יום רביעי, 25.09.2024 שעה 22:30

"אם אתה לא מוכן להודות בטעויות - לא תצליח"

אילקאי גונדואן התראיין ל'דר שפיגל' ודיבר על המחלוקת שהייתה בינו לבין רונאלד אראוחו לאחר ההדחה מליגת האלופות: "גם אני עושה טעויות ומודה בהן"

|
אילקאי גונדואן (רויטרס)
אילקאי גונדואן (רויטרס)

אילקאי גונדואן ורונאלד אראוחו גרמו לחיכוכים בחדר ההלבשה של ברצלונה העונה לאחר ההדחה מליגת האלופות מול פ.ס.ז’ לאחר שיצאו זה נגד זה בפומבי. כעת נראה שהגרמני לא שכח מהמחלוקת והתייחס אליה בראיון ל’דר שפיגל’ לפני היורו.

“אם אתה לא מוכן להודות בטעויות שלך, אתה לא יכול להצליח”, אמר הגרמני על המהלך שבו אראוחו גרם לפנדל לזכות הצרפתים והורחק בכרטיס אדום ישיר.

“דיברתי עלינו כקבוצה, לא רק על רונאלד”, הוסיף גונדואן על המחלוקת שנוצרה. “תראו את זה אם תסתכלו על המילים שלי במלואן. גם אני עושה טעויות ואני מודה בהן”.

רונאלד אראוחו רואה את הכרטיס האדום נשלף (רויטרס)רונאלד אראוחו רואה את הכרטיס האדום נשלף (רויטרס)

כאמור, התקרית הייתה אחרי ההדחה מליגת האלופות, כשבזמנו ביקר גונדואן אחרי המשחק ואמר: “זה היה בידיים שלנו ונתנו את זה לפ.ס.ז’ בצורה הקלה ביותר. ההרחקה של אראוחו? ברגעים כאלה אתה צריך להיות בטוח שאתה הולך לכדור, אני לא יודע אם הוא נגע בכדור או לא”.

הקשר הגרמני הוסיף בזמנו: “אני מעדיף לספוג שער או אפילו לאפשר מצב של אחד על אחד, הוא היה צריך לתת לשוער הזדמנות לעצור או אפילו לתת להם שער. לשחק עם שחקן פחות הורג לך את המשחק”.

אסור לפספס
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
נגןהחיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
החיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
נגןלאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
נגןלאמיצים בלבד: אופנוע עם מצנח רחיפה
לאמיצים בלבד: אופנוע שטח עם מצנח רחיפה
/* LAST / NEXT ROUNDs */