יום חמישי, 19.09.2024 שעה 04:42
ליגת העל 24-25
91-63מכבי ת"א1
72-83מכבי חיפה2
76-93מכבי בני ריינה3
63-53בית"ר ירושלים4
43-53הפועל חיפה5
46-63מ.ס אשדוד6
32-43בני סכנין7
33-33עירוני ק"ש8
35-13מכבי פ"ת9
36-13עירוני טבריה10
21-13הפועל ב"ש11
22-13הפועל חדרה12
17-23הפועל ירושלים13
08-33מכבי נתניה14
לוח משחקים
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 21/09, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • עירוני טבריה
  • שבת, 21/09, 19:30
  • בני סכנין
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 21/09, 20:00
  • הפועל חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 21/09, 20:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 21/09, 20:30
  • הפועל חדרה
  • מ.ס אשדוד
  • ראשון, 22/09, 20:15
  • מכבי ת"א
  • מכבי חיפה
  • שני, 23/09, 20:30
  • בית"ר ירושלים

"הייתי מעורב כאן בהכל, הכי גאה על ניהול הסגל"

מסאי דגו, מאמן מכבי חיפה אחרי ה-2:0 בדרבי: "אם מכבי ת"א הייתה מאבדת שחקן כמו שרי, היא הייתה נפגעת". לוי על אוהדי ב"ש: "התנהגתי אליהם לא יפה"

|
מסאי דגו בסיום. לא כך הוא רצה להיפרד (עמרי שטיין)
מסאי דגו בסיום. לא כך הוא רצה להיפרד (עמרי שטיין)

הפועל חיפה חתמה את עונת 2023/24 בליגת העל הערב (שבת) עם ניצחון נהדר 0:2 בדרבי מול מכבי חיפה, הראשון שלה מול היריבה העירונית מאז נובמבר 2020 וסיימה את הקמפיין במקום הרביעי בטבלה.

המאמן הפועל חיפה, רוני לוי, היה מלא במחמאות לקבוצתו על העונה האדירה שלה: “שמחים מאוד, לא תמיד רואים את זה. מגיעה מילה טובה לשחקנים, עשינו עונה נהדרת, במסגרת הקבוצות שנמצאות ברמתנו ניצחנו את כולן. מלבד לנצח את באר שבע, היה חסר לנו לנצח עוד קבוצה גדולה. ככל שעבר הזמן התפתחנו כקבוצה. במשחק נגד מכבי תל אביב היינו צריכים לרדת ביתרון למחצית, היום עשינו את זה, למועדון, לקהל וליואב כץ מגיע המון”.

“מכירים את הסיטואציה לקראת גמר הגביע, אם באר שבע תנצח נפרגן, אני אוהב ומכיר שם הרבה אנשים, זו אפילו הזדמנות להגיד סליחה לקהל שלהם שלא התנהגתי יפה כלפיו. אם בסופו של דבר המשחק הזה יעזור לנו בדרך, מה טוב”.

“מרגיש שהוצאתי מהסגל שלי הרבה יותר מהמקסימום, הם עשו נפלאות. אחד הדברים הכי כיפיים שיש למאמן זה כששחקנים עולים מדרגה תחתיו, יוספי משחק בנבחרת עכשיו מלמד שובר שיאים אישיים”.

רוני לוי (עמרי שטיין)רוני לוי (עמרי שטיין)

“לקראת העונה הבאה נצטרך לעשות מהלכים כמה שיותר מהר, עוזבים חמישה שחקנים משמעותיים, נשאר שלד של 10-11. צריכים להעמיק כדי שאם נגיע לאירופה נהיה מוכנים”. 

“השחקנים עשו את הדבר הכי חשוב בסוף כששלחנו מסר עם השלט של רומי גונן שהיא חטופה בעזה, מלווים את אבא שלה כבר הרבה זמן וזה יותר חשוב מהכל”.

מסאי דגו, מאמן מכבי חיפה היוצא, אמר לאחר המשחק: “ברור שמאכזב איך שנגמר, וזה מאכזב יותר כי זה משחק אחרון. ראו את האכזבה שלי בסוף המשחק אבל אני רוצה לגעת יותר במה שעשינו במהלך העונה. זה הפסד מאוד קשה אבל צריך להסתכל על כל העונה וזה עונה שאפשר לכתוב עליה ספר. אף אחד חוץ מאנשים קרובים אליי במועדון לא יודע בדיוק מה עברנו”.

המאמן המשיך: “ידעתי שצריך להביא תוצאות מהרגע הראשון אבל היו רגעים יפים וגם כאלה שפחות. נפרדנו היום מענאן חלאילי אחרי עונה אחת ששיחק. היינו בקרב עד המשחק מול מכבי תל אביב. היו 18 טיסות והיום שחקנים היו כבר על האדים. אני גאה בכל המועדון, מבאס שהפסדנו ומסיימים את זה ככה. ביום רביעי אני טס לגמר ליגת האלופות ואז אצא לחופשה טובה עם המשפחה שסבלה ממני המון. אני לא זוכר מתי הייתי בסרט עם הילדה הקטנה שלי ואני מתגעגע לזה. רק אלוהים יודע איפה אהיה בעונה הבאה, עברנו עונה עם טלטלות מטורפות”.

שחקני הפועל חיפה רצים לקהל בסיום (עמרי שטיין)שחקני הפועל חיפה רצים לקהל בסיום (עמרי שטיין)

לגבי החיסורים במהלך העונה הוסיף דגו: “דולב חזיזה שיחק את המשחק הרביעי שלו בסך הכל העונה בליגה. עזבו אותנו שחקנים מאוד משמעותיים. אם היריבה שזכתה באליפות שהיא מצוינת, גם היא הייתה נפגעה עם עזיבה של שחקן ברמה של שרי זה היה משפיע עליהם גם. בכל זאת, עשינו הרבה דברים יפים, זכינו באלוף האלופים, אבל מבחינתי תואר במכבי חיפה זה אליפות. צריך לזכור שיש מועדונים גדולים באירופה שסיימו בלי אליפות. יש כאן מערכת ואנשים נפלאים שמנהלים הכל”.

“היה חודש של תיקו מול בני ריינה והפועל תל אביב, והפסד בגביע אבל זו הייתה תקופה שהרבה שחקנים דומיננטיים לא היו וברגע שחזרו ראית קבוצה מאוד דומיננטית. היינו בתקופה לא טובה והפסדנו לריינה בבית, ואז גם למכבי תל אביב ובדרבי. זה קורה ולא רק למכבי חיפה, סמי עופר זה מבצר ואני מקווה שזה ימשיך בעונה הבאה”. המאמן התייחס לרגעים המרגשים ביותר שחווה: “הניצחון אחרי הרבה שנים בבלומפילד היה מאוד מרגש, הנצחון ביוון היה מאוד מרגש, המשחקים מול פיורנטינה והניצחון על גנט. היו תקופות קשות אבל קמתי כל בוקר למחרת עם כוחות”.

דגו נשאל על הרכש שנעשה העונה, ועל מעורבותו בקבוצה: “אני חייב להגיד אחת ולתמיד שלא רק השנה זה התנהל ככה, וזה לא משנה אם יהיה פה פפ גווארדיולה או מאמן אחר. כל השחקנים שהגיעו, הגיעו בגלל אנשים שנמצאים היום במערכת, את שואו אני רציתי כמו החבר’ה שמנהלים את העניינים. רציתי גם את דניאל לסובוי והייתי שותף מלא לכל מה שקרה העונה. אני תמיד הייתי שם, במועדון הזה המאמן מתעסק במקצועי, הוא יודע, שומע ומעורב בכל מה שקורה מאחורי הקלעים, אבל העבודה היא על המגרש וזה קורה בכל הקבוצות בעולם. כשאתה לא לוקח אליפות אומרים שהמאמן לא מעורב, אבל המועדון עובד מצוין ואני בטוח שכל שחקן שיהיה פה בעונה הבאה ייתן את הכל”.

ענאן חלאילי (עמרי שטיין)ענאן חלאילי (עמרי שטיין)

המאמן סיכם: “במכבי חיפה כל דבר חוץ מניצחון זה משהו מטורף, כל תיקו מבחינת המועדון זה כמו הפסד וזה דורש ממך הרבה. כל בוקר אתה צריך לקום כדי להשתפר ולשפר את השחקנים, אני אקח את זה לכל מקום שאהיה בו. למדתי המון בשנתיים שלי במועדון. קידמנו שחקני בית אבל בחיפה צריך להביא גם אליפות, זה מה שהמועדון דורש היום ואין כיף כזה. אני הכי גאה בעצמי בעונה הזו בניהול הסגל. לעבור מאירופה ואחרי יומיים לשחק בישראל, לחלק את העומסים וכל אחד פה היה שותף וכל שחקן הרגיש שהוא שייך. ברור שעשיתי טעויות אבל גם מאמנים גדולים ממני עושים טעויות, זה מקצוע לא פשוט”.

לבסוף נשאל דגו על האחים חלאילי: “עיאד חלאילי עשה עונה מדהימה בקבוצת הנוער ורציתי שהוא יהיה מעורב. רציתי שזה יהיה המשחק האחרון של ענאן, להוציא אותו בתוצאה טובה ולהכניס במקומו את אחיו”.

ביד חזקה: גד עמוס שוער העונה בליגת העל
אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */