יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:47

"ננסה לעקוץ במעברים": הנבחרת מוכנה לסקוטלנד

בתום ביקור עוין ולא נעים, נבחרת הנשים תתארח בהאמפדן פארק ב-21:05 במוקדמות היורו נגד סקוטלנד, בלפור: "יחסי הכוחות ברורים, ננסה להציק להן"

|
הכנות אחרונות בנבחרת הנשים של ישראל (אוקסנה דניסוב, ההתאחדות לכדורגל בישראל)
הכנות אחרונות בנבחרת הנשים של ישראל (אוקסנה דניסוב, ההתאחדות לכדורגל בישראל)

אחרי שאתמול (חמישי) ההכנות שלה התעכבו מעט עם פרשה דוחה, היום (21:05) נבחרת הנשים של ישראל תצטרך לשים את הדברים בצד האמפדן פארק במשחק נגד נבחרת סקוטלנד.

הכחולות-לבנות יפגשו את הסקוטים באצטדיון שבו כנראה הן לא ירגישו אווירה עוינת וזאת בעקבות כך שהמשחק מתקיים ללא קהל ביציעים, אבל מתכוננת הפגנה גדולה מחוץ למגרש לפני כן.

כזכור, אמש הנבחרת נתקלה בעוינות ושנאה על רקע המלחמה, כשכמה מפגינים פרו פלסטיניים הגיעו למתחם שבו היא מתארחת והניפו שלטים ודגלים של הרשות הפלסטינית.

הכל מוכן למשחק (אוקסנה דניסוב, ההתאחדות לכדורגל בישראל)הכל מוכן למשחק (אוקסנה דניסוב, ההתאחדות לכדורגל בישראל)

נחזור למקצועי. מאמן הנבחרת, ארז בלפור, אמר לקראת המשחק במוקדמות אליפות אירופה 2025: “יחסי הכוחות ברורים מאוד, סקוטלנד נבחרת מאוד איכותית שמדורגת 24 בעולם, לעומתנו במקום ה-70. יש להן סגל מאוד איכותי מליגות חזקות כמו אנגליה וגרמניה”.

עוד אמר: “מריה אלמצרי תחסר בגלל צהובים, שרון בק קרעה את הרצועה, מריאן עוואד ושירה אלינב לא כשירות ל-90 דקות, אבל אני סומך על כל מי שתשחק שתעשה את המיטב. זה לא משנה לנו שהמשחק מתקיים ללא קהל. לצערנו הסקוטים סיפקו לנו מגרש סינטטי לאימון ולא דשא או באצטדיון המשחק כפי שנהוג, כמו כן גם כשהגענו למדינה עיכבו אותנו בשדה בגלל מפגינים ובדרך לשדה עקבו אחרינו, דבר שעיכב את הגעתנו למלון לאחר מסע ממושך גם כך לכאן. ננסה להציק לסקוטיות, לצמצם מרחקים ולעקוץ במעברים”.

הפגנה פרו פלסטינית במלון נבחרת הנשים
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */