יום שני, 16.09.2024 שעה 22:44

צעירי טייבה תשלם לניב רחום כ-33,900 שקלים

פסק הבורר של עו"ד אמיר זולטי, שניתן על בסיס תיאורי התובע בלבד, קובע בצורה חד משמעתית: המועדון לא מילא אחר החלטותיו וייפרד מהסכום שיגיע לרחום

|
ניב רחום  (צילום אמיר חאג' יחיא)
ניב רחום (צילום אמיר חאג' יחיא)

צעירי טייבה תיאלץ להיפרד מלא פחות מ-33,900 שקלים, החייבת לשחקן העבר שלה, ניב רחום. זו לא פעם ראשונה העונה כי פסק בורר או תביעה כזו או אחרת עולה בכותרות כנגד מ.ס צעירי טייבה מליגה א' צפון. אם לא די בפסק הבורר החדש כנגדה, הרי שהקבוצה הפסידה אתמול (ראשון) 1:0 למכבי נוג'ידאת, של עיסא נוג'ידאת, בניסיון לשרוד בליגה ותצטרך להתמודד מול הפועל בית שאן מליגה ב' צפון ב' על הזכות להישאר לעונה נוספת בליגה השלישית בטיבה בארץ, במשחק הכי מכריע שלה בשנים האחרונות.

תיק 78/23-24 הגיע כאמור לסיומו, בהחלטת "פסק בורר משלים", בפני המוסד לבוררות וגישור של ההתאחדות לכדורגל, בפני הבורר עו"ד אמיר זולטי. את ניב רחום, הקשר הצעיר בן ה-23, ייצג בתיק עו"ד אוהד כהן. את מ.ס. צעירי טייבה ייצג בתיק עו"ד האני ג'באלי. "נוכח העובדה שהנתבעת לא מילאה אחר החלטותיי מהתאריכים 27 במרץ 2024, 18 באפריל 2024 ו-6 במאי 2024", ציין הבורר, "אין לי אלא ליישם את שנקבע בהחלטתי מיום 18 באפריל ולתת פסק בורר על סמך טיעוני התובע בלבד".

הבורר, עו"ד אמיר זולטי, פסק כי מ.ס צעירי טייבה תשלם לשחקנה בעבר, ניב רחום, כך: 6,000 שקלים (מעבר לסך 4,200 שקלים שנפסק בפסק הבורר החלקי מיום 27 במרץ 2024) בגין השכר המגיע לו על חודשים ספטמבר 2023 – ינואר 2024. הסכום יישא בריבית חודשית פשוטה, לא מצטברת, בשיעור 2.5% לחודש, מיום 1 בדצמבר 2023 ועד למועד התשלום בפועל. תשלום לתובע 3,000 שקלים על יתרת השכר שהיה מגיע לתובע בעבור יתרת עונת 2023/24, אילו היה נותר בשורותיה.

בעניין 10 ימי החופשה, ציין עו"ד זולטי, כי הוא מקבל זאת חלקית וכי הנתבעת תשלם לו על הימים 900 שקלים בלבד. סכום זה יישא בריבית והצמדה כדין ממועד מתן פסק זה (8 במאי 2024) ועד לתשלום בפועל. עוד ישולם לתובע: 10,000 שקלים בגין פיטורים שלא כדין בלא עריכת שימוע ובגין עוגמת נפש. סכום זה יישא אף הוא בריבית והצמדה כדין ממועד מתן פסק זה ועד לתשלום בפועל. הנתבעת תצטרך לשלם גם 5,000 שקלים בגין שכר טרחת עו"ד של התובע, בתוספת מע"מ, נכתב בסוף פסוק.

ניב רחום, הקשר הצעיר, החל הקריירה שלו במחלקת הנוער של מכבי עירוני כפר יונה. לאחר ארבע שנים עבר למחלקת הנוער של הפועל כפר סבא, לאחר שכיכב בכפר יונה ויש מי שהאמין בו בקבוצה ירוקה מהשרון והביאו. בתום עונה, עבר למחלקת הנוער של הפועל חדרה – שם השתקע למשך שלוש עונות, כשבעונתו השנייה העפיל עם הקבוצה לליגת העל לנוער. בבוגרים, שיחק בהפועל אסי גלבוע, שאיננה עוד, הפועל מגדל העמק, הפועל איחוד בני ג'ת, הפועל כפר קאסם, הפועל קלנסוואה והפועל עירוני הוד השרון, לצד, כאמור, צעירי טייבה.

אסור לפספס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
נגןמרגש: אבי ריקן פורש ונפרד מעולם הכדורגל
מרגש: אבי ריקן פורש ונפרד מעולם הכדורגל
נגןתאילנד: ספיד עושה תאונה ברחוב עם טוקטוק
תאילנד: ספיד עושה תאונה ברחוב עם טוקטוק
/* LAST / NEXT ROUNDs */