יום רביעי, 03.07.2024 שעה 01:05
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
86%2310-267029מכבי ת"א
72%2348-266329הפועל ת"א
62%2325-239129הפועל ירושלים
62%2348-242729עירוני רמת גן
55%2321-235729הפועל חולון
45%2493-238829עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
50%2664-248130הפועל חיפה
47%2461-246530עירוני נס ציונה
40%2435-243130הפועל עפולה
40%2503-244930בני הרצליה
33%2598-246930הפועל גליל עליון
30%2646-248130הפועל ב"ש/דימונה
30%2553-233330הפועל אילת
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 74 - 82
  • הפועל ת"א

דדאס: יש לי הכל כדי להוביל את הפועל ליורוליג

המאמן בראיון מרתק ל-ONE רגע לפני הפלייאוף: החוזה, האהבה לישראל, מדר, בלאט, חולון, פנרבחצ'ה והמטרה ("בדרבי הבנתי - אפשר לנצח בגמר את מכבי")

|
סטפנוס דדאס (אורן בן חקון)
סטפנוס דדאס (אורן בן חקון)

סטפנוס דדאס הגיע להפועל תל אביב באמצע העונה ואפשר לומר ששינה את המועדון. תקופה רעה מאוד הסתיימה ולמרות הפסד בדרבי, אי אפשר להתעלם מכך שהקבוצה נראית אחרת לגמרי. היום (שלישי, 19:05) יחל המאני טיים של היווני, פלייאוף 2023/24 ייצא לדרך עם סדרה נגד הפועל חיפה.

המאמן ינהל משחק ראשון בהיכל קבוצת שלמה מאז שמונה ורגע לפני כן הוא התיישב לראיון מיוחד ומרתק ב-ONE. ההחלטה להגיע, החוזה רק עד לסוף העונה, ישראל, ים מדר, דייויד בלאט, חולון, פנרבחצ’ה ועוד הרבה מעוד נושאים שעלו בשיחה.

סטפנוס דדאס, מה שלומך?
”אני בסדר גמור”.

סטפנוס דדאס (אורן בן חקון)סטפנוס דדאס (אורן בן חקון)

איך היו הימים האחרונים?
”היה אחלה. אני שמח להיות פה, ימים עסוקים מאוד. מאז שהגעתי עמוס מאוד. אמרתי כבר בראיון הראשון שלי ונשארתי באותו מיינדסט. מנסה לשפר את הקבוצה, מכין אותה לפלייאוף, כל משחק בחוץ. שבעה משחקים בחוץ, עוד לא שיחקתי בהיכל קבוצת שלמה. הציפיות גבוהות ואני מוכן לאתגר, עובד כל יום וכל לילה כדי למלא את הפער מכך שלא הייתי פה מההתחלה. סך הכל אני מרוצה”.

ההפסד בדרבי לא שינה כלום במחשבה?
”לא שינה כלום, אם רוצים לשחק בגמר, צריך לנצח ברבע הגמר ובחצי הגמר וניקח הכל צעד אחר צעד. אנחנו רוצים לבנות אופי וננסה לבנות גם בפלייאוף. בדרבי הבנתי שאנחנו יכולים לנצח כל אחת בכל מקום”.

כלומר אחרי הדרבי הבנת שאתם יכולים לנצח את מכבי ת”א בגמר.
”כן, כן. אבל אני לא רוצה להיות שחצן ולזלזל לא במכבי ת”א ולא ביריבות שלנו לא בסיבוב הראשון וגם לא בסיבוב השני אם נעפיל אליו. לאנשים זה מובן מאליו שנגיע לגמר, בשבילי המשחק הראשון בפלייאוף הוא משחק העונה שלנו, אחרי זה המשחק השני יהיה משחק העונה. יום אחר יום לעבר המטרה הגדולה. אני רוצה להסתכל למכבי ת”א בלבן של העיניים”.

דדאס מאוכזב (ראובן שוורץ)דדאס מאוכזב (ראובן שוורץ)

אקח אותך קצת אחורה. קיבלת הצעה ללא חוזה לעונה הבאה ועדיין בחרת לחתום בהפועל ת”א. שתף קצת מאחורי ההחלטה.
”קודם כל מאז שעזבתי את חולון קיבלתי שש שיחות מקבוצות בישראל כדי להציע לי להגיע, חלק מהן יותר משיחה אחת. עבדתי ביורוליג בשנים האחרונות כעוזר מאמן, אבל תמיד הייתה לי שאיפה לשוב לארץ. קיבלתי את ההזדמנות מהפועל. המלחמה? לא מפחד מזה, הייתה לי תשוקה לחזור לכאן, למקום שאני אוהב. המלחמה לא הייתה שיקול, ברור שזה מסוכן לכולם, אבל רציתי גם לחזור להיות מאמן ראשי. החודשיים הללו יעזרו לי גם בעונה הבאה, בין אם פה או לא פה. החוזה לא חשוב מבחינתי. פעם אכלתי בטורקיה ארוחת ערב עם דייויד בלאט, כשהוא היה בדרושאפקה, הוא אמר לי משפט שאני לוקח עד היום, ‘כסף יגיע, לא מוביל’. אם תעשה בצורה טובה את העבודה, החוזים יגיעו. אם תהיה טוב, זה יגיע לבד, לא צריך בכלל ללחוץ”.

היה לך הרבה להפסיד. שככל הנראה תצטרך להביא אליפות.
”כל החיים הם אתגר, אם אתה מפחד אי אפשר להיות במקצוע הזה. כשהייתה לי הצעה מאילת אז אמרתי להם שאני רוצה להילחם על תארים, העונה אילת לא יכולה להילחם על תארים. בחולון היינו קרובים לזכות בתארים ואני רוצה להילחם על תארים. אני צריך זמן כדי להנחיל את הפילוסופיה והפועל הייתה הזדמנות אדירה”.

סטפנוס דדאס (רועי כפיר)סטפנוס דדאס (רועי כפיר)

תסכים איתי שאם תיקח פה אליפות זה יהיה ההישג הכי גדול שלך בקריירה.
”עבדתי עשר שנים בטורקיה ושם אם אתה מגיע עם קבוצה קטנה לפלייאוף אז זה כמו תואר, כי אתה עובר מלא קבוצות טובות וגדולות יותר. אני חושב אבל שכן, אם אקח פה אליפות זה יהיה השיא שלי כמאמן. מה שחשוב הוא שאתה עוזב אתה רוצה להשאיר משהו, מורשת, פילוסופיה, משהו שהקבוצה יכולה להשתמש בו בעתיד”.

אז אשנה להיפך את השאלה לפי מה שאתה אומר. אם תיקח אליפות עם הפועל, סימן שפרנקו השאיר שלד טוב.
”חד משמעית. יותר מחצי מהתואר יהיה שייך לו ולא לי. כשהגעתי לכאן הפועל לא הייתה קבוצה מפסידה, היא הייתה קבוצה עם מאזן טוב. לא קיבלתי ‘קבוצה חולה’, קצת דברים פסיכולוגיים, קצת אכזבה ואיבוד כיוון אחרי האכזבה מהגביע ואירופה, היה חודש פחות טוב, אבל זו לא קבוצה רעה ולא קבוצה מפסידה”.

אבל צריך לומר שאלה משחקים שלא ניצחו לפני. הפסד לרמת גן, הפסד להפועל חיפה, זה לא מובן מאליו לנצח כלום.
”אני יודע. הקבוצה הפסידה לרמת גן בעשרים ועם אותו סגל ניצחנו ב-20, הבדל של 40 נקודות. ההפסד הזה היה תוצאה של תקופה רעה פשוט. אני מרגיש שההגעה שלי טובה לשני הצדדים. הייתי אופציה בטוחה. למועדון הזה יש שאיפות גדולות, קיבלתי את הניסיון שאני צריך. הפועל שואפת להיות חזקה באירופה, עבדתי עכשיו שנים ביורוליג ואני מכיר את כולם, הניסיון שלי שם הביא לי את כל החבילה כדי להוביל כאן. אני גם מכיר את ישראל, לדעתי אני פשוט עומד בקריטריונים של קבוצה ישראלית שרוצה להטביע חותם באירופה. בגלל זה החוזה לא עניין אותי. בספורט הזה אתה יכול לקבל חוזה לשלוש שנים ולעזוב אחרי עונה. אני צריך להוכיח בחודשיים הללו, כל השאר יגיע לבד”.

סטפנוס דדאס (רועי כפיר)סטפנוס דדאס (רועי כפיר)

מהצד שלך אתה כן רוצה להיות פה בעונה הבאה? להוביל את המועדון הזה קדימה?
”כמובן, זו הזדמנות אדירה בשבילי להיות מאמן ביורוליג. ראיתי איך הכל עובד שם כעוזר ואני רוצה לאמן שם, אפשר לעשות את זה מפה”.

עבדת עכשיו ביורוליג, לא כמאמן ראשי, אבל עבדת. למדת מה יש שם, איך הכל עובד. אתה חושב שבשורש שלה, ביסודות, להפועל ת”א יש את מה שצריך כדי להיות קבוצה ביורוליג?
”כן, היא יכולה. קודם כל יש את הקטע הפיננסי, צריכים להיות כנים. אי אפשר להיות ביורוליג רק מרעיונות טובים בכדורסל, זה לא מספיק. צריך סבלנות, אם הקבוצה תזכה ביורוקאפ אתה תקבל עונה אחת ביורוליג. יש חוקים כרגע, אולי הם השתנו. הרבה קבוצות מנסות לקבל כרטיס קבע ליורוליג, ישראל היא גם לצערנו נקודה רגישה באירופה בגלל כל העניינים. בלי שהן אשמות, כל מה שקורה פגע בתדמית של הקבוצות הישראליות באירופה. ההנהלה פה נפלאה, הם לא ‘רעילים’. היא לא שמה עלייך לחץ שתרגיש רע, הם מתקשרים, הם מבינים. אחרי כל משחק אני שולח להם את ההכנה שלי, מה קרה, סיכום. אני מנסה לשים אותם בנעליים שלי כדי ללמד אותם איך אני רואה את הדברים. לראות למה עשינו ככה או למה לא עשינו ככה. שיבינו גם אם הפסדנו ‘טוב, קאוץ’ הסביר לנו למה ככה ולמה ככה”. יש פה את הקטע הכלכלי, יש פה אוהדים מדהימים, עיר מדהימה, יש הכל, אין סיבה בעתיד לא להיות קבוצת יורוליג. מגיע להפועל”.

סטפנוס דדאס (ראובן שוורץ)סטפנוס דדאס (ראובן שוורץ)

בוא נדבר על חולון. כאב לך שהיא זכתה באליפות עונה אחרי שעזבת?
”אני רציתי להיות שם, לא אשקר, אני בן אדם. שמחתי בשבילה, אבל רציתי להיות שם. אנשים התקשרו אליי ישירות מחדר ההלבשה ואמרו לי ‘דדאס, אתה יצרת את המכונה הזו’, אז זה גרם לי להיות גאה. קיבלתי מחמאות והראו לי הערכה. לא הייתי יכול לעשות יותר ממה שעשיתי בעונה וחצי שם. המטרה הגדולה שלי לא הייתה תואר, אלא להיות עוזר ביורוליג ולחזור להיות מאמן ראשי. השנים עם איטודיס עזרו לי בחלק ההגנתי, בהכנות למשחק, אנשים מופתעים מהגישה ההגנתית שלי, הם ציפו למאה נקודות. פספסתי הזדמנות לקחת אליפות עם חולון כי רציתי יורוליג, העתיד חשוב יותר וצריך להיבנות ולהשתפר. עכשיו יש לי פה הזדמנות לקחת אליפות בישראל”.

צריך לומר שחולון והפועל ת”א יריבות די גדולות. זה לא ישב לך בראש כשחתמת בהפועל?
”כשחתמתי בהפועל, מה שגרם לי להיות יותר נקרא לזה רגוע, זה שהמון אנשים מחולון התקשרו ואיחלו לי בהצלחה. הם לא רצו לראות אותי בהפועל, אבל כן איחלו בהצלחה. התזמון בשבילי לבוא להפועל היה מושלם, כשאני פוגש אוהדי חולון הם לא נגד המהלך הזה. גם האנשים במועדון לא. אני מאה אחוז מרוכז בהפועל ת”א, מבחינתי חולון זה בעבר, עבר טוב שלא אשכח לעולם, אבל אני מרוכז בהפועל”.

טיירוס מגי וסטפאנוס דדאס בחולון (איציק בלניצקי)טיירוס מגי וסטפאנוס דדאס בחולון (איציק בלניצקי)

אעבור קצת לפנרבחצ’ה. עזבתם בדצמבר והקבוצה הזו הגיעה לפיינל 4, מה פחות הלך אתכם?
”יורוליג זה מפעל קשה מאוד, כל הקבוצות פצועות ויש תקופות רעות. גם ריאל הפסידה כמה הפסדים ברצף, אז גם אנחנו זה קרה לנו. לא הייתה סבלנות, שיחקנו 7 משחקים מתוך 8 בחוץ, לו”ז קשה. והמשחק הביתי היה מול ריאל שעוד ניצחנו, עם הסל של ים מדר בבאזר. ההנהלה איבדה סבלנות. הפיטורים לא היו מסיבות של כדורסל, זו דעתי. בנינו קבוצה נהדרת, רואים את זה עכשיו. אני ואיטודיס בנינו את הסגל. ים, דורסי, נייג’ל, אני זוכר שהתקשרתי לווילבקין איך שמכבי סיימה את העונה. בנינו קבוצה מדהימה, הכל מהכל, הכי מאוזנת חוץ מריאל. היה לו”ז קל אחרי שעזבנו, 9 משחקים הבאים היו 8 בבית ואחד נגד אנדולו, הכל בטורקיה בערך. ראו לו”ז קל, ידעו שינצחו אז עשו את החילוף כדי ששאראס ימונה, ינצח ויגידו ‘הנה החילוף הצדיק את עצמו’. לא מסיבות של כדורסל פוטרנו”.

איטודיס המאמן הכי טוב שעבדת איתו?
”כן, הוא זכה שבע פעמים ביורוליג, פעמיים כמאמן ראשי וחמש כעוזר. הוא נתן לי תפקיד גדול בקבוצה, בשנה הראשונה הפסדנו את האליפות על הבאזר מסל של קלייברן, והפסדנו בפיינל 4 מבאזר של סלוקאס. לא היה לנו מזל בשנה הראשונה ובשנה אפילו בנינו קבוצה יותר טובה, אבל לא הייתה סבלנות. ככה זה בספורט, צריך גם מזל, צריך גם סבלנות”.

אני חייב לשאול ספציפית על ים מדר. מאז שעזבתם הוא בקושי משחק.
”אני הסיבה המרכזית שים הגיע לפנר. אני מכיר את האופי שלו עוד כשהייתי בחולון. יש לו אופי אחר, הוא משחק כמו זר, התקפה טובה, הגנה טובה, אנרגיה טובה, כל החבילה. יש לו פוטנציאל אדיר. הוא לא מקבל דקות והוא חייב לקבל דקות כדי להוכיח את עצמו שוב. שאראס קיבל החלטה לספק שחקנים אחרים, הוא לא רוצה לחלק 10 דקות לים ו-10 לאחר, הוא מעדיף 20 לאחר. ים שילם את המחיר על קיצור הרוטציה של מאמן חדש. ים חזק מאוד מנטאלית, הוא יעבור את ה’משבר’ הזה”.

ים מדר (האתר הרשמי של פנרבחצ'ה)ים מדר (האתר הרשמי של פנרבחצ'ה)

מה היית ממליץ לו לעשות?
”זה מאוד תלוי מה יעשו שם בסגל, עם קלאתס והכל. הוא חייב לדעת שהוא ישחק. אני לא דואג לו, הוא יחזור לקבל דקות ביורוליג, בין אם זה בפנר או במועדון אחר. כשחתמתי פה ים המליץ לי להגיע, הוא דחף אותי לנסות לקבל את התפקיד. דיברנו לפני שחתמתי פה, אני מדבר איתו פעם בשבוע לפחות. השבוע נסעתי באיילון באמצע הלילה, שיפוצים, פקק גדול, עשיתי לו ווידאו של הפקקים ורשמתי לו ‘אתה מתגעגע לזה’? הוא צחק ואמר שכן”.

אולי קבוצת היורוליג שים יקבל בה דקות זה פה?
”זה יהיה מדהים אם ים יהיה פה, מדהים. ים יעשה כל מה שהוא יכול כדי למצוא קבוצה ביורוליג לשחק בה, לדעתי לא ריאלי שיגיע לכאן. אבל זו עוד סיבה שיש להפועל להגיע ליורוליג, כדי ששחקנים יציעו את עצמם לבוא ולא אתה תציע את עצמך”.

החלום שלך זה לאמן קבוצה ביורוליג?
“כן, אבל זה קשוח. מעגל המאמנים ביורוליג סגור מאוד, זה די אותם אנשים שמתחלפים או שממנים עוזר מאמן, אבל העוזר הזה צריך להיות עוזר שמונה או תשע שנים. אין לי את הסבלנות הזו, אני בנוי אחרת. מקווה שהפורמט ביורוליג ישתנה, שיעלו קבוצות לפי האליפויות בליגות המקומיות. ברור שאפשר לעלות דרך היורוקאפ, אבל מקווה שהפורמט הזה ביורוליג ישתנה. יותר מלהיות מאמן ביורוליג, חשוב לי להיות במקום שאני מוערך. אוהדים, הנהלה, כולם. אני שמח מהקריירה שלי עד כה ועוד לא אימנתי ביורוליג”. להיות ביורוליג עם הפועל יהיה אדיר, אבל קודם ליגה, אחרי זה נבנה קבוצה טובה בכל האספקטים”.

סטפנוס דדאס (אורן בן חקון)סטפנוס דדאס (אורן בן חקון)

למרות שאין לך חוזה, התחלת בראש כבר לתכנן את הקיץ?
“לא, ממש לא. אני לא מכיר עדיין את השחקנים שיש לי. אני רוצה לראות אותם ברגעי קלאץ’, יש לי עוד הרבה ללמוד עליהם ואז אדע”.

יש הרבה שיחות בהפועל על להביא מנהל מקצועי, יפריע לך מישהו כזה מעליך?
”לא, אני עובד טוב מאוד במשותף, יש לי אגו במשך 40 דקות. אנשים שלא מכירים אותי, רואים בטלוויזיה מישהו משוגע שרוצה לנצח, אבל אני עובד במשותף תמיד עם כולם. אני פתוח מאוד. אני אוהב את הרעיון הזה לעבוד עם מנהל מקצועי. אין לי את האגו של ‘עליי, עליי, עליי’, אולי במשחק אני רוצה להיות דומיננטיות”.

אבל מנהל מקצועי יכול לבוא אליך לפני הדרבי ולהגיד לך ‘מנפורד נרשם’.
”זה לא ככה. כי כנראה שזה דבר שנדבר עליו כל השבוע וכמו שאמרתי, אני פתוח ועובד במשותף. אני לא מקבל החלטות לבד, יש לי צוות. אני מקשיב להצעות והם אפילו מכירים את השחקנים טוב ממני. למשל הצוות אמרו לי שהולנד לא שיחק נגד מכבי, אז ישבנו ביחד והתחלנו לתכנן והלכנו על סגל גבוה יותר. מה שאני בא להגיד זה שהייתי חמש שנים במועדון בטורקיה, עוד שלוש שנים בקבוצה אחרת שם, אף אחד אחר לו היה שם יותר משנה. הייתי שלוש שנים בספרטק, שנתיים בחולון וקיבלתי הצעה לעוד שנתיים. אריס שנתיים, פאוק שלוש שנים. כמעט בכל קבוצה הייתי כמה שנים, אני יודע לתקשר. הסיבה היא כי אני מתקשר טוב עם המועדון, אני לא עובד לבד”.

סטפנוס דדאס ועופר ינאי (ראובן שוורץ)סטפנוס דדאס ועופר ינאי (ראובן שוורץ)

אתה מצפה להישאר גם אם לא תזכה באליפות?
”אני לא רואה את זה כמו מטבע. זה לא כזה פשוט, בסוף נפסיד אליפות בשתיים ויגידו ‘אם גינת קולע שלשה דדאס נשאר, אם לא אז לא’. זה לא ככה. אני רוצה שהם יראו שיש תהליך. אני רוצה שהם יראו שיש פה מישהו ששחקנים מכבדים, ששחקנים נלחמים בכל רגע, מאמן עם תוכנית, שמכיר את הליגה, מכיר את השוק. מכיר את היורוליג ויורוקאפ. אנשים שמחים תחתיו, את מה שאני מציע. אם זה לא יספיק, אלך בראש מורם. אני חושב שאני מביא את החבילה שהפועל צריכה. עדיין לא פגשתי את האוהדים אפילו בצורה אמיתית, בחדרה לראשונה זה היה הכי קרוב נראה לי. אשתמש בהיכל קבוצת שלמה בצורה שלי. אני רוצה להישאר פה, לבנות פה. רוב הזמן יש לי הצעות, אני באמת רוצה פשוט לבנות פה משהו גדול”.

יש בך את מה שצריך להביא את הפועל ליורוליג?
”כן, הקבוצה הזו טובה ביורוקאפ. אני לא רואה סיבה לא לזכות ביורוקאפ בעונה הבאה”.

סטפאנוס דדאס (רועי כפיר)סטפאנוס דדאס (רועי כפיר)

מה אתה כל כך אוהב בישראל?
“אנשים פה משוגעים כל כך, אז אני נראה נורמלי לידם. הם אמוציונליים כל כך. העולם לא מעריך את ישראל. יש פה כל כך הרבה המצאות, דוקטורים, מדענים. אני אוהב את הישראליות, כל ה’וייבים’, זה תואם לאופי שלי. כולם משוגעים, איך שהם נוהגים, איך שהם מתנהגים. אני גם אמוציונלי, עבירות טכני, הרחקות, זה נראה פחות משוגע פה. אני לא יכול להסביר במילה אחת, אני מרגיש את הבלגן (בעברית) ואוהב אותו”.

אני עובר לשאלות מהירות לסיום, מוכן?
”מוכן”.

ים או בריכה? “ים, אבל על ספה”.
לנצח ב-20 או על הבאזר? “לנצח ב-20”.
סדרה או משחק אחד? “סדרה”.
סופלאקי או גירוס? “גירוס, ברור”.
מוסאקה או ציזיקי? “מוסאקה, אין שאלה”.
יוון או ישראל? “לעבוד בישראל, חופשה יוון”.
השחקן הכי טוב שאימנת? “פטריק בברלי”.
מסי או רונאלדו? “רונאלדו”.
מאמן הכי טוב באירופה היום? “איטודיס”.
להתקשר או לסמס? “לסמס”.
כלב או חתול? “כלב”.
קפה או תה? “קפה”.

דדאס: ״יכולים לנצח כל קבוצה״
אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */