יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:18

אנגליה פייבוריטית: סיכויי הנבחרות לזכייה ביורו

לפי ענקית הנתונים 'אופטה', לאנגלים יש את הסיכוי הכי גבוה לזכות באליפות אירופה הקרובה. מי במקום השני ואיפה נמצאת המארחת? הרשימה המלאה בפנים

|
כוכבי היורו (רויטרס)
כוכבי היורו (רויטרס)

עונת הכדורגל הסתיימה ובפתח מצפה לנו קיץ גדול, כשטורניר יורו 2024 יחל בעוד 10 ימים. המשחק הראשון יפגיש בין נבחרת גרמניה המארחת, לנבחרת סקוטלנד (14.6, 14:00).

לחצו כאן למשחק הניחוש של היורו

אליפות אירופה, כמו אירועים גדולים אחרים, היא חגיגה עבור חברות הסטטיסטיקה וסוכנויות ההימורים. ענקית הנתונים ‘Opta’, פרסמה את תוצאות מחשב העל שלה, הקובעות כי לנבחרת אנגליה יש את הסיכויים הכי גדולים לזכות בתואר.

לאחר הרצה של יותר מ-10,000 תרחישים על פי פרמטרים שונים, החבורה של גארת’ סאות’גייט נמצאת בראש הטבלה עם 19.9% להיות זו שתביא את הגביע הביתה. מי שניצבת מתחתיה בהפרש קטן היא נבחרת צרפת, שקיבלה סיכוי של 19.1% לסיים כמנצחת ביורו הקרוב.

פיל פודן וג'וד בלינגהאם. יקחו את אנגליה עד הסוף? (רויטרס)פיל פודן וג'וד בלינגהאם. יקחו את אנגליה עד הסוף? (רויטרס)
קיליאן אמבפה. יסיים רק במקום השני? (רויטרס)קיליאן אמבפה. יסיים רק במקום השני? (רויטרס)

בפער יחסית גדול, גרמניה תופסת את המקום השלישי עם 12.4% בלבד לחגוג זכייה בטורניר הביתי. במקום הרביעי נבחרת ספרד, עם סיכויים של 9.6% ללכת עד הסוף. במקום החמישי, נבחרת פורטוגל עם 9.2% לזכייה.

שחקני גרמניה (רויטרס)שחקני גרמניה (רויטרס)

נבחרות נוספות שמשלימות את העשירייה הראשונה והסיכוי שלהן לזכייה: נבחרת הולנד עם סיכויים של 5.1%, נבחרת איטליה 5%, נבחרת בלגיה 4.7%, נבחרת דנמרק 2.2% ונבחרת קרואטיה 2%.  

מי שמסתכלת על כולן מלמטה, עם הסיכויים הכי נמוכים להתחרות מול אריות היבשת, היא נבחרת גאורגיה, שקיבלה 8.3% להגיע לרבע הגמר ובשביל “הכבוד”, סיכוי של 0.1% לעמוד בראש הפודיום כזוכה.

לחצו כאן למשחק הניחוש של היורו

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */