יום שבת, 21.09.2024 שעה 10:44

דולגופיאט יתחרה ביום ה-1 של המשחקים בפאריס

האלוף האולימפי מ-2020 הוגרל לקבוצה המעורבת החמישית ששובצה בסיבוב הראשון של שלב המוקדמות בהתעמלות מכשירים. יתחרה בתרגיל הקרקע ובסוס הסמוכות

|
ארטיום דולגופיאט (רויטרס)
ארטיום דולגופיאט (רויטרס)

כוונו שעונים, רשמו ביומן, תהיו מוכנים. מתעמל המכשירים ארטיום דולגופיאט יתחיל להתחרות ביומה הראשון של אולימפיאדת פאריס החל מהשעה 12:00, לאחר שהוגרל היום (ראשון) לקבוצה המעורבת החמישית ששובצה בסיבוב הראשון של התחרות.

האלוף האולימפי בתרגיל הקרקע בהתעמלות מכשירים, למעשה יהיה בסבב הראשון שיפתח את שלב המוקדמות בהתעמלות מכשירים בפאריס, סבב שייפתח ב-27 ביולי החל מהשעה 12:00 שעון ישראל.

ארטיום יתחרה ככל הנראה בשני מכשירים, בתרגיל הקרקע ובסוס הסמוכות. בקבוצה המעורבת איתה הוא יתחרה, אגב, רשום גם מתעמל מאיראן. האם הם ישבו אחד ליד השני בסבב בין המכשירים, או שיריבו האיראני לא יופיע כדי שלא ייראה כאילו יווצר ביניהם קשר? יהיה מעניין לראות. 

בכל אופן, דולגופיאט - גדול הספורטאים הישראלים והיחיד שזכה בקריירה שלו במדליית זהב אולימפית, במדליית זהב עולמית ובמדליית זהב אירופית - יהיה הפנים של המשלחת הישראלית לפאריס 2024 והציפייה ממנו היא שוב לסיים על הפודיום בתרגיל הקרקע. בדיוק היום, אגב, ארטיום חוגג את יום הולדתו ה-27.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */