יום ראשון, 22.09.2024 שעה 18:35
ליגת ווינר סל 24-25
00-00עירוני קריית אתא
00-00הפועל עפולה
00-00עירוני נס ציונה
00-00הפועל ירושלים
00-00הפועל גליל עליון
00-00בני הרצליה
00-00הפועל ת"א
00-00עירוני רמת גן
00-00הפועל חיפה
00-00מכבי ת"א
00-00גלבוע/גליל
00-00אליצור נתניה
00-00הפועל ב"ש/דימונה
00-00הפועל חולון
לוח משחקים
  • עירוני קריית אתא
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • הפועל עפולה
  • עירוני נס ציונה
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל גליל עליון
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • בני הרצליה
  • הפועל ת"א
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • עירוני רמת גן
  • הפועל חיפה
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • מכבי ת"א
  • גלבוע/גליל
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • אליצור נתניה
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • הפועל חולון

דדאס: פוגשים את מאמן העונה, משוכנע שננצח

מאמן הפועל לקראת פתיחת החצי נגד קריית אתא מחר (21:00): "לומד מההפסד להם. הדילמה - מיילס. שחקן העונה? בלאט". גינת: "הגמר אשתקד לא יושב בראש"

|
שחקני הפועל תל אביב מוכנים (חגי מיכאלי)
שחקני הפועל תל אביב מוכנים (חגי מיכאלי)

הגענו לשלב שכל קבוצה רחוקה ארבעה ניצחונות מלהיות אלופת המדינה ואחרי שהפועל ירושלים ומכבי תל אביב יפתחו את חצי הגמר של ליגת ווינר סל היום (רביעי), מחר (21:00) יעלו הפועל ת”א וקריית אתא לסדרה השנייה, שתצא לדרך בהיכל קבוצת שלמה.

כמובן שללא קשר לתוצאה מחר הקבוצות יעברו לאחר מכן לאולם רמז, כשבצד האדום מקווים לא להחזיר את הסדרה בכלל להיכל שלמה. לקראת המפגש המסקרן, המאמן סטפנוס דדאס וכוכב הקבוצה תומר גינת התיישבו מול המיקרופונים במסיבת העיתונאים של המועדון לקראת המפגש הראשון.

סטפנוס דדאס פתח ואמר לקראת המשחק: “באים לחצי גמר נגד קבוצה מסוכנת מאוד, היא השתפרה לאורך כל העונה והיא מאומנת בצורה נהדרת. זו קבוצה שאסור לנו לישון עליה, היא ניצחה אותנו בהיכל קבוצת שלמה כבר העונה. צריכים להיות מוכנים לאיך שהיא משחקת, בריבאונד, בלחץ, בחטיפות, נצטרך להפוך את החוזקות שלהם לחולשות. אני מכין את השחקנים שלנו כדי שיתאימו את האנרגיות שלהם לאלו של היריבה”.

דדאס: ״משחק חשוב מאוד, בטוח שננצח״

על החשיבות: “השחקנים מודעים לחשיבות, שני משחקים מהגמר וארבעה מלהיות אלופים. זה משחק חשוב מאוד, אין מה להסתיר, השילוב של הרצון שלנו ושל האוהדים יביא לכך שננצח, אני משוכנע שננצח מחר. רוב השחקנים שיחקו בערך 20 דק’ במשחק האחרון, יש עייפות והרוטציה חשובה, אבל כולן עייפות. היה חשוב לתת מנוחה לשחקנים שהיה אפשר.

על כך שניצח כבר את קריית אתא העונה: “זו תקופה אחרת. משחק שגם עוד הייתי בניסיונות וניסיתי בדיוק את טיילר אניס ועוד דברים. לא התרכזתי כל כך ביריבה. צריך לומר שזו לא אותה קבוצה. בן שרף שיחק המון כי פלטין ובייטמון לא שיחקו, מוסיוס שיחק 35 דק’ ולאחרונה משחק פחות. היה להם חיסורים. אפשר לקחת קצת מהמשחק הזה, אבל את עיקר הדברים נלמד מהניצחון שלהם בהיכל שלמה, למרות שזה היה בשלב מוקדם של העונה”.

סטפנוס דדאס (חגי מיכאלי)סטפנוס דדאס (חגי מיכאלי)

על הסגל שלו: “אניס ומנפורד ישחקו בוודאות, אני צריך להחליט אם נשחק עם אייזיאה מיילס או בלי. מיילס מביא לנו זריקות מבחוץ, ורסטיליות, אפשר לשחק איתו בכמה עמדות. הגבוהים שלנו הופכים את הצבע לחזק יותר, לשמור על סטיבנס. אחרי האימון אקבל החלטה, ב-19:00 אני צריך להחליט ולא החלטתי עדיין. יש לי תוכנית א’ ותוכנית ב’”.

על אנגולה: “הוא משתפר, אפילו יותר מהר ממה שחשבנו. זה דבר שאנחנו חיים מיום ליום, זה סוף העונה ואם צריך להסתכן אז נסכן אותו, כי זו לא בעיה ואם משהו יקרה, יש לו שלושה או ארבעה משחקים עד למשחק הרשמי הבא שלו. יש לו אופי, הוא מגיע לכל הישיבות, עושה הכל כדי לחזור, אבל זה באמת דבר שמיום ליום”.

ברייאן אנגולה מקבל טיפול בצד (חגי מיכאלי)ברייאן אנגולה מקבל טיפול בצד (חגי מיכאלי)

כשנשאל על התארים העונה לדעתו: “שחקן? הייתי נותן לתמיר בלאט. צריך לומר שלא הייתי בארץ כל העונה, צפיתי כמובן. בשבילי זה תמיר כי הוא השחקן הכי טוב בקבוצה שבמקום הראשון, לא אדבר על הקבוצה שלי כי אני לא אובייקטיבי. תמיד שחקן מדהים, למרות שאז אמרתי שתקפנו אותו בהתקפה. מאמן? קשה לומר, לעודד מגיע הרבה קרדיט כי הוא עשה עבודה טובה באירופה וסיים ראשון, אבל לדעתי צריך לחלק את הפרס בין שרון אברהמי לשמוליק ברנר. אולי אני נוטה קצת לאברהמי, זה אומר שמחר נפגוש את מאמן העונה”.

גם תומר גינת שיתף את תחושותיו לקראת חצי הגמר: “מתרגשים מאוד. ברור לנו שהולכת להיות סדרה קשוחה. ראינו את קריית אתא נגד רמת גן, את האגרסיביות שלה, את הדרך בה היא משחקת, יודעים שנצטרך לשחק חזק מאוד מהשנייה הראשונה ולשחק את המשחק כמו שאנחנו יודעים. לסגור בהגנה, לשמור על הריבאונד ואם נעשה את זה נהיה בסדר”.

תומר גינת באימון (חגי מיכאלי)תומר גינת באימון (חגי מיכאלי)

על הלחץ בלהיות פייבוריטים: “זה פלייאוף, חצי הגמר, תמיד יש לחץ. יש פה מספיק ניסיון גם למאמן וגם לנו השחקנים כדי לעשות את ההפרדה ואת ההבדל בדבר הזה, בסופו של דבר אנחנו משחקים כדורסל, אנחנו יודעים שאנחנו קבוצה טובה, מאמינים בעצמנו ונבוא מחר כדי להראות את זה ולפתוח את הסדרה כמו שצריך”.

לגבי האם ההפסד בגמר אשתקד יושב בראש: “לא חושב שזה יושב בראש לאף אחד פה, אנחנו קבוצה אחרת, שנה אחרת, יש לנו משימה מאוד ברורה שהיא לנצח את קריית אתא ולהגיע לגמר. לא יודע מי תחכה שם, נתרכז בעצמנו. מקווה ומאמין מאוד שאנחנו נעשה את זה”.

שחקני הפועל תל אביב מוכנים (חגי מיכאלי)שחקני הפועל תל אביב מוכנים (חגי מיכאלי)

על היריבה והעונה הנפלאה שלה תחת שרון אברהמי: “קודם כל אני מכיר את שרון, הוא אימן אותי בעונה הראשונה שלי בהפועל ת”א וגם בקריית אתא בלאומית. אני מעריך אותו מאוד, חושב שהוא עושה עבודה מדהימה, שהקבוצה הזו עושה עבודה מדהימה. יש לקבוצה הזו יכולת לשנות הגנות, לשחק חזק, ללכת לריבאונד ואין ספק שאנחנו רואים את זה כל זה ואנחנו יודעים שנצטרך לעבוד קשה, זה לא יהיה קל, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ונבוא לעשות את זה”.

שחקני הפועל תל אביב באימון המסכם (חגי מיכאלי)שחקני הפועל תל אביב באימון המסכם (חגי מיכאלי)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */