יום שלישי, 02.07.2024 שעה 02:17

וואן פריידיי פייטס - מיטב הכוכבים באירוע ענק

מחר (שישי) שני שידורים ישירים רק ב-ONE2 וואן פריידיי פייטס 66, וב-03:00 בלילה בין שישי לשבת כל הכוכבים באירוע אחד ענק שאסור לפספס – וואן 67

|
לוח הקרבות  (ONE CHAMPIONSHIP)
לוח הקרבות (ONE CHAMPIONSHIP)

יום מהחלומות מצפה לחובבי אמנויות הלחימה מחר (שישי), עם שני אירועים של וואן צ'מפיונשיפ בשידור ישיר, ואחד מהאירועים הגדולים בתולדות הארגון שמביא לנו את מיטב הכוכבים הגדולים ביותר באירוע אחד ענק.

הטירוף יתחיל בצהריים (15:30 בערוץ ONE2) עם אירוע וואן פריידי פייטס 66 שכמו בכל שבוע מבטיח לנו אקשן בלי הפסקה עם שתי קרבות אמ.אמ.איי ועשר קרבות מואי-תאי (איגרוף תאילנדי) בשידור ישיר מאצטדיון לומפיני, כשבקרב המרכזי נקבל מפגש בין קונגצ'אי התאילנדי לבין אקרם חמידי האלג'יראי בקרב מואי-תאי מרתק שבו נצחון של התאילנדי בן ה-21, שיהיה השישי שלו בארגון יכול לקרב אותו בחזרה לחוזה הגדול. 

בקרב המרכזי של החצי הראשון של האירוע מחכה לנו מפגש מסקרן בין יוד-אייקיו התאילנדי לבין מבלוד טופייב האוזבקי בקרב חוזר לאחר שהשניים נפגשו בדיוק לפני שנה בקרב שנגמר בנצחון של יוד-אייקיו. התאילנדי בן ה-22 שנחשב לכוכב עולה והפסיד רק פעם אחת בארגון ינסה להשיג את ניצחונו החמישי בוואן והשלישי ברצף שיקרב אותו משמעותית לחוזה הגדול, ומולו האוזבקי ינסה לנקום את ההפסד בקרב הראשון בין השניים ולעלות למאזן חיובי בוואן עם מאזן נוכחי של 3:3 בארגון. 

לוח הקרבות (ONE CHAMPIONSHIP)לוח הקרבות (ONE CHAMPIONSHIP)

ואז מגיע האירוע הענק שכולנו מחכים לו – וואן 167 בשידור ישיר ב-03:00 בלילה בין שישי לשבת, אירוע שנחשב לאחד מהגדולים בתולדות וואן ומביא לנו את כל הכוכבים הגדולים בכל ענפי הלחימה לאירוע שפשוט אסור לפספס. 

נתחיל מהקרב המרכזי שיחתום את האירוע ומביא לנו מפגש על חגורת האליפות במואי-תאי עד 70 ק"ג בין הסופרסטארים התאילנדים טוואנצ'אי  ו"סמוקינג" ג'ו נטוואט בקרב חוזר אחרי נצחון של טוואנצ'אי במפגש הראשון בין השניים בשנה שעברה.

נטוואט ינסה לנקום את ההפסד ולהפוך לראשונה לאלוף העולם של הארגון, אבל לקחת את החגורה מטוואנצ'אי שהפסיד בפעם היחידה בארגון אי שם באוגוסט 2021 תהיה משימה קשה מאד, מה שבטוח זה שמחכה לאוהבי המואי-תאי קרב יפהפה. 

בקרב שלפני המרכזי נקבל מפגש שמבטיח זיקוקים בין הסופרסטאר המקומי רודטאנג "איש הברזל" לבין דניס פוריץ' הבוסני בקרב קיקבוקסינג בין שניים מהלוחמים האגרסיביים והקשוחים ביותר בעולם ועל הנייר צפוי להיות קרב שיטריף את הקהל ומועמד מוביל להיות הקרב של הערב. 

לאוהבי הגראפלינג מחכה מפגש מסקרן מאד בין הכוכב הענק מייקי מוסמצ'י הבלתי מנוצח בארגון לבין האיש האחרון שהכניע את מוסמצ'י ב-2021 , גבריאל סוזה הברזילאי. אם אתם אוהבים ג'יו-ג'יטסו, אין צורך להסביר לכם למה אנחנו לא יכולים לחוכות לראות את הקרב הזה! 

הפרשן האורח סתיו קורן (FERD VAN GOL)הפרשן האורח סתיו קורן (FERD VAN GOL)

אם כל זה לא מספיק, אחד מהקרבות הכי מסקרנים של האירוע יביא לנו את הופעת הבכורה של קייד רוטולו באמ.אמ.איי כאשר כוכב הג'יו-ג'יטסו הענק וחצי מצמד התאומים רוטולו יפגוש את בלייק קופר האמריקאי וינסה לספק הופעת מרשימה ולהראות לעולם שגם בזירת האמ.אמ.איי יש לו מה להציע. 

ולקינוח,שובו של הכוכב הבריטי הענק ליאם האריסון אחרי שנתיים של היעדרות בעקבות פציעה קשה בברך לקרב נואי-תאי מול קטסוקי קיטנו היפני, חזרתו לזירה של יוהאן גזלי הכוכב הענק בן ה-17 שמגיע בלתי מנוצח למבחן הגדול ביותר שלו עד כה מול נוין טראן דוי נאט הוויאטנמי המנוסה בן ה-35, והופעה שנייה של הילד הקולומביאני ג'והאן אסטופינאן שניצח בנוקאאוט מטורף לפני שבועיים בלבד בהופעת הבכורה שלו בארגון. 

בעמדת הפרשן יתארח לוחם האמ.אמ.איי הישראלי סתיו קורן שמגיע אחרי נצחון מדהים בנוקאאוט בהופעת הבכורה שלו בארגון הענק אל.אפ.איי שהעלה את המאזן המקצועני שלו ל-0:4 ומשך את עיני הארגונים הגדולים בעולם כשהוא בן 23 בלבד. 

אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */