יום ראשון, 07.07.2024 שעה 08:00

עצוב מאוד: בנו של אורן סמדג'ה נפל בקרב בעזה

רס"ל (מיל') עומר סמדג'ה ז"ל, בנו של מאמן נבחרת הג'ודו ולוחם בגדוד 9203 בחטיבת אלכסנדרוני (3), נהרג באירוע קשה ברצועה. נפל ביום ההולדת של אביו

|
אורן סמדג'ה עם בנו עומר ז
אורן סמדג'ה עם בנו עומר ז"ל (אינסטגרם)

עצוב מאוד. הבוקר (שישי) הותר לפרסום כי רס”ל (מיל’) עומר סמדג’ה, בנו של אורן, ג’ודאי העבר ומאמן נבחרת הגברים של ישראל בג’ודו כיום, נפל בקרב במרכז רצועת עזה כשהוא בן 25. עומר ז”ל מגנות הדר, לוחם בגדוד 9203 בחטיבת אלכסנדרוני (3), נהרג באירוע בו נפל גם רס”ל (מיל’) סעדיה יעקב דרעי ז”ל ונפצעו באורח קשה שלושה לוחמי מילואים.

אורן סמדג’ה, מדליסט הארד האולימפי וסגן אלוף העולם, חגג רק אתמול את יום הולדתו ה-54 ודווקא אז קיבל יחד עם אשתו ליאת את הבשורה הקשה מנשוא. בסיום מסע הכומתה של עומר, כתב לו אורן באינסטגרם: “יש ימים גדולים וזה היום הזה, לא מדובר על ניצחון, מדובר על לא לוותר. סיום מסע כומתה גולני, אני אבא של עומר מתרגש וגאה בלוחם שלנו, מצדיעים לך ולכל המפקדים שלך”.

בהודעה מטעם איגוד הג’ודו נאמר: “איגוד הג’ודו משתתף בצערה הכבד של משפחת סמדג’ה, על נפילתו בקרב ברצועת עזה של רס”ל במילואים עומר סמדג’ה, בנו של מאמן נבחרת הגברים אורן סמדג’ה. הלב שבור ודואב, מחבקים ומחזקים אתכם”. רק אתמול סיפר אורן לאנשי האיגוד כי בנו נלחם בעזה.

עומר סמדג'ה ז"ל (אינסטגרם)עומר סמדג'ה ז"ל (אינסטגרם)

מהוועד האולימפי הישראלי נמסר: “מרכינים ראש בכאב עצום עם חברנו המדליסט האולימפי והמאמן הלאומי אורן סמדג’ה ומשפחתו היקרה בנפול בנו היקר והאהוב עומר. עומר היה עולם מלא שרק התחיל את מסע חייו. כל ישראל ומשפחת ספורטאי ישראל כואבים את נפילתו בגבורה.

“אורן היקר, מאמן ענק, ספורטאי אדיר. כמו שחינכת ואימנת דורות שלמים של ספורטאים להצטיינות, נשיאת דגל ישראל בגאווה והרוח האנושית, כך בינך היקר מהווה דוגמה להיותכם תמיד במשימות הכי קשות. משפחת הספורט האולימפי איתכם יחד עם משפחתך האהובה ועם חבריכם ומכריכם. כולנו ברגלים כושלות, נשימה עצורה ולב בוכה. יהי זכרו של עומר היקר והאמיץ בלבנו לעד”.

מאיגוד האתלטיקה נמסר: “משתתפים בצערו הכבד של מאמן נבחרת הגברים בג’ודו, אורן סמדג’ה, ומשפחתו על נפילת בנם, רב סמל במילואים עומר סמדג’ה. כולנו אתכם בשעתכם הקשה מנשוא, שלא תדעו עוד צער. יהי זכרו של עומר ברוך”.

ממכון וינגייט נמסר: “מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, מרכין ראשו, המום וכואב, עם היוודע דבר נפילתו של רס”ל במיל’ עומר סמדג’ה ז”ל. מנכ”ל מכון וינגייט, גיא אטיאס, הנהלת המכון וכל עובדיו שולחים בבוקר קשה זה את תנחומיהם העמוקים לאורן, ליאת, רום ורותם ולכל בני משפחת סמדג’ה האהובה. הידיעה בלתי נתפסת והלב נשבר ומרוסק לרסיסים”.

ההלוויה תתקיים היום ב-13:00 בבית העלמין הצבאי בנתניה. המשפחה תשב שבעה ברחוב הבסמת 4, גנות הדר. שעות ניחום אבלים בין 09:00 ל-13:00 ובין 16:00 ל-22:00.

עומר סמדג'ה מובא למנוחות
אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */