יום שישי, 20.09.2024 שעה 01:42
ליגת העל 24-25
91-63מכבי ת"א1
72-83מכבי חיפה2
76-93מכבי בני ריינה3
63-53בית"ר ירושלים4
43-53הפועל חיפה5
46-63מ.ס אשדוד6
32-43בני סכנין7
33-33עירוני ק"ש8
35-13מכבי פ"ת9
36-13עירוני טבריה10
21-13הפועל ב"ש11
22-13הפועל חדרה12
17-23הפועל ירושלים13
08-33מכבי נתניה14
לוח משחקים
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 21/09, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • עירוני טבריה
  • שבת, 21/09, 19:30
  • בני סכנין
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 21/09, 20:00
  • הפועל חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 21/09, 20:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 21/09, 20:30
  • הפועל חדרה
  • מ.ס אשדוד
  • ראשון, 22/09, 20:15
  • מכבי ת"א
  • מכבי חיפה
  • שני, 23/09, 20:30
  • בית"ר ירושלים

קיבלו כבוד: הפורשים מהכדורגל בשנה האחרונה

רן קדוש, ישראל זגורי, גל אראל, ניסו קפילוטו, מוחמד כליבאת, חנן ממן, אנתוני וארן, צליל חתוכה, טל בן חיים, סאן מנחם ואיתי שכטר זכו להוקרה בטקס

|
השחקנים שפרשו (עמרי שטיין)
השחקנים שפרשו (עמרי שטיין)

במסגרת ערב גאלה מיוחד של ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל יחד עם ONE, הטוטו Winner וחברת הביטוח מגדל, קיבלו כמה מהשחקנים שפרשו בשנה האחרונה והייתה להם תרומה רבה בכדורגל הישראלי כבוד גדול. בין הפורשים: סאן מנחם, איתי שכטר, טל בן חיים החלוץ וחנן ממן. 

הפורשים והפורשות נכנסים להיכל התהילה המיוחד שאנחנו עושים לכבודן ולכבודם בארגון שחקניות ושחקני הכדורגל. השנה "הקריה האקדמית אונו", הבית האקדמי של שחקני ושחקניות הכדורגל בישראל, ממשיכה לתת חסות מיוחדת.

הקריה האקדמית אונו וארגון השחקנים חרטו על דגלם להבטיח עתיד טוב יותר לשחקני הכדורגל בסיום הקריירה, ובנו מעטפת ייחודית הכוללת ליווי אישי ותמיכה מלאה. הקריה האקדמית אונו, בראשות פרופסור אבי מויאל, ראש התמחות ספורט ובעברו מאמן הכושר של נבחרת ישראל תחת אברהם גרנט, הפכה לבית אקדמי של אנשי הכדורגל.

נבחרי העונה (צילום מסך)נבחרי העונה (צילום מסך)

בשנה האחרונה, לראשונה בהיסטוריה, ארבעה שחקנים בכירים כבר המשיכו יחד במקביל לתואר שני. בנוסף, הורחבה הפעילות לעולם כדורגל הנשים, ושש שחקניות מהליגה הבכירה, החלו ללמוד במסלול.

רן קדוש

הוא פרש מכדורגל בקיץ האחרון אחרי 19 עונות בקבוצות בוגרים שונות. החל את דרכו בהפועל ראשון לציון ועבר בקריירה תחנות רבות בכדורגל הישראלי, שהבולטות מביניהן היו: סקציה נס ציונה, בני יהודה, בית"ר כפר סבא, הפועל כפר סבא, בני סכנין וכמובן הפועל חיפה, איתה זכה בגביע המדינה ובאלוף האלופים. שוער העבר לא פסח גם על אירופה, ובעונת 2008/9 שיחק בברנט מהליגה הרביעית באנגליה.

גל אראל ורן קדוש (רועי כפיר)גל אראל ורן קדוש (רועי כפיר)

ישראל זגורי

הוא פרש מכדורגל בפברואר האחרון אחרי 16 שנות קריירה. הקשר ההתקפי בן ה-34 שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה רשם למעלה מ-230 הופעות בליגת העל, בין היתר במדי הפועל תל אביב, בני יהודה, בני סכנין, הפועל פתח תקווה, בית"ר ירושלים והפועל רמת גן איתה זכה בגביע המדינה אחרי שכבש את שער הניצחון בדו קרב הפנדלים בגמר. הוא גם זכה באליפות עם מכבי חיפה תחת אלישע לוי ובאליפות הליגה הלאומית עם מכבי פתח תקווה. שחקן העבר רשם 24 הופעות במדי נבחרת ישראל הצעירה. 

ישראל זגורי (הפועל מגדל העמק)ישראל זגורי (הפועל מגדל העמק)

גל אראל

הוא פרש מכדורגל בקיץ האחרון אחרי 15 שנות קריירה. הוא שיחק 12 עונות במדי הפועל חיפה וזכה איתה בגביע המדינה, בגביע הטוטו ובאלוף האלופים אחרי שהבקיע את שער הניצחון. הוא נמצא במקום השלישי בהופעות במדי האדומים מהכרמל עם למעלה מ-300 כאלו ו-36 השערים שכבש נתנו לו את תואר הקשר האחורי עם הכי הרבה גולים בתולדות המועדון. הוא שיחק גם בהפועל באר שבע, הפועל רעננה, הפועל עכו ומעבר לים בחימנסטיק הספרדית ובבידגושץ' הפולנית. קשר העבר מחזיק בתואר שיאן הפנדלים בכדורגל הישראלי, אחרי שכבש 24 פעמים ברצף מהנקודה הלבנה ולמעשה לא החטיא כדור עונשין מ-11 מטרים מאז 2011.

גל אראל (עמרי שטיין)גל אראל (עמרי שטיין)

ניסו קפילוטו

הוא  פרש מכדורגל במרץ האחרון אחרי למעלה מ-17 שנות קריירה. בלם העבר גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ורשם למעלה מ-300 הופעות בכדורגל הישראלי במדי בית"ר ירושלים, הפועל עכו, מכבי תל אביב, סקציה נס ציונה, מ.ס אשדוד והפועל חיפה בה שיחק שבע עונות ואיתה זכה בגביע המדינה ובאלוף האלופים. בחו"ל הוא שיחק במדי אלקי לרנקה הקפריסאית ובסנט גאלן השוויצרית. הבלם בן ה-34 רשם שתי הופעות במדי נבחרת ישראל הבוגרת ו-27 הופעות במדי נבחרת הנוער.

ניסו קפילוטו (רועי כפיר)ניסו קפילוטו (רועי כפיר)

סאמר סופר

יש  לנו גם פורשת הערב. שחקנית ישראלית אמריקאית שעלתה לארץ לשחק באליפות אירופה עם נבחרת ישראל עד גיל 19 והייתה חלק מהאקדמיה לכדורגל הראשונה שנפתחה במכון וינגייט. היא שיחקה בין השאר במרמורק, מכבי כשרונות חדרה ואסא ת"א. בכדורגל היא מגיל ארבע וכיום, תוך כדי המשחק, היא גם לומדת רפואה בטכניון. היא פורשת לטובת השנה האחרונה ללימודי הרפואה ומתכוונת בעתיד לשוב לכדורגל בצורה שונה.

סאמר סופר (רועי כפיר)סאמר סופר (רועי כפיר)
סאמר סופר (איתי כהן)סאמר סופר (איתי כהן)

מוחמד כליבאת

הוא פרש מכדורגל בפברואר האחרון אחרי 14 שנות קריירה. הוא שיחק בעמדת החלוץ וגדל במחלקת הנוער של הפועל נוף הגליל. יש לו יותר מ-380 הופעות בכדורגל הישראלי, בליגת העל ובליגה הלאומית. חלוץ העבר שיחק במכבי חיפה, בני סכנין, מכבי פתח תקווה איתה זכה בגביע הטוטו, מ.ס כפר קאסם, מכבי נתניה, הפועל רעננה, הפועל עכו, הפועל אום אל פאחם, הפועל ראשון לציון וצעירי כפר קנא במדיה פרש. כבש 57 שערים בקריירה, ארבעה מתוכם היו במדי הנבחרת הצעירה בה רשם 18 הופעות.

מוחמד כליבאת (נעם מורנו)מוחמד כליבאת (נעם מורנו)

חנן ממן

הוא פרש ממשחק פעיל במאי 2023 אחרי 14 שנות קריירה. הקשר גדל בהפועל חיפה והחל לשחק בקבוצה הבוגרת בעונת העלייה שלה לליגת העל. הוא רשם למעלה מ-420 הופעות בכדורגל הישראלי, כבש 84 שערים ובישל 56. עשר עונות מתוך הקריירה של הקשר היו בהפועל חיפה איתה זכה בגביע המדינה. בישראל, הוא שיחק גם בהפועל תל אביב, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע איתה זכה באליפות, גביע המדינה ובתואר שחקן העונה. באירופה הייתה לו עונה אחת במדי בוורן הבלגית. כמו כן יש לו הופעה אחת בנבחרת הבוגרת ועוד 15 הופעות בנבחרת הנוער. הוא משמש כיום כעוזרו של חיים סילבס בהפועל חדרה.

חנן ממן (עמרי שטיין)חנן ממן (עמרי שטיין)

אנתוני וארן

הוא  סיים את קריירת המשחק שלו ביולי 2022 אחרי 13 שנים בתפקיד החלוץ. וארן החל את דרכו בקבוצות בוגרים בקורנון מהליגה הרביעית בצרפת והמשיך לקבוצת המילואים של בסטיה מהליגה הבכירה. ב-2014 עלה לישראל והחל את דרכו בכדורגל שלנו. הוא שיחק במ.ס אשדוד, מכבי יבנה, בני סכנין, הפועל ירושלים, הפועל באר שבע איתה זכה בגביע המדינה וכמובן בית"ר ירושלים איתה זכה בגביע הטוטו אחרי שכבש בגמר. לחלוץ העבר בן ה-33 יש בסך הכל 227 הופעות בצרפת ובישראל בהן הבקיע 79 שערים ובישל 11 נוספים.

אנתוני וארן (שחר גרוס)אנתוני וארן (שחר גרוס)

צליל חתוכה

הוא פרש מכדורגל ביולי 2023 אחרי 15 שנות קריירה. הוא שיחק בתפקיד השוער וגדל במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה. בנוסף למלאבסים, הוא הגן גם על שערן של מ.כ אחווה עראבה, בני לוד, הפועל תל אביב, הפועל מרמורק, הפועל רמת השרון ובחמש השנים האחרונות שלו כשחקן פעיל עבר תקופה משמעותית עם מ.ס כפר קאסם והיה שותף להעפלתה לליגה הלאומית והתבוססותה שם. שוער העבר בן ה-35 רשם גם 15 הופעות במדי נבחרת הנוער של ישראל.

צליל חתוכה (איתי כהן)צליל חתוכה (איתי כהן)

טל בן חיים החלוץ

הוא תלה את נעליו במרץ האחרון אחרי 17 שנות קריירה אדירות. גדל במחלקת הנוער של מכבי פ"ת ובמדיה גם רשם את הופעתו הראשונה כשחקן בוגרים. בישראל שיחק גם בהפועל תל אביב וכמובן במכבי תל אביב איתה זכה (בשתי קדנציות שונות) בשתי אליפויות, שני גביעים, שני גביעי טוטו ואלוף האלופים. הוא ניסה את מזלו גם מעבר לים במשך שלוש שנים בספרטה פראג, אליה הגיע בתור ההעברה היקרה ביותר בהיסטוריית הליגה הצ'כית. בסך הכל, במאזנו של החלוץ לשעבר 486 הופעות בקריירה, 111 שערים ו-43 בישולים. הוא שיחק בנבחרות ישראל הצעירות וגם בנבחרת הבוגרת בה רשם 29 הופעות והבקיע שישה גולים, את אחד מהם ג’אנלואיג’י בופון כנראה לא ישכח בחיים.

טל בן חיים (שחר גרוס)טל בן חיים (שחר גרוס)

סאן מנחם

הוא הודיע על פרישה מכדורגל בתחילת החודש, בעקבות פגיעת הראש שחווה לפני כשנה וחצי. הוא התחיל את הקריירה הבוגרת שלו בהפועל רמת השרון ושיחק במדיה שתי עונות בליגה הלאומית. לפני כמעט תשע שנים, המגן השמאלי עזב את המועדון מהשרון וחתם במכבי חיפה, ומלבד עונת השאלה אחת לעירוני קריית שמונה, הוא נשאר ירוק לאורך כל התקופה. יש לו  237 הופעות ו-11 שערים במדי הירוקה מהכרמל איתה זכה בכל תואר אפשרי – שלוש אליפויות, שני אלוף האלופים, גביע המדינה וגביע הטוטו. המגן היה שותף משמעותי בקמפיינים בלתי נשכחים בשלושת המפעלים האירופיים. במדי נבחרת ישראל הבוגרת, רשם 19 הופעות.

סאן מנחם (עמרי שטיין)סאן מנחם (עמרי שטיין)

איתי שכטר

הוא  פרש מכדורגל באפריל האחרון אחרי 18 שנות משחק פעיל. הקריירה המדהימה של החלוץ התחילה בהפועל נוף הגליל ועברה דרך קבוצות רבות בכדורגל הישראלי ובאירופה. יש לו  618 הופעות בהן כבש 138 שערים ובישל 62 נוספים. בישראל שיחק החלוץ במכבי תל אביב, בית"ר ירושלים, מכבי נתניה, הפועל תל אביב, הפועל באר שבע, מכבי חיפה והפועל פתח תקווה. מעבר לים, שיחק בקייזרסלאוטרן הגרמנית, סוונסי סיטי האנגלית ונאנט הצרפתית. במדים הלאומיים רשם 27 הופעות והבקיע חמישה גולים. הוא זכה בשלוש אליפויות, ארבעה גביעים, שני גביעי טוטו, שלוש אלוף האלופים ופעם אחת בגביע הליגה האנגלית.

איתי שכטר (רדאד ג'בארה)איתי שכטר (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */