יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:09

אלקרס גבר על ציציפאס, סינר מחכה בחצי הגמר

מפגש פסגה בדרך: הספרדי ניצח 3:6, 6:7 (3), 4:6 ברבע גמר הרולאן גארוס ויפגוש את האיטלקי, שיהפוך בקרוב למדורג 1 בעולם. שפיונטק וגוף יפגשו גם כן

|
קרלוס אלקרס בטירוף (רויטרס)
קרלוס אלקרס בטירוף (רויטרס)

היכונו היכונו, מפגש פסגה בדרך. שלב רבע הגמר של הרולאן גארוס בצרפת נפתח היום (שלישי) ובו נקבע – יאניק סינר וקרלוס אלקרס, המדורגים הבכירים של הטורניר לאחר פרישתו של נובאק ג’וקוביץ’, ייפגשו בחצי הגמר.

סינר, שיהפוך ביום שני הקרוב למדורג ראשון בעולם, גבר על גריגור דימיטרוב והעפיל לחצי הגמר. שתי המערכות הראשונות לא היו קשות במיוחד עבור האיטלקי שהצליח להשיג שבירה מהירה בדרך לניצחון במערכה. בשלישית, המדורג 10 בעולם הצליח לשמור על ההגשות ולגרור את המערכה לשובר שיוויון, אך שם סינר היה גדול עליו ובסיום 2:6, 4:6, 6:7 (3) למדורג 1 העתידי.

במשחק הנועל של היום במגרש המרכזי, קרלוס אלקרס פגש את סטפנוס ציציפאס. השלישי בעולם שבר כבר במשחקון הראשון ומשם הוא לא התקשה ולקח את המערכה בקלות. המדורג תשיעי בעולם הצליח להקשות במערכה השנייה ולכפות שובר שוויון, אך לא יותר מכך. אלקרס סיים את הטיול שלו בשעתיים ורבע ובסיום ניצח 3:6, 6:7 (3), 4:6.

יאניק סינר. יהיה מעניין (רויטרס)יאניק סינר. יהיה מעניין (רויטרס)

בנשים איגה שפיונטק, מחזיקת התואר בשנתיים האחרונות, טיילה אל החצי גמר. הפולנייה המדורגת ראשונה בעולם גברה בקלילות על מרקה וונדרוסובה (6) הצ’כית בשתי מערכות (0:6, 2:6). שפיונטק נראית בלתי ניתנת לעצירה ועד כה הפסידה מערכה אחת בלבד לאורך כל הטורניר.

מי שתפגוש אותה בשלב הבא היא המדורגת שלישית בעולם, קוקו גוף האמריקאית, שרושמת גם היא טורניר נהדר עד כה והצליחה לגבור היום בשלב רבע הגמר 1:2 (4:6, 6:2, 3:6) על אונס ג’אבור (9).

איגה שפיונטק (רויטרס)איגה שפיונטק (רויטרס)
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */