יום שבת, 21.09.2024 שעה 16:54

"לא מחמיא": שוער צ'כיה הגיב להתגרות מרונאלדו

הכוכב הפורטוגלי חגג בצורה מתריסה אחרי השער שקבע 1:2, סטאנק שרשם הופעה טובה התאכזב, אך לא נטר טינה: "נחמד שזכיתי לתשומת לב מהשחקן הטוב בעולם"

|
רונאלדו מתגרה (רויטרס)
רונאלדו מתגרה (רויטרס)
https://omny.fm/shows/onesport/1

פרנסיסקו קונסיסאו נתן לפורטוגל ניצחון 1:2 מאוחר על צ’כיה במחזור הפתיחה של היורו. כריסטיאנו רונאלדו חגג את השער הזה בצורה פרובוקטיבית במיוחד נגד שוער הנבחרת היריבה יינדריך סטאנק, כשהתריס בפניו רגע אחרי שהכדור נכנס לרשת.

השוער הצ’כי נכנע אחרי משחק טוב מאוד מבחינתו והחגיגה של רונאלדו התפרשה כלא ספורטיבית בתקשורת העולמית. סטאנק עצמו רשם שתי הצלות נגד הפנומן במהלך המשחק, מה שאולי הצית את זעמו של CR7 לאחר השער המכריע.

עוד לפני השער המכריע, מערכת ה-VAR פסלה שער של דיוגו ז’וטה בעקבות עמדת נבדל של רונאלדו, מה שגרם לכעס נוסף של הפנומן. לאחר מכן הגיע ה-1:2 והחגיגה בפרצופו של השוער, שדיבר על כך בסיום המשחק: “זה נחמד שזכיתי לתשומת לב ממנו, אבל זה לא החמיא לי”.

כריסטיאנו רונאלדו רץ לאמצע (רדאד ג'בארה)כריסטיאנו רונאלדו רץ לאמצע (רדאד ג'בארה)

השוער הוסיף: “רונאלדו אגדה, זה לא שבמהלך המשחק הייתה לי אובססיה נגדו, אתה צריך לעצור כדורים כמו שאתה רגיל. רונאלדו השחקן הטוב בעולם, ואחד מהטובים ביותר שהיו אי פעם”.

ססק פברגאס שימש כפרשן ב-’BBC’ במשחק דווקא שיבח את החלוץ הוותיק: “המשחק שלו היה טוב יותר ממה שראינו בשנים האחרונות. לא משנה מה הוא עושה ואיך הקבוצה משחקת, תמיד יש לו הזדמנויות, הוא תמיד שם. כרגע אני חושב שהוא מרגיש הרבה ביטחון”.

כריסטיאנו רונאלדו (רדאד ג'בארה)כריסטיאנו רונאלדו (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */