יום רביעי, 03.07.2024 שעה 08:55
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • 0 - 1
  • הפועל ב"ש

יהושע: מחשיב את זה כדאבל עם האליפות בנוער

קשר מכבי פ"ת חגג, אופיר לוזון: "בינואר היינו בקרקעית, ידענו שדרך הנוער המגמה תשתנה". שהר: "בתואר הזה יש משהו מיוחד". שטור: "היו 80% שלא אשחק"

|
אבי לוזון וניב יהושע חוגגים (רדאד ג'בארה)
אבי לוזון וניב יהושע חוגגים (רדאד ג'בארה)

במכבי פ"ת חגגו עד השעות הקטנות של הלילה את הזכייה בגביע המדינה, כאשר בתום חגיגות הזכייה עם האוהדים יצאו השחקנים (מינוס הזרים שטסו) לבלות במועדון ה"שלוותא" בת"א. עוד לפני כן, הספיקו מספר אנשים במועדון לסכם את העונה.

מנכ"ל המועדון, אופיר לוזון, שבעונת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת הצליח להביא תואר אחרי 72 שנים, סיכם: "אנחנו הכי מאושרים בעולם. היה חשוב לנו לא לאכזב 7,000 אנשים שהגיעו לתמוך בנו. אנחנו זוכרים שבינואר היינו בקרקעית, בשפל מקצועי ובשפל בחיבור של הקהל למועדון”.

“זו ההצלחה הכי גדולה שלנו. לקום מהשפל לחצי עונה מטורפת שהסתיימה בהיסטוריה. ידענו תמיד ששינוי DNA יגיע רק מלמטה, דרך מחלקות הנוער, שגדלים שם ווינרים. ידענו שברגע שאותם שחקנים יגיעו לקבוצה הבוגרת, המגמה תשתנה".

שחקני מכבי פ"ת חוגגים (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי פ"ת חוגגים (רדאד ג'בארה)

כובש שער הניצחון, מוחמד הינדי, שגם התחתן בשבוע שעבר, הוסיף: "אין מאושר ממני לזכות בגביע הזה. כ"כ חיכינו ליום הזה ומהשנייה הראשונה היינו חדורי מטרה בשביל להביא את הגביע. אנחנו מאוד שמחים שהעבודה הקשה השתלמה לנו בסוף. מאז שרן הגיע, שינינו גישה ואנחנו משחקים הרבה יותר טוב".

"מגיע לעיר הזאת לראות סוף סוף גביע", הוא הוסיף. "הפנדל שלי היה בונוס על התקופה הלחוצה שאני עובר עם החתונה והגמר. אלו שני אירועים שאמורים להיות הכי מלחיצים בחיים ואני מאוד שמח שסיימתי אותם בטעם הכי טוב שאפשר. כל מה שקורה זה פשוט חלום בשבילי, ייקח לי כמה ימים לעכל שאני זה שבסוף הבקעתי את השער היחיד במשחק".

מוחמד הינדי חוגג (רדאד ג'בארה)מוחמד הינדי חוגג (רדאד ג'בארה)

החלוץ בן שהר הוסיף: "ברוך השם צברתי הרבה תארים, אבל בתואר הזה יש משהו מיוחד ונגענו מחדש בהיסטוריה. יש פה שחקנים מדהימים ויחד עם הצוות והמועדון הכול התחבר".

ניב יהושע, מתגליות העונה, אמר: "קשה לסכם עונה כזאת במילים. יחסית לשנה הראשונה שלי כשחקן בוגרים, עשיתי שנה לא רעה מבחינה אישית וקבוצתית. אני מאוד שמח שהצלחתי להשיג תואר כבונוס לשנה המטורפת הזאת. אני מחשיב את זה כדאבל כי עשינו גם אליפות היסטורית בינואר".

ניב יהושע מאושר (רדאד ג'בארה)ניב יהושע מאושר (רדאד ג'בארה)

"אני יכול ואשתדל להשתפר עוד ולעשות שנה יותר טובה בעונה הבאה, כי אני יכול הרבה יותר. באופן כללי, אני מודה לצוות שהאמין בי, להנהלה ולכל מי שנתן לי את ההזדמנות גם בתקופות פחות טובות של הקבוצה. אני מקווה שהחזרתי להם ואחזיר להם עוד בהמשך", הוסיף יהושע.

לוקה שטור, שנכנס כמחליף וסחט את הפנדל המכריע, אמר: "אני עדיין לא מאמין מה עשינו. אם אני מסתכל על איפה היינו כשהגעתי, אני חושב שאף אחד לא האמין שאנחנו יכולים לעשות הישג כזה. בעוד כמה ימים נבין מה עשינו".

שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים (חגי מיכאלי)שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים (חגי מיכאלי)

"שיחקנו נגד קבוצה מהטופ של הליגה, ניתחנו אותם טוב וכמו שראינו, עצרנו אותם. המנטליות של רן והסגנון שלו הם הסיבה המרכזית. הסגנון המודרני שלו ושל איך שהוא רוצה לשחק. אני חושב שבעונה הבאה אנחנו יכולים לכוון לחמש הראשונות, אבל עכשיו זה הזמן לחגוג, לנוח ולצאת לחופשות עד שנחזור למשחקים באירופה".

"נפצעתי בחצי הגמר וכשחזרתי לאימונים נפצעתי. זה היה 80-90% שלא אשחק בכלל בגמר, אבל הצוות הפיזיולוגי עשה הכול. בבוקר המאמן שאל אותי אם אני יכול לשחק ואמרתי שבאווירה הזאת, במשחק כזה של פעם בחיים, אעשה הכול כדי לשחק כדי לשכוח מהכאב. תודה לאל שאנחנו המנצחים ושכחתי מכל הכאב".

קוז’וק: חשוב שיתחילו להרגיש מה זה תארים
אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */