יום רביעי, 03.07.2024 שעה 17:28
ליגה אנגלית 24-25
00-00ברייטון1
00-00פולהאם2
00-00נוטינגהאם פורסט3
00-00בורנמות'4
00-00ברנטפורד5
00-00מנצ'סטר יונייטד6
00-00ניוקאסל7
00-00ווסטהאם8
00-00צ'לסי9
00-00מנצ'סטר סיטי10
00-00סאות'המפטון11
00-00טוטנהאם12
00-00ארסנל13
00-00וולבס14
00-00קריסטל פאלאס15
00-00לסטר16
00-00ליברפול17
00-00אברטון18
00-00איפסוויץ'19
00-00אסטון וילה20
לוח משחקים
  • מנצ'סטר יונייטד
  • שישי, 16/08, 22:00
  • פולהאם
  • איפסוויץ'
  • שבת, 17/08, 14:30
  • ליברפול
  • ארסנל
  • שבת, 17/08, 17:00
  • וולבס
  • אברטון
  • שבת, 17/08, 17:00
  • ברייטון
  • ניוקאסל
  • שבת, 17/08, 17:00
  • סאות'המפטון
  • נוטינגהאם פורסט
  • שבת, 17/08, 17:00
  • בורנמות'
  • ווסטהאם
  • שבת, 17/08, 19:30
  • אסטון וילה
  • ברנטפורד
  • ראשון, 18/08, 16:00
  • קריסטל פאלאס
  • צ'לסי
  • ראשון, 18/08, 18:30
  • מנצ'סטר סיטי
  • לסטר
  • שני, 19/08, 22:00
  • טוטנהאם

ניוקאסל הציעה 15 מיליון אירו על פראן טורס

המגפייז מציעים 5 מיליון נוספים בבונוסים. וגם: לונין מחוזר בארסנל, רכש חדש ללברקוזן, מרינו והמרדף אחרי דני אולמו. מיאמי יצרה קשר עם וראן

|
פראן טורס (רויטרס)
פראן טורס (רויטרס)

העונה בכדורגל העולמי הסתיימה ויורו 2024 בפתח. בינתיים, עונה אחרת שנפתחה היא עונת המלפפונים. הדיווחים והשמועות על העסקאות שצפויות לצאת אל הפועל בקיץ כבר זורמים בתקשורת העולמית ואנחנו נביא לכם כאן ב-ONE את כל העדכונים החמים מהשוק העולמי.

הודעות רשמיות

# פבריציו רומאנו דייוח כי באיירן מינכן סגרה את עסקת הירוקי איטו על ידי הפעלת סעיף השחרור ב-30 מיליון אירו. על פי הדיווח, המגן היפני משטוטגרט יחזק את וינסנט קומפאני בהגנה.

# בצל החיזורים מארסנל, בנג'מין ששקו חתם על הארכת חוזה בלייפציג עד 2029, עם הסכם ג'נטלמני שיאפשר לו לעזוב תמורת סכום מוזל ב-2025 או 2026: "הקבוצה, המועדון, העיר, האוהדים, כל החבילה הזו פשוט נהדרת עבורי. הארכת החוזה הייתה צעד הגיוני עבורי", אמר החלוץ.

ג’נארו גאטוסו חתם כמאמנה החדש של היידוק ספליט. כוכב העבר האיטלקי חתם על חוזה עד שנת 2026 במועדון הקרואטי.

ספקולציות חמות

# על פי הדיווחים באנגליה, יונג מין סון, כוכב טוטנהאם שנכנס לשנה האחרונה בחוזהו, עשוי לחבור לז’וזה מוריניו בפנרבחצ’ה. המיוחד, שאימן את הדרום קוריאני בתרנגולים, חתם בקבוצה הטורקית במטרה להחזיר אליהם את האליפות, וצפוי לקבל גיבוי מלא בשוק העברות עמוס במיוחד הקיץ.

# על פי פבריציו רומאנו, מילאן סגרה את מינויו של פאולו פונסקה למאמן כמחליפו של סטפנו פיולי. המאמן וצוותו יחתמו על החוזה היום ולאחר מכן תגיע ההכרזה הרשמית של המועדון. המאמן הפורטוגלי יחתום עד 2026 עם שכר של 2.5 מיליון אירו לעונה, ואופציה להארכה.

פאולו פונסקה (רויטרס)פאולו פונסקה (רויטרס)

# אלכסיס סאנצ’ס ייפרד מאינטר כשחקן חופשי. מועדונים רבים הביעו עניין וביניהם פנאתינייקוס, טברזונספור, וקבוצות מערב הסעודית וה-MLS.

אלכסיס סאנצ'ס (רויטרס)אלכסיס סאנצ'ס (רויטרס)

# לואיס אלברטו עזב את לאציו וחתם באל דוחייל הקטארית. הנשרים יקבלו פיצוי של 11 מיליון אירו, הקשר ישתף פעולה עם פיליפה קוטינו. הוא ירוויח שמונה מיליון אירו לעונה.

לואיס אלברטו (רויטרס)לואיס אלברטו (רויטרס)

# ניוקאסל הציעה לברצלונה 15 מיליון אירו ועוד חמישה מיליון נוספים בבונוסים תמורת פראן טורס. מדובר בסכום נמוך בהרבה ממה שבארסה שילמה תמורתו למנצ’סטר סיטי ב-2022, 55 מיליון אירו בתשלומים. לספרדי חוזה לעוד שלוש שנים אצל הקטלונים, עד 2027, כאשר יש לו סעיף שחרור בגובה מיליארד אירו. החלוץ כבש 11 שערים והוסיף ארבעה בישולים ב-42 משחקים העונה במדי הבלאוגרנה, כשרק רוברט לבנדובסקי כבש יותר ממנו.

פראן טורס (רויטרס)פראן טורס (רויטרס)

# בצל הדיווחים על מעבר לברצלונה, מיקל מרינו מאט את שיחות הארכת החוזה שלו בריאל סוסיאדד למקרה שהקטלונים ירצו להחתימו. סגנית אלופת ספרד מחכה להחלטה של האנזי פליק, אך מרינו יודע שהוא ברשימות של ברצלונה. כרגע הוא מרוכז ביורו, חוזהו אצל הבאסקים מסתיים ב-2025.

היום נשאל הקשר הספרדי במסיבת העיתונאים של נבחרתו על העניין שמגלה בו ברצלונה והשיב: “זו מחמאה עבורי וזה חיובי גם עבור ריאל סוסיאדד, זה נחמד לשמוע שיש עניין כי זה אומר שסוסיאדד עושה דברים מאוד טובים למען האמת, אבל כרגע הפוקוס שלי הוא רק ביורו”.

מיקל מרינו (La Liga)מיקל מרינו (La Liga)

# ב’אס’ הספרדי מדווחים כי ברצלונה, באיירן מינכן, מנצ’סטר סיטי וקבוצות נוספות מהפרמייר ליג עוקבות אחר מצבו של דני אולמו. על פי הדיווח, ברד בול לייפציג יהיה מוכנים לשמוע הצעות על הקשר הספרדי בן ה-26 לאחר שהצליחו לשמור על כוכב אחר של הקבוצה, בנג’מין ששקו שהאריך את חוזהו היום.

דני אולמו עם הכדור (רויטרס)דני אולמו עם הכדור (רויטרס)

# מייסון גרינווד סיכם את תנאיו ביובנטוס, שמנסה להגיע לסיכום עם מנצ’סטר יונייטד לגבי שחקן ההתקפה. מכירתו של פדריקו קייזה מהגברת הזקנה יכולה לממן את המעבר. האיטלקים מציעים לפחות 30 מיליון אירו בזמן שהאדומים מנסים לקבל כ-50 מיליון מהשחקן שלא רצוי באולד טראפורד.

מייסון גרינווד (La Liga)מייסון גרינווד (La Liga)

# מי שעוד מתקרב ליובנטוס הוא דוגלאס לואיס מאסטון וילה, שצפוי לקבל תמורתו את ווסטון מקיני, סמואל אילינג ג’וניור ופיצוי נוסף של בין 15 ל-18 מיליון אירו.

# שוער ריאל מדריד אנדריי לונין, שחתום בבלאנקוס עד 2025, שוקל את עתידו. בינתיים בספרד מדווחים שארסנל הציעה לו חוזה עד 2029.

אנדריי לונין (רויטרס)אנדריי לונין (רויטרס)

# באיירן מינכן מתכוונת למכור את ג’ושוע קימיך אם היא תצליח להחתים את ז’ואאו פאליניה מפולהאם. ברצלונה מאוד רוצה את הגרמני, אך הפן הכלכלי צפוי להקשות עליה מאוד ומי שנכנסה חזק למרוץ היא מנצ’סטר סיטי, שאיתה יהיה קשה לסגנית אלופת ספרד להתחרות. לקימיך משכורת של מעל 10 מיליון אירו לעונה והוא לא רוצה להפחית בשכרו. הוא אמנם מעדיף את בארסה, אבל ברור לו שלא יגיע לקאמפ נואו והוא מוכן להקשיב להצעות נוספות כמו זו מהתכולים. גם פ.ס.ז’ רוצה אותו, אבל הוא מעדיף את הפרמייר ליג. מבחינתה, בארסה שינתה גישה ותעדיף לחכות כדי לצרף אותו בחינם אם יהפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא, המועד בו החוזה שלו צפוי להסתיים.

ג'ושוע קימיך (רויטרס)ג'ושוע קימיך (רויטרס)

# פיני זהבי, סוכנו של ג'ונתן טה, רוצה לסכם את המעבר של בלם לברקוזן לבאיירן מינכן בקרוב. הקבוצות צפויות לשוחח, כשהבווארים מוכנים לשלם בשלב הזה 20-25 מיליון אירו ואלופת הבונדסליגה דורשת 40-45 מיליון אירו. וינסנט קומפני רוצה מאוד לראות את השחקן בקבוצה שלו.

# למרות הגעתו של וינסנט קומפני לבאיירן מינכן והרצון של המאמן להשאיר את אלפונסו דייויס, הוא מתרחק מהקבוצה לאור דרישותיו הגבוהות למשכורת של כ-16 מיליון אירו לעונה ובונוס חתימה. בגרמניה משערים שכ-15-20 מיליון אירו מפרידים בין האדומים לריאל מדריד שרוצה את הקנדי. הבווארים מוכנים לשלם לו “רק” 13 מיליון לעונה, והוא ירד מדרישותיו מ-20 ל-16, כך שהמשא ומתן תקוע.

אלפונסו דייויס (רויטרס)אלפונסו דייויס (רויטרס)

# הרכש הראשון של הפתעת העונה בספרד, ג’ירונה, צפוי להיות לדיסלב קרצ’י, בלמה בן ה-25 של ספרטה פראג שיירכש תמורת כ-12 מיליון אירו. 

לדיסלב קרצ’י (רויטרס)לדיסלב קרצ’י (רויטרס)

# רובין לה נורמן מריאל סוסיאדד יעלה לאתלטיקו מדריד בין 30 ל-32 מיליון אירו. שחקן נבחרת ספרד מתקרב לקולצ’ונרוס שדנים גם בנוגע לחאבי גלאן שיכול למצוא את עצמו אצל הבאסקים בעסקה נפרדת שמוערכת ב-12 מיליון אירו. 

רוברט לבנדובסקי מול רובין לה נורמן (רויטרס)רוברט לבנדובסקי מול רובין לה נורמן (רויטרס)

# עוד באתלטיקו, הקולצ’ונרוס בשיחות עם ארטם דובביק, מלך שערי לה ליגה, במטרה להגיע איתו לסיכום. הם מציעים לו חוזה עד 2029, חלוצה של ג’ירונה מחזיק בסעיף שחרור בגובה 40 מיליון אירו והקבוצה ממדריד מוכנה לשלם אותו. 

ארטם דובביק (La Liga)ארטם דובביק (La Liga)

# בטורקיה מדווחים כי אולימפיאקוס, זוכת הקונפרנס ליג וזו שהדיחה את מכבי תל אביב מהמפעל העונה, מעוניינת בהחתמתו של רנאטו סאנצ’ס, ששייך לפאריס סן ז’רמן והושאל העונה לרומא.

# נשיא ליל, אוליבייה לטנג, אישר כי ליל פתוחה למכור את שני הכוכבים שלה, לני יורו וג’ונתן דייויד בקיץ הקרוב: “שניהם יורשו לעזוב”. יש לציין כי יורו מבוקש על ידי ריאל מדריד, מנצ’סטר יונייטד וליברפול, בעוד דייויד גם הוא הוזכר כמועמד למספר קבוצות בכירות באירופה.

# העיתונאי הארגנטינאי אריאל סנוסיאין מדווח כי קבוצתו של ליאו מסי, אינטר מיאמי מעוניינת ברפאל וראן וכבר החלה בשיחות עמו. הבלם הצרפתי סיים את חוזהו במנצ’סטר יונייטד והוא כעת שחקן חופשי.

# פבריציו רומאנו מדווח כי מעברו של אלייש גרסיה, כוכב ג’ירונה שהיה מועמד בעונה האחרונה לברצלונה, לבאייר לברקוזן, נסגר. אלופת גרמניה תשלם עבורו 18 מיליון אירו והוא יעבור בדיקות רפואיות כבר השבוע. 

השער היפה ביותר העונה של כל קבוצה בספרד
אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */