יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:32

נבחרת העתודה בכדוריד בפעילות מרגשת

לקראת "בליינד דיי 2024", הנבחרת שתשתתף באליפות אירופה ביולי אירחה לפעילות ספורטיבית את 'קשר עין', המשמשת כקבוצת ריצה לבעלי לקויות ראייה

|
נבחרת העתודה בכדוריד עם עמותת קשר עין  (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
נבחרת העתודה בכדוריד עם עמותת קשר עין (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

לקראת "בליינד דיי 2024" - נבחרת העתודה בכדוריד שתשתתף ביולי באליפות אירופה אירחה לפעילות ספורטיבית מרגשת את "קשר עין", המשמשת קבוצת ריצה לבעלי לקויות ראייה ועיוורון. 

הפעילות למען הקהילה והאימון המשותף התקיימו במגרש הסמוך ל"וולודרום" בהדר יוסף, לקראת "הבליינד דיי", שהוא יום ההזדהות והעלאת המודעות לציבור האנשים עם עיוורון ולקויות ראייה, החל בכל שנה בשישה ביוני.

העתודה שמתכוננת לאליפות אירופה עד גיל 20 שתיערך בחודש הבא בסלובניה, הדריכה את ספורטאי הקבוצה (בהם גם לוחמים שנפצעו בעבר בשירותם), בהדרכת ניר בן דב. הנבחרת קיימה עימם חימום שהועבר על ידי בזה נבבה, אצן ומורה מוסמך לספורט שהינו אדם עם עיוורון, וזכתה לסקירה מצד ראובן ברון על ההתמודדויות היום יומיות של בעלי מגבלת ראייה בכלל ובעולם הספורט והריצה בפרט.

נבחרת העתודה בכדוריד עם עמותת קשר עין (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)נבחרת העתודה בכדוריד עם עמותת קשר עין (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

לאחר מכן התנסתה קבוצת "קשר עין" בזריקות לשער ובריצה "עיוורת" משותפת כאשר שחקני נבחרת העתודה עוטים כיסויי עיניים. הערב המרגש והמעצים שתואם על ידי דורון בן עטיה, מנהל הנבחרת הלאומית, נחתם בארוחה משותפת, בברכות, ואיחולי הצלחה של הקבוצה לשחקני הנבחרת באליפות אירופה - בה כאמור תתמודד בסלובניה מול דנמרק ואיטליה. פתיחת המשחקים בעשרה ביולי, העתודה תקיים ארבעה משחקי הכנה מול מונטנגרו ומול סרביה.

נבחרת העתודה בכדוריד עם עמותת קשר עין (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)נבחרת העתודה בכדוריד עם עמותת קשר עין (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

נבחרת הנוער של ישראל תשתתף באליפות אירופה עד גיל 18 שתיערך במונטנגרו בחודש אוגוסט (תתמודד בשלב הראשון מול שבדיה, הונגריה ושוויץ), והיא תקיים עד אז משחקי הכנה מול הנבחרת המונטנגרית, ותשתתף בטורניר מול רומניה, סרביה ודנמרק. עד אז הנבחרות מקיימות משחקי אימונים ביניהן, ובקרוב גם צפויות לצמצם את הסגלים הרחבים.

נבחרות הנוער והעתודה של ישראל במשחק אימון משותף (הדר ואן קולא איגוד הכדוריד)נבחרות הנוער והעתודה של ישראל במשחק אימון משותף (הדר ואן קולא איגוד הכדוריד)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */