יום רביעי, 03.07.2024 שעה 17:37
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

"הבונדסליגה היא היעד שלי, מאמין שאגיע לשם"

העונה בגנט ("לא הפתעתי את עצמי"), הרביעייה ("לא המשחק שאני הכי גאה בו"), איך בחר כדורגל ולא כדורסל והמשחק נגד מכבי ת"א. גאנדלמן מדבר, האזינו

|
עומרי גאנדלמן (פרטי)
עומרי גאנדלמן (פרטי)

כשעומרי גאנלדמן חתם בקיץ האחרון בגנט הבלגית והפך לליגיונר, לא רבים האמינו שהוא יסיים את העונה עם לא פחות מ-11 שערי ליגה כולל רביעייה בלתי נשכחת בה עוד נכנס כמחליף. אלא שהקשר הצעיר האמין והוא יכול לסמן לעצמו וי גדול על עונת הבכורה.

הקשר, שחגג לא מכבר את יום הולדתו ה-24, גם נבחר לאחד משלושת החריגים בנבחרת האולימפית של גיא לוזון לפאריס וישלים בחודש הבא עונה פנטסטית במישור האישי, רגע לפני פתיחת עונתו השנייה בבלגיה, בה ימשיך לקבע את מעמדו הבכיר.

רגע לאחר סיום העונה, גאנדלמן הגיע לפודקאסט "שיחת היום" של ONE ושוחח עם תומר חבז על עונת הבכורה כליגיונר, הרביעייה הבלתי נשכחת שכבש כמחליף, המפגש מול מכבי ת"א, מדוע בחר בכדורגל ולא בכדורסל והליגה בה הוא חולם לשחק.

עומרי גאנדלמן (פרטי)עומרי גאנדלמן (פרטי)

על העונה שלו אמר: "לא שמתי לעצמי מטרה לשים 13 שערים בכל המסגרות, אבל הייתה לי מטרה להוכיח את עצמי ולהתאקלם. להתחיל במעמד אחד ולסיים במעמד אחר. לא כ"כ הסתכלתי על מה אנשים סימנו אותי או שלא, אבל ידעתי איך הקבוצה רואה אותי ולמה היא הביאה אותי. לא הפתעתי את עצמי, כי אני יודע שאני יכול לתת את המספרים האלה ואלו דברים שגם עבדנו עליהם”.

על ההבדלים בין הליגות: "אני לא יודע איך להתייחס לשאלה כי מבחינתי אין שאלה. זה קידום משמעותי וההבדלים בין הליגות גדולים מאוד. המאמץ הפיזי שזה דורש, הטמפו הגבוה, השחקנים העוצמתיים. אתה רואה כמה שחקנים יוצאים מהליגה הבלגית לליגות הבכירות. הליגה משוחקת בקצב מאוד גבוה. הרבה שחקנים היו בבלגיה ובמקרה שלי גם במועדון שבו אני משחק. חלקם יצרו שם יותר טוב וחלקם שם פחות טוב. קני ורמי יצרו שם מדהים, מהרגע שהגעתי סיפרו עליהם סיפורים מעולים. אני חושב שזה אינדיבידואלי. ידעתי מה אני שווה ולא הסתכלתי על מה כל שחקן עשה. יש עיניים בכל משחק בליגה הבלגית. מסתכלים על הליגה הזאת מלא סקאוטים ואם אתה עושה עונה טובה, דברים יכולים לקרות".

עומרי גאנדלמן (ראובן שוורץ)עומרי גאנדלמן (ראובן שוורץ)

על העמדה המועדפת במגרש, בלם או קשר, אמר: "לשם הביאו אותי בתור קשר. ברור שאם היה צריך לשחק בלם אז שיחקתי, אבל לא בתדירות כמו פעם. אני לא סוגר שום פינה. אלו תמיד יתרונות לשחק בכמה תפקידים בכדורגל של היום, בו יש שינויים תוך כדי משחק. אני אף פעם לא פוסל לשחק כבלם".

על הרביעייה שכבש: "להגיד לך שזה המשחק שאני הכי גאה בו? אני לא יודע. היה לי משחק מדהים, אבל עם עצמי, זה לא היה רגע שאני אומר ‘וואו’ וזהו. הבאתי את עצמי ללחץ חיובי להמשיך להראות את זה. ההצלחה היא להראות שזה גרף התקדמות ולא משחק אחד. אחרי שאתה נותן משחק כזה כל העיניים עליך. אם זו התקשורת, אם זו הקבוצה. אני יכול להגיד לך שבראיון אחרי המשחק המאמן אמר שזה לא מפתיע אותו והוא יודע שאני מסוגל".

"אתה פשוט מרחף. אתה מרגיש שלא יכול להיגמר לך האוויר, הכי רענן ברגליים, כאילו שיחקת רק דקה אחת. אתה רק רוצה עוד ועוד. אני יכול להגיד ששמתי צמדים ומבחינתי שלושער היה סוג של מטרה. אחרי הגול השני אמרתי לעצמי שאני לא מוריד את הרגל מהגז ואחרי השער השלישי היינו באווירה של עוד גם כקבוצה. אחרי שאתה מבקיע שלושער, גם השחקנים רואים באיזה דרייב אתה וכמה שאתה רוצה ורעב עוד ועוד. אתה מרגיש בולט. זה משחק שאזכור לכל החיים".

על המפגש מול מכבי ת"א: "כשאתה משחק בקונפרנס ליג, אתה רוצה לחוות משחקים בחו"ל. להגיע לת"א, לשחק בבלומפילד, זו אווירה מדהימה ומאוד רציתי לשחק בקבוצה בלגית בישראל לעיני המשפחה והחברים. גם עוד שחקנים רצו להגיע ולראות. התבאסתי שנגד מכבי שיחקנו בסרביה, נגד האוקראינים שיחקנו בפולין ואפילו כשנסענו לאיסלנד, הייתה שם רעידת אדמה של הר געש. הייתה מסגרת אירופאית מבאסת בקטע הזה".

עומרי גאנדלמן (איציק בלניצקי)עומרי גאנדלמן (איציק בלניצקי)

על 7 באוקטובר אמר: "אתה מוצא את עצמך במתחם האימונים עם אוזניות וכשאתה לא מוריד את העיניים מהמסך. שם הכול רגיל, ממשיכים. עולים לאימון, אתה צריך לעלות ואחרי זה לשחק, חברים שלך במילואים. אתה סביב זה 24/7 וצריך לעשות את ההפרדה ולעלות למגרש כאילו כלום לא קרה. רמי גרשון עשה שם הסברה מטורפת בעבר ואנשים התעניינו ודאגו. לא הרגשתי איזשהו עימות בקבוצה. ברור שאתה מוריד פרופיל, כי גם אין לך כ"כ הרבה רצון לצאת החוצה".

"הקבוצה הייתה בקטע הזה מאוד חכמה עוד לפני שדברים קורים: עשינו שיחה קבוצתית והמאמן דיבר. הוא נתן את הדוגמה שלי, שצריך לחשוב טוב טוב לפני שאומרים דברים ואיך זה יכול לפגוע בשחקנים. הוא לא לקח סיכון מה שנקרא. נתנו לי את כל הגב והאכפתיות".

עומרי גאנדלמן חוגג (ראובן שוורץ)עומרי גאנדלמן חוגג (ראובן שוורץ)

על הבחירה להיות כדורגלן ולא כדורסלן: "כשהייתי ילד פשוט היו לי כדורים. הייתי בועט לשער וזורק לסל. הייתי משחק גם כדורגל וגם כדורסל ומחלק את זה לפי ימים. עד שנאלצתי לבחור. בשניהם רצו שאמשיך כי הייתי טוב, אבל באיזשהו גיל החלטתי שאני רוצה להתקדם באחד משניהם. הלכתי לכדורגל גם בגלל החברים. אני מאוד אוהב לראות גם כדורסל כמו יורוליג. גם בכדורסל הייתי לא רע, אבל אני לא מאמין שפספסנו איזשהו דני אבדיה, אני רק 1.90".

על היעד הבא: "אני מאמין שאפתח בגנט את העונה הבאה. אני במקום מאוד טוב ורק הגעתי לשם, זו הפעם הראשונה שיצאתי לחו”ל. לעשות מעברים כאלה זה לא קל. אני במעמד אחר אחרי עונה כזאת. הבונדסליגה היא היעד שלי ואני לא מסתיר את זה. זה מבחינתי החלום. אבל אי אפשר לדעת איך דברים יתפתחו. ברור שהשם שלי נחשף יותר. אתה משחק בליגה שיש עליה הרבה עיניים. משהו בגרמניה מאוד קורץ לי, אני רוצה לחוות את הליגה הזאת. אולי זו סגירת מעגל למה שחוויתי שם כשהייתי יותר צעיר. גם אלמוג כהן, שעליתי לבוגרים בשנה שהוא חזר. יש הרבה דברים שהובילו לסיבה הזאת. זה מקום שאני מאוד רוצה לחוות אותו ואני מאמין בעצמי שאהיה שם".

הצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */