יום שבת, 06.07.2024 שעה 07:52
לוח משחקים
  • הפועל עמק חפר
  • 98 - 69
  • מכבי ת"א

בפעם ה-2 ברצף: מכבי ת"א אלופת המדינה לנוער

אחרי שזכו בעונה שעברה, הצהובים של עדי עמוס זכו בתואר פעם נוספת לאחר שרשמו 69:98 על הפועל עמק חפר. עומר מאייר להט בהופעה האחרונה שלו בנוער

|
שחקני מכבי תל אביב מניפים את הצלחת (רועי כפיר)
שחקני מכבי תל אביב מניפים את הצלחת (רועי כפיר)

בפעם השנייה ברציפות, מכבי תל אביב זכתה באליפות המדינה לנוער. הערב (שני) המאני טיים של סדרת הגמר הגיעה לסיומה, כאשר הצהובים פגשו את הפועל עמק חפר ברופין וניצחו 00:00 וכאמור זכו בתואר פעם נוספת לאחר 1:2 בסדרה.

שתי הקבוצות הטובות בארץ לנוער נפגשו לאחר 1:1 בסדרה בשני משחקים כאשר כל אחת ניצחה בביתה, אך כמו המפגש השני, גם הערב המשחק היה במעמד צד אחד, צהוב.

המשחק נפתח ובהתחלה המארחת הובילה, כאשר ריצת 0:10 בהובלת יונתן קלר נתן לה את היתרון, אך הצהובים התאוששו בחסות עומר מאייר (בהופעתו האחרונה כשחקן נוער להט וזכה בתואר השחקן המצטיין) והרבע הראשון הסתיים 23:28 צהוב.

מאייר: היום זה היה היום שלנו

הרבע השני היה צמוד מאוד, סל רף סל ואף קבוצה לא הצליחה לברוח, עד שהחבורה של עדי עמוס עלתה ל-38:45 בירידה להפסקה ומשם הכל היה צהוב. הרבע השלישי היה נהדר והצהובים הגדילו את ההפרש ועלו ליתרון דו ספרתי עד ל-55:71. הרבע הרביעי כבר היה גארבג’ טיים מוחלט ורק שאלה של כמה ייגמר, עד 69:98 גדול של מכבי תל אביב.

אחרי המשחק, ירון גולדמן אמר: “קודם כל זו הרגשה מדהימה לעשות איזושהי תוכנית משחק ולעמוד בה, לראות את כל החברה פה מתאמצים וקופצים על כדורים ובאמת נותנים את הנשמה שלהם זה כיף גדול ולהיות חלק מזה זו באמת חוויה גדולה. עמק חפר נתנו מאמץ גדול ואנחנו לא מסתירים את זה שסלע הוא ברומטר גדול אצלכם והוא לא שיחק היום אבל אין ואקום ומישהו אחר בא ועשה את העבודה, אבל היינו שם עם התכנית משחק ושמרנו הותקפנו ושיחקנו עם ביטחון וזה מה שהביא לנו את הניצחון”.

ירון גולדמן מול רועי שרון (רועי כפיר)ירון גולדמן מול רועי שרון (רועי כפיר)

עומר מאייר אמר: “משחק ראשון הפסדנו, אנחנו שיחקנו לא טוב והם שיחקו מעולה, ידענו שהם קבוצה טובה וידענו שקשה נגדם במיוחד פה ברופין. המשחק השני הגענו יותר טוב התרגשנו בדברים שלנו, עשינו אותם טוב והיה לנו את היתרון של הדר יוסף

“אריאל סלע נפצע שזה משמעותי מאוד ואני באמת מאחל לו החלמה מהירה.
 הם קבוצה מדהימה כל שחקן שם מסוכן והם הקשו עלינו מאוד, היום זה היה היום שלנו ואני שמח שזה היה ככה. אני פחות מתרכז בעונה הבאה לכל דבר יש את הזמן שלו ועכשיו אני מתרכז בהווה.

“ההווה זה להביא אליפות עכשיו, להשתפר לעבוד על המשחק שלי, יש לנו עוד עונה בבוגרים ואני אנסה להישאר מוכן, אם אוכל לתרום משהו זה יהיה מדהים.
יש לנו את הקמפיין של הנבחרת, יש מספיק דברים להתרכז בהם אז העונה הבאה”.

עומר מאייר (רועי כפיר)עומר מאייר (רועי כפיר)

מאמן מכבי תל אביב, עדי עמוס, אמר: “זה כיף, זה משמח, אני שמח בעיקר בשביל הילדים האלו שעובדים קשה כל השנה מתאמנים, מקריבים, המשפחות שלהם מקריבות והארגון מכבי תל אביב שתורם להם כלכך הרבה והם מחזיקים לו באליפות, כל שנה זה כיף.

“עמק חפר קבוצה טובה מאוד ויש שחקנים טובים מאוד, ברור שבסוף שחקן שיוצא בשלב כזה של העונה זה משמעותי אבל גם אנחנו הגענו לחלק הזה של העונה בלי שני שחקני יב, אחד חריג גיל עם צולבות ופציעות”.

המאמן המשיך: “ברור שרצינו שסלע יהיה ושתהיה התמודדות טובה, אני מאחל לו בריאות והחלמה טובה וגם לשני הקפטנים שלנו, בסוף זה הספורט. מה שהכריע בסוף זו האיכות שלנו, היינו איכותיים יותר, באנו לפה לשחק את הכדורסל שלנו גם במשחק הראשון שהפסדנו הפסדנו בגלל דברים שלא עשינו מספיק טוב אבל בסוך האיכות שלנו עשתה את ההבדל”.

עדי עמוס (רועי כפיר)עדי עמוס (רועי כפיר)

מאמן עמק חפר, עמית בן דוד, אמר:” אני חושב שמה שהכריע את הסדרה זה האומץ, לא הצלחנו לעשות כל מיני התאמות להתקפה שלהם ולשחקנים שהיו שם, הם קבוצה טוב ומאומנת, יש שם שני שחקנים שהם בטח מעל הרמה של הליגה ולא הצלחנו לעשות את ההתאמה. הם הופיעו ובגדול וידענו שבסקורים האלו של 90-100 לא ננצח, אני חושב שזה בעיקר בגלל חלק הגנתי ואיזשהו פועל יוצא של זה זה גם בהתקפה שלא הצלחנו לייצר.

“זה הלך יותר לקצב של מכבי ולמשחק של מכבי, זה אתגר גדול ולצערי זה מאכזב אבל הייתה עונה יוצאת דופן עם הילדים האלו שלכל אחד מהם יש חלומות ולקבץ את כל הדבר הזה לחבורה עם אופי כזה זה משהו שכיף להוא אליו כל אימון, עם מעטפת מדהימה שסביבם המון אנשים וזה ראוי להערכה.

“באופן אישי אני תמיד פחות מתייחס למי היה ומי לא היה, אני בעיקר מבואס בשביל אריאל שכל העונה היה איתנו ודווקא במשחק כזה לא לשחק, מצד שני זה חלק מהספורט. חלק מהספורט זה גם לשחק ולנצח בלי שחקן כזה או אחר שהוא פצוע, אין ספק שהוא משמעותי בשבילנו. לפי איך שהמשחק התפתח גם בלעדיו רציתי לנצח”.

רבע ראשון: 23:28 למכבי תל אביב

עומר מאייר (רועי כפיר)עומר מאייר (רועי כפיר)
ירון גולדמן (רועי כפיר)ירון גולדמן (רועי כפיר)

חמישיית מכבי תל אביב: עומר מאייר, ירון גולדמן, אורן סהר, עומרי נחום וגבריאל ארטמנקו.

חמישיית הפועל עמק חפר: ליבי לביא, יונתן קלר, איתם כהן, רני בלגה ורועי שרון.

בלגה פתח את המשחק עם לייאפ, גולדמן וסהר הגיבו עם ארבע נקודות, קלר דייק פעמיים מהקו מנגד, נחום ענה עם שלשה, המארחת הגיבה עם ריצת 0:10 ועלתה ל-10:14 אחרי ארבע דקות. מאייר קלע פעמיים מהקו, קלר הגיב עם שתיים נהדרות, 12:16. הצהובים השיבו עם ריצת 7:16 ועלו ליתרון בסיום הרבע של 23:28.

דני אבדיה, הגיע לצפות (רועי כפיר)דני אבדיה, הגיע לצפות (רועי כפיר)
ירון גולדמן מול רועי שרון (רועי כפיר)ירון גולדמן מול רועי שרון (רועי כפיר)

רבע שני: 38:45 למכבי תל אביב

המארחת פתחה את הרבע עם ריצת 2:8 ועלתה ליתרון, 30:31. גולד הגיב עם שתי נקודות, יאיר הגיב עם שלשה, מאיר ענה עם שתי נקודות וגולדמן הוסיף לייאפ, 34:36 צהוב. סל רדף סל באולם ברופין עד 38:43, החבורה של עדי עומס שומרת על מרחק ביטחון, גולדמן הוסיף שתי נקודות עם הקרש ועשה 38:45. 

עומר מאייר (רועי כפיר)עומר מאייר (רועי כפיר)
בנימין זבינסקי (רועי כפיר)בנימין זבינסקי (רועי כפיר)

רבע שלישי: 55:71 למכבי תל אביב

סל רדף סל בפתיחת הרבע השלישי, עד שהצהובים הצליחו להגדיל את היתרון שלהם לדו ספרתי, 47:59 אחרי שש דקות של כדורסל, כששתי הקבוצות החטיאו פעם אחר פעם. עמק חפר קלעה ארבע נקודות והורידה לחד ספרתי, מאיר ניגש לעונשין ודייק שלוש פעמים והחזיר לדו ספרתי, 51:62. גודס קלע פעמיים מהקו, גולדמן ענה עם שתיים, גודס השיב עם שלשה אדירה, 54:67. גולד קלע ארבע נקודות רצופות ועשה 55:71 בסיום הרבע.

איתם כהן (רועי כפיר)איתם כהן (רועי כפיר)
רני בלגה (רועי כפיר)רני בלגה (רועי כפיר)

רבע רביעי: 69:98 למכבי תל אביב

גולד המשיך מאיפה שהוא עצר וקלע שלוש נקודות במהלך של סל ועבירה, 55:74. קלר קלע שתי נקודות, בלגה הוסיף נקודה מהקו, הצהובים ענו עם ריצת 2:10 ועלו ל-60:84. החבורה של עמוס המשיכה בקצב ואת הריצה ל-2:15 ועשתה 60:89. סל רף סל עד הסיום, עמק חפר ניסתה לחזור, אך מכבי תל אביב רק הגדילה את ההפרש וניצחה בסופו של דבר בגדול, 69:98. 

שמעון מזרחי (רועי כפיר)שמעון מזרחי (רועי כפיר)
עומר מאייר (רועי כפיר)עומר מאייר (רועי כפיר)
אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */