יום שני, 30.09.2024 שעה 16:20

מסתמן: ארבעת רוכבי הסוסים שייצאו לפאריס

למשחקים האולימפיים ייצאו ארבעה צמדים - וכרגע רק ארבעה ישראלים השיגו את הקריטריון האישי, כך שהרשימה בדרך להיסגר. ההכרזה הרשמית: בסוף החודש

|
אשלי בונד ודונטלו 141 (Dirk Caremans עבור ההתאחדות הישראלית לספורט הרכיבה)
אשלי בונד ודונטלו 141 (Dirk Caremans עבור ההתאחדות הישראלית לספורט הרכיבה)

דניאל בלומן, אשלי בונד, רובין מוהר ואיזבלה רוסקוף צפויים לייצג את ישראל ברכיבת סוסים במשחקים האולימפיים בפאריס 2024. אמנם ההכרזה הרשמית של ההתאחדות לספורט רכיבה צפויה להתקבל בסוף החודש, אבל כבר כעת ברור מי ייצאו לאירוע הספורט הגדול ביותר בעולם.

נבחרת רכיבת הסוסים תתחרה בפאריס 2024 גם בקפיצות, גם בתחרות הקבוצתית וגם בתחרות האישית. אמנם לאירוע יגיעו ארבעה צמדים של רוכב וסוס, אבל בפועל יוכלו להתחרות רק שלושה מהם. הרוכב הרביעי הוא למעשה רזרבה, והוא ישתתף במקרה של פציעה או מחלה של אחד מהסוסים האחרים. המאמנים ירון דבלדאם והאנס הורן יחליטו על שלושת הצמדים המשתתפים בסמוך למועד התחרות, שתהיה הפעם במיקום מדהים, בגני ארמון ורסאי בבירת צרפת.

למשלחת הישראלית יכולים להצטרף ארבעה צמדים של רוכב וסוס - וכרגע רק ארבעה השיגו את הקריטריון האישי. לפי התוצאות, מי שצפויים לייצג את ישראל הם דניאל בלומן עם הסוס לדריאנו Z, אשלי בונד עם דונטלו 141, רובין מוהר עם גלקסי MH ואיזבלה רוסקוף עם הסוס סי-ויר 2.

בתחרויות הסוסים אין חשיבות למין הרוכב או הסוס. בטוקיו 2020, ארבעת הרוכבים שנבחרו לייצג את ישראל במשחקים היו טדי לוק, אשלי בונד, דניאל גולדשטיין-וולדמן ואלברטו משען. על פי המסתמן, רק אחת מהן תייצג את ישראל שוב בטורניר האולימפי, בפעם השנייה ברציפות, וזוהי אשלי בונד.

דניאל בלומן ולדריאנו Z (תומאס הולצבכר עבור ההתאחדות הישראלית לספורט הרכיבה)דניאל בלומן ולדריאנו Z (תומאס הולצבכר עבור ההתאחדות הישראלית לספורט הרכיבה)

אמנם הרשימה תיסגר סופית רק בעוד כשלושה שבועות ויש עוד תחרויות, אבל כפי הנראה הסיכויים שיהיה עוד רוכב ישראלי שישיג את הקריטריון הם נמוכים. אלברטו משען, שהתחרה בטוקיו 2020, שבר את הרגל לפני כחודשיים ויש לו רק תוצאה אחת שרלוונטית לקריטריון, כך שהסיכויים שהוא יצטרף למשלחת הם לא גבוהים.

ב-30 ביוני צפויה להתקבל ההחלטה הרשמית. אופן קביעת הסגל נקבע בשנה שעברה על ידי ההתאחדות הלאומית לספורט רכיבה, היחידה לספורט הישג והוועד האולימפי על פי קריטריונים ברורים, לכן לא צפויות הפתעות לגבי זהות המשתתפים, למעט אולי שינויים בזהות הסוסים שיופיעו לתחרות.

בואו להרוויח ממרוצי סוסים

אסור לפספס
נגןהאם קונדה הוא המתלבש הטוב בעולם הכדורגל?
האם קונדה הוא השחקן האופנתי ביותר בעולם?
נגןמעלים הילוך: זהבי מכפכף את אלעד מדמון
מעלים הילוך: זהבי מכפכף את אלעד מדמון
נגןטפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
טפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
נגןחושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
חושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
/* LAST / NEXT ROUNDs */