יום שלישי, 01.10.2024 שעה 02:33

ליאון העניק אות הוקרה ומענק כספי לנלסון-לוי

ראש העיר ירושלים אירח את הג'ודאית שזכתה במדליית הארד באליפות אירופה בזגרב: "היא דה פקטו מהספורטאיות הגדולות והבולטות בתולדות הספורט הישראלי"

|
משה ליאון ותמנע נלסון-לוי (לשכת ראש העיר ירושלים)
משה ליאון ותמנע נלסון-לוי (לשכת ראש העיר ירושלים)

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אירח היום (שני) בלשכתו את זוכת מדליית הארד באליפות אירופה בג’ודו, תמנע נלסון-לוי, תושבת העיר. ליאון העניק לה אות הוקרה ומענק כספי על זכייתה.

בפגישה, סיפרה תמנע על האתגר הגדול בו עמדה לזכות בפעם הרביעית באליפות אירופה, ההתרגשות לאחר הענקת המדליה וההכנות הקדחתניות לקראת השתתפותה במשחקים האולימפיים בפאריס בקיץ הקרוב.

ראש העיר סיפר על המעקב הצמוד שלו אחר הספורטאים הירושלמים בתחרויות הארציות והבינלאומיות בכלל, ואחר תמנע בפרט, שיבח את הג’ודאית על הכבוד שהיא מביאה לספורט הישראלי לאור ההישגים הרבים שעליהם היא חתומה ואמר לה כי תושבי ירושלים ובהם הוא, מחזיקים לה אצבעות לקראת המשחקים האולימפיים שייערכו בפאריס בקיץ הקרוב וסמוך ובטוח כי ההישגים שלה יוסיפו להתבטא במדליות.

משה ליאון ותמנע נלסון-לוי (לשכת ראש העיר ירושלים)משה ליאון ותמנע נלסון-לוי (לשכת ראש העיר ירושלים)

בתום הפגישה, בישר ראש העיר לתמנע על מענק כספי לו תזכה מעיריית ירושלים לאור הזכיות והעניק לה אות הוקרה שעליו נכתב: “תמנע נלסון-לוי, ברכות חמות על זכייתך במדליית הכסף באליפות אירופה הפתוחה ובמדליית הארד ובאליפות אירופה. בהערכה רבה, משה ליאון, ראש העיר”.

ליאון אמר: “הג’ודאית הירושלמית, תמנע נלסון לוי, מביאה פעם אחר פעם כבוד רב למדינת ישראל שמתבשמת מיכולותיה ומתגאה בווינריות שלה, שבאה לידי ביטוי בתארים רבים בתחרויות הגדולות ביותר.

“ירושלים, בירת הספורט של ישראל, ממשיכה לייצר ספורטאים ענקיים, דוגמת תמנע, שהיא דה פקטו, מהספורטאיות הגדולות והבולטות בתולדות הספורט הישראלי. אני סמוך ובטוח כי גם במשחקים האולימפיים בפאריס, נזכה לראותה עומדת על הפודיום, כשההמנון הלאומי מתנגן ברקע ומדליית הזהב סביב צווארה. יישר כח אלופה!”

אסור לפספס
נגןהאם קונדה הוא המתלבש הטוב בעולם הכדורגל?
האם קונדה הוא השחקן האופנתי ביותר בעולם?
נגןמעלים הילוך: זהבי מכפכף את אלעד מדמון
מעלים הילוך: זהבי מכפכף את אלעד מדמון
נגןטפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
טפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
נגןחושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
חושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
/* LAST / NEXT ROUNDs */