יום רביעי, 03.07.2024 שעה 16:52

גלזר ייבדק, בנבחרת מרוצים: חומר למחשבה לרן

חשש לקרע בשריר הירך האחורי לשוער, בנבחרת שיבחו מספר שחקנים אחרי ה-0:4 על בלארוס: "הוכיחו שהם שווים את חולצת הסגל וגם ההרכב, יש ממה להתעודד"

|
עומרי גלזר (ראובן שוורץ)
עומרי גלזר (ראובן שוורץ)

שוער נבחרת ישראל עומרי גלזר המריא לבלגרד, שם יעבור במהלך היום בדיקת אולטרסאונד שאחריה ניתן יהיה לאבחן את חומרת הפציעה בגללה הוחלף אתמול בניצחון 0:4 מול בלארוס. נראה שמדובר בקרע בשריר הירך האחורי, אבל רק לאחר הבדיקה גלזר יידע אם ייעדר לתקופה ממושכת או שזה יהיה לתקופה קצרה,  לאחריה יפתח עם קבוצתו הכוכב האדום את אימוני טרום העונה.

בנבחרת ישראל אמנם לא יצאו מפרופורציות אחרי הניצחון המשכנע והחלק אתמול מול בלארוס, כמו שלא התאבלו שלושה ימים לפני כן אחרי התבוסה להונגריה, אבל לפחות על סמך 60 הדקות האחרונות מול הונגריה והמשחק אתמול, המאמן רן בן שמעון יכול להיות מעודד ממספר דברים שראה.

ראשית ולפני הכל, מציינים בנבחרת את העובדה שאתמול מספר שחקנים ביניהם דן ביטון, רועי גורדנה, עידן נחמיאס ואליאל פרץ פתחו בהרכב והיו שותפים למשחק שוטף וטוב של הנבחרת. הארבעה אמנם זכו לשחק לצד שחקנים ותיקים דוגמת הקפטן אלי דסה ונטע לביא שהפך לברומטר במרכז השדה, אבל הצליחו להוכיח שמדובר בשחקנים שיש לסמוך עליהם גם בקמפיין ליגת האומות.

בן שמעון: "מרוצה מהגישה של השחקנים"

"לא מעט שחקנים נתנו לרן בן שמעון חומר מחשבה לגבי העתיד. גם כאשר יעמוד לרשות המאמן כל הסגל המלא וכל הכוכבים, יש כאן שחקנים שהוכיחו שהם שווים את חולצת הסגל בכלל וחלקם את חולצת ההרכב בפרט", אמרו בנבחרת.

בן שמעון, כך אומרים בנבחרת, מודע לכך שיש עוד דרך ארוכה וכי לפני בלארוס היו 3 ימים אינטנסיביים וכואבים כי הנבחרת חיטטה בפצעים מהתבוסה הכואבת להונגריה, אבל יש חומר מבית שאפשר יהיה לסמוך עליו בעתיד. אחת הבעיות לאורך שנים של הנבחרת הייתה במרכז ההגנה.

בנוסף, נראה שנחמיאס שפתח אתמול לצד רז שלמה מוכיח כי יש עם מי לעבוד ויכול להיות פתרון מצוין למשחק הגובה והחוסן הגופני של הנבחרות האירופאית שישחקו מול ישראל. גם גורדנה מוסיף לא מעט מנהיגות בהרכב של הנבחרת ויילקח בחשבון.

רועי גורדנה (ראובן שוורץ)רועי גורדנה (ראובן שוורץ)

אתמול מול בלארוס היו מספר נקודות שרן בן שמעון ביקש מהשחקנים ליישם במגרש. ראשית, משחק לחץ גבוה, כמו משחק התקפי מחוץ לעמדות מוצא, כאשר השחקנים נדרשו כל הזמן לשינוי מקום ביניהם, דבר שעמד בהצלחה גבוהה.

"השחקנים בגישה ובמחויבות שלהם עשו שינו גדול מהמשחק מול הונגריה. מהדקה ה-30 בהפסד להונגריה ועד אתמול מול בלארוס אלו עקרונות המשחק שבן שמעון רוצה לראות. אין לנו ספק שעם שחקנים דוגמת מנור סולומון, אוסקר גלוך ואחרים שיצטרפו, איכות המשחק שלנו תהיה גם הרבה יותר גבוהה ככה שיש ממה להתעודד", הוסיפו בנבחרת.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */