יום ראשון, 29.09.2024 שעה 14:17

על פי מומחי ה'ווינר': נבחרת אנגליה תזכה ביורו

זכייה של האנגלים תניב יחס של פי 3, אחריה צרפת עם יחס של פי 4 וגרמניה עם יחס של פי 5. וגם: איזה יחס תקבלו על זכייה סנסציונית של נבחרת אלבניה?

|
ג'וד בלינגהאם חוגג במדי נבחרת אנגליה (רויטרס)
ג'וד בלינגהאם חוגג במדי נבחרת אנגליה (רויטרס)

כמה שחיכינו לזה. יורו 2024 בגרמניה ייצא לדרך ביום שישי 14.6, כשהמארחת תשחק מול סקוטלנד (22:00). לחובבי הכדורגל מצפים ימים גדושים ומרגשים, כשב’ווינר’ פיסמו את היחסים של מי תזכה בטורניר, וקבעו: אנגליה היא הפייבוריטית לזכייה הפעם, עם יחס של פי 3.

לשליחת טופס ‘ווינר’ לחצו כאן. 

הפייבוריטית הכמעט קבועה במשחקי היורו, צרפת, מקבלת יחס של פי 4 לזכייה אפשרית. גרמניה, נמצאת במקום השלישי עם יחס של פי 5. אחריה, נבחרות ספרד ופורטוגל, ששתיהן זוכות ליחס של פי 7. 

אם תהיתם איפה נבחרת איטליה, מחזיקת התואר מהטורניר הקודם ב-2021, אז היא מקבלת יחס של פי 12. אחריה נמצאת נבחרת בלגיה על שלל כוכביה המתבגרים, עם יחס של פי 14.

תצליח להגן על התואר? איטליה מניפה את הגביע ביורו הקודם (רויטרס)תצליח להגן על התואר? איטליה מניפה את הגביע ביורו הקודם (רויטרס)

אליפות אירופה בכדורגל טומנת בחובה לעתים הפתעות גדולות, כמו הניצחון האדיר של נבחרת דנמרק ביורו 1992 או של נבחרת יוון ב-2004. ביורו הנוכחי, זכייה מדהימה של פולין ורוברט לבנדובסקי מקבלת יחס של פי 100, ואם אתם מאמינים שאלבניה תוכל ללכת עד הסוף תקבלו יחס של פי 300.

נחשף חשבון הטיקטוק הסודי של בלינגהאם
אסור לפספס
נגןטפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
טפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
נגןחושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
חושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
/* LAST / NEXT ROUNDs */