's Tribune’, שיתף על כמה פרקים במהלך הקריירה שלו, כולל ההגעה לריאל מדריד מפורטו אי שם ב-2015.

באותה תקופה, בתמורה לתשלום של 31 מיליון יורו, הפך דנילו למגן היקר בתולדות הבלאנקוס. תווית שלדברי הכדורגלן עצמו לא הלכה עימו בכלל ובמידה רבה מנעה ממנו להופיע כרצונו. "בעונה הראשונה ההיא סבלתי מדיכאון. הלכתי לאיבוד, הרגשתי חסר תועלת, על המגרש לא הצלחתי לעבור יותר מחמישה מטרים, זה היה כאילו לא יכולתי לזוז", שיתף המגן. "התשוקה שלי לכדורגל נעלמה ולא ראיתי מוצא. רציתי לחזור הביתה לברזיל ולא לשחק יותר לעולם", הוסיף.

למעשה, העונה הראשונה שלו בקבוצת הבירה הספרדית הייתה מאכזבת במידת מה, כשהוא רשם 31 משחקים בכל המסגרות אך לא הצליח להתבסס בהרכב הפותח של המאמנים דאז, רפא בניטס וזינדין זידאן.

דנילו בפעולה (רויטרס)דנילו בפעולה (רויטרס)

"לא ראיתי את עצמי כבייאניניו, בנו של באיאנו (ככה קוראים לאבי). ראיתי את עצמי כדנילו, זה שחתם ב-31 מיליון אירו, כפי שדיווחו העיתונים: המגן היקר ביותר של לריאל מדריד”.

אך את רגע השפל שלו רשם דנילו דווקא במשחק מול אלאבס, ריאל מדריד השיגה אמנם ניצחון 1:4 באותו המשחק, שהיה אמור להיות כמו עוד משחק בלוח השנה של הבלאנקוס, אך דווקא זה סומן כנקודת התפנית בקריירה של הברזילאי, ולא לטובה.

"תיאו הרננדס (ששיחק אז באלאבס) גנב לי את הכדור והעביר לדייברסון כדי להבקיע. ניצחנו 1:4, אבל זו הייתה טעות שאי אפשר לעשות בריאל מדריד. לעולם לא אשכח שלא הצלחתי לישון באותו הלילה. כתבתי במחברת שלי: 'אני חושב שהגיע הזמן לעזוב את הכדורגל'. הייתי בן 24!", אמר הברזילאי.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */