יום שישי, 11.04.2025 שעה 07:45
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
6629-6629מכבי ת"א1
6421-5829הפועל ב"ש2
5138-5929מכבי חיפה3
5038-5229בית"ר ירושלים4
4436-4029הפועל חיפה5
3743-3929מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3737-3929הפועל ירושלים1
3743-2929עירוני ק"ש2
3538-3129מכבי בני ריינה3
3046-2829מכבי פ"ת4
2942-2329בני סכנין5
2841-2329עירוני טבריה6
2751-3929מ.ס אשדוד7
2147-2429הפועל חדרה8

ליאני: לא חד משמעי, לא ודאי, 'אפור' - אל תתערב

שופט העבר, שטען גם שלא הגיע למכבי ת"א פנדל מול סכנין, ביקר את שילוח: "יש משחקים שאתה מרגיש שהם גדולים על השופט". וגם: הפועל ב"ש - הפועל חיפה

|
שחקני סכנין מתווכחים עם שילוח (רדאד ג'בארה)
שחקני סכנין מתווכחים עם שילוח (רדאד ג'בארה)

שופט העבר לירן ליאני התייחס למשחק אמש (שבת) בין מכבי תל אביב לבני סכנין ולפסילת השער שכבשה האורחת באצטדיון בלומפילד על ידי השופט אביעד שילוח.

“אין לי מושג מי תזכה באליפות העונה ולמען האמת זה גם מעולם לא העסיק אותי, אבל לצערי לרמת השיפוט הלא טובה (גם) העונה יש השפעה (חלילה לא מכוונת) על זהות האלופה”, כתב ליאני.

המשחק: מכבי תל אביב - בני סכנין

“שופטי המסך לא צריכים להתערב בכל משחק. יש הרגשה שהם ״מחפשים״ בכוח להתערב. רף ההתערבות צריך להיות גבוה לדעתי מזה שנהוג בארץ. לא חד משמעי, לא ודאי, ״אפור״ - אל תתערב!”, כתב שופט העבר.

על פסילת השער של סכנין כתב: “יש משחקים שאתה מרגיש שהמשחק ״גדול״ על השופט. הלחץ של הקהל, חוסר ההערכה מהשחקנים שמגיעה עם מחאות בוטות ובלתי פוסקות, העימותים התכופים בין שחקני שתי הקבוצות. אין מי שבאמת מנהל את המשחק במגרש. על פי פרוטוקול ה-VAR, שופט המסך יתערב רק כאשר מדובר בטעות ברורה, ודאית וחד משמעית. העבירה המוקדמת אם הייתה ובאמת שקשה לקבוע באופן ודאי אם יש מגע ואם כן הוא כל כך מקרי וכל כך - ״רך״ שהעבירה הזו (אם הייתה כזו) היא עבירה של מעבדה. אז איפה עובר הגבול בכדורגל?”

אביעד שילוח (רדאד גאביעד שילוח (רדאד ג'בארה)

“ייתכן שהייתה עבירה וייתכן שלא. מסוג המקרים שניתן להתווכח עליהם ועדיין לא נסכים עליהם. אני מניח שגם במבחן ״האוהד הסביר״ נקבל דעות חלוקות ובצדק, גם משך הבדיקה של שופט המסך שארכה קצת יותר משתי דקות מעידה שהוא בעצמו התלבט לגבי ההחלטה ולכן דבר אחד בטוח מבחינתי שבכל החלטה ובטח בהחלטה שיכולה להכריע אליפות, לא מדובר באירוע ודאי ששופט המסך צריך היה להתערב בו”, הוסיף.

“כדי להתערב ולפסול שער צריך את ״ראיית הזהב״, את ההוכחה החותכת, החד משמעית זו שלא משאירה ספק. האם קיבלנו אותה במקרה הזה?”, סיכם.

אביעד שילוח הולך לבדוק ב-VAR (רדאד גאביעד שילוח הולך לבדוק ב-VAR (רדאד ג'בארה)

בנוסף התייחס ליאני לפנדל לטובת הצהובים בדקה ה-97: “נפסקה בעיטת עונשין שגויה לזכות מכבי תל אביב לאחר ״אין״ הכשלה של קשר בני סכנין גבי גורי על חלוץ מכבי תל אביב יונס מלדה. החלוץ יותר נופל ברחבה מאשר מופל והמגע לחלוטין אינו מצדיק בעיטת עונשין. ניתן היה להתבלבל משפת הגוף של השופט ולחשוב שהוא מוציא לחלוץ כרטיס צהוב בגין התחזות שבהחלט היה עדיף משריקה לבעיטת העונשין”.

המשחק: הפועל באר שבע - הפועל חיפה

“בדקה ה-6 למשחק נשלף כרטיס אדום לקשר הפועל באר שבע אנטוניו ספר בגין עבירת משחק חמורה. מדובר בכרטיס אדום קל לשופט, בטח כשהאירוע מתרחש באיזור שבין השופט המרכזי לבין עוזר השופט השני. יש כרטיסים אדומים שאמורים ״לקפוץ מהכיס״, להישלף באופן מיידי, ללא שנייה אחת של השתהות מיותרת. כזו היא העבירה הזו”, כתב ליאני.

אנטוניו ספר יורד מאוכזב (מרטין גוטדאמק)אנטוניו ספר יורד מאוכזב (מרטין גוטדאמק)

“הדינמיקה במקרה של כרטיס אדום שכזה ״שזועק לשמיים״ היא פשוטה. גם השופט וגם עוזר השופט צריכים ״לצעוק״ במערכת הקשר ״אדום, אדום, אדום״, והאדום צריך להישלף באופן החלטי, ברור, בטוח כזה שלא משאיר לאף אחד במגרש ספק לגבי נכונות וחומרת העבירה. במקום זה קיבלנו ״ערבוב״. השופט שורק ולא יודע איזה כרטיס להוציא ולכן הוא משתהה עם ההחלטה, ומשתהה עוד ושוב משתהה ורק לבסוף מקבל את ההחלטה”.

“חשוב לזכור שעל פי פרוטוקול ה-VAR, חל איסור מוחלט לעזור או לרמוז לשופט במגרש לקבל החלטה לפני שהיא נתקבלה במגרש. כלומר, השופט במגרש צריך קודם לקבל את ההחלטה במגרש ורק לאחר מכן, שופט המסך בוחן את האירוע ומחליט האם להתערב באירוע כן או לא. אני תוהה ביני לבין עצמי מי עזר לו לקבל את ההחלטה?”

על כך שמיגל ויטור לא קיבל פנדל הוסיף: “בדקה ה-32 למשחק בלם הפועל באר שבע נתפס, נדחף והופל לכר הדשא על-ידי בלם הפועל חיפה ג׳ורג׳ דיבה. לא מדובר באחיזה רגעית במובן של תפיסה ועזיבה אלא באחיזה מכוונת וממושכת עד להפלתו של השחקן. השופט במגרש טעה כשלא שרק לבעיטת עונשין ונכון היה עושה שופט המסך אם היה ממליץ לשופט המרכזי לפסוק לבעיטת עונשין ובכך להעביר מסר לשחקנים שתפיסות ברחבה יוענשו בבעיטות עונשין. עכשיו, קחו את המקרה הזה ותשוו אותו מבחינת המגע לשריקה לבעיטת העונשין לזכות מכבי תל אביב ותבינו את חוסר האחידות בשיפוט”, סיכם.

לירן ליאני (איציק בלניצקי)לירן ליאני (איציק בלניצקי)
לכתבה זו התפרסמו 157 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 157 תגובות ב-133 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
133
שי01/04/2024 06:25
זה לא מה שאמר בתכנית של קאופמן , כנראה הכתבים ערבבו אותו .
השב   •  00
132
טוני01/04/2024 03:48
זהבי מקבל פנדלים כמו.רונלאדו בדיחה גדולה.ליגת.פח אשפה
השב   •  00
131
גמל מהרצליה31/03/2024 21:39
לא סבלתי את ליאני אבל הוא צודק מאוד גם אם הוא בא חשבון עם אחרים..הואר לא התערב בכלל שהיה אמור בסיפור עם וויטור-צהוב 1 להפועל חיפה ו20 לנו .דשא ירוק שופט רקוב ומהמר
השתגעתי בגללה
השב   •  20
130
דן תורן31/03/2024 19:25
זה ברור שגרינפלד אוהד את מכבי חיפה זה לא חדש ניסה בכל מחיר להרחיק את באר שבע מחיפה
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  20
129
לא מאמין31/03/2024 18:34
ראשי ההתאחדות החליטו
שמכבי תל אביב תיקח אליפות
ולא ממש חשוב איך..הבנתם חברים?
ח בושה לענף
פועלי כל העולם - התאחדו!
השב   •  34
תומר31/03/2024 19:42
נשמה, הקבוצה שלך היא בושה לענף
השב   •  40
128
אוהד ביתר31/03/2024 18:25
זו עוד הוכחה שלא היה צריך לפסול את השער.זה שופט בכיר שאומר את זה.איפה יעקב שחר שיבקש בדיקה מעמיקה.גם בקשר לפרוטוקול הוואר.שהשופט המסך צריך להתערב רק כשיש החלטה ברורה בהחלט ולא צריך להתערב בהחלטה גבולית וגם אסור לו
ירושלים מלחמה!
השב   •  10
127
עמיאל31/03/2024 18:18
לירן ליאני מה אתה מנסה לעשות ? כותרות?
היה פנדל ודאי והיה פאול ודאי נגד קניקובסקי.
מה קרה לירן אף אחד לא רוצה אותך ? אז אתה מנסה לעשות רעש בכדי להפחיד את אלה שלא רוצים אותך?
אז בבקשה לא לעשות זאת על ידי סיפורי אלף לילה שלך .
השב   •  06
126
אמת31/03/2024 17:57
יש כסף גדול על מי ייקח אליפות שם, לכאורה, התשובות לנקודות שמורידים ולואר שעובד לכאורה, עבור אותה מטרה. כסף גדול!
השב   •  20
125
אסף31/03/2024 17:44
כבודו ליאני תסביר מה זו עבירה רכה ומה זו עבירה קשה?
יותר פשוט נביא אורטופד לשפוט משחק ולפי עוצמת הנזק שישרוק
ח
בקיצור, גם קטנה ברגל זו עבירה. נקודה סוף פסוק.
השב   •  35
124
אנונימי31/03/2024 17:34
כמה אהבה יש בין קולגות.
אנשים קטנים ורעים גם עם הוא טעה.
מה קרה אתם אנשים קולגות לעבודה .
לאף אחד לא יקרה כלום
עם קצת פירגון
לשון הרע אין כפרה ואל תישפוך את דם חברך ברבים
השב   •  35
123
שופט31/03/2024 17:27
ליאני אדם רע מיסודו יצא מאיגוד השופטים בלי חבר אחד ומחפש לנקום בכל דרך שולח הודעות מזל טוב לקוונים ואת השופטים לא שוכח לפרק אחרי משחקים. בלי קשר להחלטה כזאת או אחרת
השב   •  15
122
חזי31/03/2024 17:13
צודק גם צודק. איןנספק שאתה חסר
השב   •  61
121
מושון31/03/2024 17:03
כשחיפה קיבל גול מאושר נגד אשדוד
והוואר אמר שאין מצלמת קו
אגב שבוע אחרי כן היה
לא עשו כזה רעש בחיפה
אגב השער היה של סבע שזה כן השפיע על מהלך האליפות
השב   •  02
עכ31/03/2024 17:32
אשדוד ניצחו באותו משחק 3:1 לכן זה לא השפיע
השב   •  20
קוף ירוק02/04/2024 08:52
תגיד לי איך אתה מדבר בכלל על טעיות שיפוט לטובת חיפה לך תראה את המשחק האחרון שלנו נגד הפועל תל אביב ואת המשחק נגד ריינה הכמות עבירות ופרובוקציות ששחקני היריבה עושים על חיפה היא פסיכית עזוב את זה שהורידו לכם נקודה והחזירו ולנו לא מי מקבל פנדל דקה 96 ועוד שהקבוצה שלו מובילה 1-0 איפה נשמע דבר כזה
השב   •  00
120
מייק31/03/2024 16:37
לא זכור שליאני היה כוכב עליון
בינונח כמו כולם ואף פחות
השב   •  10
119
דנדוש31/03/2024 16:33
מי מבקר את המבקר ?
גם את איימבו הפילו בכדור קרן ואף אחד לא צייץ
השב   •  10
118
אוהד31/03/2024 16:30
מכבי מקבלים פנדל על לחטוף שחקן , מיגל וויטור קיבל חיבוק מכות איפון לריצפה ולא קיבל פנדל ?! אבל למכבי נתנו פנדל על שליטפו את השחקן ברחבה . השופטים פה בישראל עם בדיחה וצרכים לעבוד במק דונלדס . אין רמה אין אחידות של שיריקות . שריקה אחת נשרקת לטובת מכבי ואותו הדבר קורה לבאר שבע לא נשאר פנדל . בושה .
השב   •  42
117
Ameer31/03/2024 15:52
אני לדעתי צריך לעשות משחק חוזר או אף קבוצה לא תעלה למגרש .
השב   •  20
116
טלקר31/03/2024 15:34
ראיית הזהב? מה זה פה משפט זדורוב??
חוצמזה שרואים בבירור היתקלות ברגליים,
לא יודע אם זה עבירה של 100%, אבל בפירוש זה השפיע על המהלך
השב   •  72
ציון31/03/2024 18:36
זה ממש לא השפיע על המהלך כי היה שחקן אחר של מכבי ממול שיצא אל הכדור.
זה לא המצב שקניקובסקי היה שחקן אחרון. היו לפניו עוד שני שחקני מכבי ועברה לא הייתה אם מסתכלים טוב על המהלך רואים שרגל ימין של קניקובסקי נמצאת בזוית אלכסונית לכיוון צד ימין והגוף של קניקובסקי נוטה לצד שמאל לשינוי כיוון הריצה מצד שמאל לצד ימין זה גרם לרגלים של קניקובסקי להיות במצב של איקס כך שהוא מאבד את היציבות וכך רגל ימין של קניקובסקי פוגעת ברגל שמאל והוא נופל לא היתה שום נגיעה של שחקן בני סכנין
השב   •  40
115
א31/03/2024 15:32
לא אוהד אף קבוצה, ליאני סיכם את זה בצורה מקצועית ומדוייקת
השב   •  72
114
שרון פרי31/03/2024 15:24
ליאני אוהד הונדה ידוע
השב   •  24
113
ליאני די לחרטט31/03/2024 15:03
ליאני, עוד שופט.
ראינו את את הביצועים שלו לאורך השנים.
חרטטן בשקל
השב   •  73
112
ירוק31/03/2024 14:51
אני במקום חיפה עולה היום עם תלבושת צהובה כחולה (גם ככה העירבוב נותן ירוק)
כנראה שנקבל עונש, אך מה זה חשוב.
אחלה מחאה
השב   •  54
111
חסוי31/03/2024 14:39
הינה משופטים שהיו בכיס של יענקלה, פנדל היה 100% לגבי העברה שביטלה את הגול של סכנין אפשר להתווכח 50/50.
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  43
110
אסף31/03/2024 14:37
ליאני הוא בדיחה מהלכת… איש שונא אדם ללא יכולת שיפוט בכדורגל ובחיים
השב   •  62
109
מוקדש למנשה זלקה31/03/2024 14:28
הייתה קבוצה אחת על המגרש ששיחקה טוב ואחת שבאה להפריע. הטובה ניצחה. עשר הפרש. מכבי תהיה אלופה כי חיפה העונה לא פקטור. עוד הערב תראו אותם עושים במכנסיים.
השב   •  63
ירוק בלב31/03/2024 15:00
תזכיר לי כמה ניצחתם אותנו העונה? אה נזכרתי 0 כמו מספר הגולים שהכנסתם נגדנו
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  03
ירון גיל31/03/2024 15:23
תבדוק את ההיסטוריה של מכבי חיפה נגד מכבי תל אביב אתם קבוצה של בכיינים עלובים ותו לא.תבדוק את יחס הנצחונות טמבל קטן לפני שאתה מחרטט להנאתך!!
ולא יזיק שתלמד את מספר האליפויות שיש לירוקים הדהויים מול מכבי תל אביב חוצפן קטן
השב   •  52
108
עומר31/03/2024 14:26
גן הדרבי היה מכור, פסקו שם בצורה תמוהה רק לטובת מכבי. גם בבית הדין רק למכבי לא מורידים נקודות, תחליטו שנמאס לכם מחיפה, אחרי 3 אליפויות רצופות שלהם, וזהו.
השב   •  13
107
מוחמד31/03/2024 14:16
צריך לעצור את הפיילאוף לא לשחק להיתארגן כמה קבוצות עד שיהיה שינוי באיגוד השופטים ככה אי אפשר לשחק הכל מכור ומסריח גם בשיבוץ השופטים
השב   •  42
106
אנדי31/03/2024 14:12
מי שמך להחליט מה חוקי ומה לא, לדעתי עצם העובדה שאתה טוען שלא היתה עבירה על מלדה חושף אותך ואת הנטיה שלך, אוי ואבוי לנו שאתה היית שופט בליגת העל.
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  95
105
משה31/03/2024 14:03
עוד שפוט של יענקל׳ה שחר אמר את דברי שולחו.
שב בבית ושתוק כלומניק
השב   •  62
104
שלומי31/03/2024 14:00
ליאני היה שופט?
השב   •  30
103
מחמוד31/03/2024 13:54
פעם ראשונה אני רואה שופט מוציא כרטיס צהוב לפני שהוא שורק לפנדל
השב   •  32
102
יעקב31/03/2024 13:52
כולם מרוצים גונבים פה גונבים שם אבל בייתר תמיד נדפקת
השב   •  31
101
חומי31/03/2024 13:47
ליאני, גם תפקיד פרשן גדול עליך
השב   •  114
100
רן31/03/2024 13:44
תמשיכו לבכות
היתה עבירה בשני המקרים גם בפנדל
ליאני, אתה לא פקטור חבוב
השב   •  115
י ל31/03/2024 14:01
ואתה בכלל לא מחובר תבדוק את החיבורים
השב   •  23
99
בורנשטיין31/03/2024 13:44
כמה קנאה כמה קשה לצפות בבית שאתה מחוץ למסגרת כמה אפשר לחכות לטלפון משינו שיגיד ליאנוש בוא תציל אותנו שאתה תבוא הכל יהיה מושלם
השב   •  40
98
sagi31/03/2024 13:43
ממתי שופט צריך להחליט החלטות מקצועיות משיקולים זרים..? אז שיסתכל על הטבלה ויחליט אם מדובר בפער שעונה על המשפט ההזוי שציינת..
השב   •  43
97
mreg31/03/2024 13:41
פשוט מכור! מכבי תל אביב אלופה,אבל לא על מגרש
השב   •  66
96
צהוב31/03/2024 13:40
מי ישמע איזה שופט היה ליאני.
ממש קולינה
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  91
95
avi31/03/2024 13:40
הייתי מביא שופט (לשעבר) קצת יותר ראוי לתת חוות דעת מקצועית
השב   •  61
94
יוד31/03/2024 13:36
פנדל ברור על תורגמן שלא נישרק כולם שכחו שוע רשקופץ על שחקן כמו קארטיסט ומפרק לו את הגב. אז לכו להמשיך ליילל
השב   •  52
93
ציון31/03/2024 13:33
ליאני בא לסגור חשבון עם השופטים . זרקו אותו הוא מחזיר להם כל שבוע מומחה עאלק
השב   •  84
92
שופט בכיר לשעבר31/03/2024 13:24
גזלו מסכנין נצחון לא יכל להיות דבר כזה לא היתה עבירה יש משהו לא בסדר
השב   •  65
יוסי31/03/2024 15:44
בושה וחרפה שככה הארגון שהיתה שייך אילו מושחת
וגם אם ישרפו אותך - אשאף חזק אל הריאות
השב   •  00
91
שניר31/03/2024 13:22
האמת גם אני לא הבנתי על מה פנדל , רוב השופטים היו מתעלמים
באמת שיפוט מוזר
נראה לי השופטים מחפשים תג בינלאומי ותשומת לב , וגורמים לעצמם יותר נזק מתועלת
השב   •  54
90
שוש31/03/2024 13:21
סכנין צריכה לדרוש משחק חוזר או לחרים את כל המשחקים גם צריך לפרסם את המהלך של פסלת השער בכול העולם
השב   •  35
89
טרי קרוז31/03/2024 13:21
ליאני חושב שהוא פרש לפני 40 שנה ואנשים שכחו את טעויות השיפוט שלו?
השב   •  82
צפוני כחול 131/03/2024 16:38
אתה ממש מנומס
השב   •  00
88
אוהד מכבי31/03/2024 13:19
איך פסלו לסכנין את הגול כאוהד מכבי גם אני וגם אנשים אחרים מזועזעים מההחלה לא רק זו כל ה3 שנים האחרונות שהשיפוט היה לטובת הגדולות
מה זה הפועל?
השב   •  56
87
דוד31/03/2024 13:18
איזה קשקוש..מה אפור פה בדיוק.נתן לו קטנה מאחור ברגל.רגל שמאל נתקעה בימין..וקניקובסקי מעד.עבירה ברורה.תפסיקו להמציא חוקים .קניקובסקי הוכשל וזהו.לא צריך לשבור לו את הרגל בשביל עבירה..
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  94
86
אימרי31/03/2024 13:09
אין שכל אין דאגות
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  10
85
ירון31/03/2024 13:08
עד מתי רשעים יעלוזו
השב   •  21
84
רן31/03/2024 13:07
על מי אתה עושה פוזות כשאתה לא נוכח במגרש או בואר באותו הרגע??
השב   •  20
83
nimniavi31/03/2024 13:04
אתם מדברים שופט לא שורק לסיום עד שחיפה לא מבקיעה גם אם זה דקה 111
השב   •  84
82
איזי31/03/2024 13:03
ליאני אתה מתוסכל וקנאי
השב   •  82
81
לירן31/03/2024 12:58
השופט הזה ואנשי הוואר אסור לעלות אותם לכר הדשא פשוט יהרסו את הענף שכבר הרוס ברובו ?!.. אין בית דין הוגן אין פרשנים אמיתים ומביני עניין יש הרבה הרבה אינטירסנטים ?!.
השב   •  20
80
מכבי תל אביב31/03/2024 12:58
פנדל היה צריך להיות אבל אבל הגול לסכנין זה לא היה נראה פאול
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  22
79
שילוח31/03/2024 12:56
אבל אני אוהד מכבי תל אביב
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  02
78
נמרוד31/03/2024 12:51
הייתה או לא הייתה הכשלה מה הקשר לקרב אליפות השופט מחליט לגבי העבירה במשחק עצמו
השב   •  11
77
שמעון31/03/2024 12:51
אלוף ליאני
השב   •  12
76
מלי31/03/2024 12:48
באירופה השופט קובע 90 אחוז והבאר רק במקרים חריגים.
השב   •  10
75
שחקן עבר31/03/2024 12:42
קח את העשור הראשון שלך בליגת העל היית שופט מפוחד פחדת מכל שחקן שניגש אליך מה אתה יוצא על שילוח.
כולם גיבורים אחרי פרישה מי ישמע היית שופט גדול
אם אתה כל כך רוצה אני אכין לך סרט עם כל השריקות ההזויות שלך .
קח דוגמא מאלון יפת לא תשמע אותו מביע בקורת בצורך שאתה מעביר למה ? כי הוא מתוסכל כנראה כמוך
וגם אם ישרפו אותך - אשאף חזק אל הריאות
השב   •  40
אלי31/03/2024 13:04
זה מה שעושה כל פולטיקאי דמגוג מתוסכל
תוקף את באדם ולא את העובדות,
ליאני מנמק כל ארוע ואתה סתם אישית תוקף ללא שום הוכחה מאיים בסרט שתכין
אם יש לך סרט למה לא הכנת?
השב   •  41
אסף31/03/2024 13:43
מה שמצחיק זה בטורים של ליאני שהעמדה שלו נגדכם אתם נכנסים בו.
צביעות קוים לדמותה.
השב   •  30
74
רמי31/03/2024 12:38
קודם כל להעיף את השופט מליגת העל היא גדולה עליו לא היה מגע ולא היה פנדל בושה.
השב   •  13
73
גורי31/03/2024 12:30
צודק ליאני ,למה השופט לא הצביע על הנקודה הלבנה ישר ,רצה קודם לתת צהוב על התחזות אחרי דקה שרק לפנדל הכל הזוי
השב   •  22
72
מאיר31/03/2024 12:28
ההנחיה לשופטי הוואר להתערב רק במקרה בו הם בטוחים חד משמעית שנעשתה טעות בהחלטה. במקרה שלפנינו אף אחד לא יכול לטעון לחד משמעיות לכן היה צריך ללכת לפי החלטת השופט ולא לשנותה. זאת החוקה כל השאר זה שופרות של בעלי עניין משני הצדדים וכתבי הבית שלהם. שגיאה חמורה של השופט הוא חייב לקבל סנקציה הרחקה ממשחקי קבוצתו האהודה מכבי תל אביב
השב   •  53
שי31/03/2024 13:10
ההנחייה לשופטי הואר היא לתת את האליפות למכבי תא.
השב   •  54
דן31/03/2024 15:56
שופטי הוואר היו חד משמעיים שהיה מגע. מי שלא רוצה להבין לא יעזור גם אם יראו לו את זה עם משקפת
השב   •  00
71
לבטל את הואר המושחת הממזרים31/03/2024 12:25
חבל
השב   •  62
70
יצחק31/03/2024 12:25
מתי תבינו כי אין כדורגל בישראל!
צריך התאחדות זרה כדי לשדרג את הכדורגל שלנו!
השב   •  31
69
כל הכבוד לך ליאני צודק אלף אחוזים31/03/2024 12:25
בתור שופט לא תמיד סימפטי אותך אבל אחרי ניתוח של שני המשחקים של אתמול אני מחזיק ומעריך אותך מאוד
צודק מאוד מאוד רק הבעייה היא שאוהדי מכבי תא חיים בשקרים ובהכחשה
דרך אגב כשסכנין הבקיעו את השער אף שחקן שלהם לא בא בטענות או הרים ידיים לשופט שיושיע אותם מהשער שספגו כי הם ידעו שהשער חוקי לחלוטין
הדרום מתעורר לחיים
השב   •  104
אוהד מכבי31/03/2024 12:41
תבדוק קודם כמה טעויות היו לרעת מכבי מתחילת העונה ואז תדבר, הכל מתאזן בסוף
העיקר שכל אוהדי חיפה בוכים
השב   •  53
68
א א31/03/2024 12:22
ליאני גם אתה שופט טעית לא פעם והחלטה שגויה של הvar שינתה את פסיקתך וזה בסדר אפשר לטעות אבל מה שקורה בחמישה המחזורים האחרונים במשחקי מכבי תל אביב שפוסלים או מאשרים כל מיני גולים שהיו או לא בצורה שהיא הזויה ולא משתמעת לשתי פנים זה פשוט פשע ואם יעשו וועדת חקירה וייקחו
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  43
הנביא31/03/2024 12:36
ברור
כי זה שסופר שיענקלה הוא מי שעל פיו יישק דבר זה תקין לא?
השב   •  10
67
אבי31/03/2024 12:22
השופט הכי פח שקיים בהסטוריה.הוואר בכלל לא היה צריך לקרוא לשופט.אין ודאות לעבירה בכלל.ראיתי 100 פעם הלוך חוזר ואין מגע בכלל בשחקן.אילו המצב היה הפוך בחיים לא היה להם אומץ לפסול למכבי שער כזה.כמה קל לפסול לסכנין שער.בושה בושה בושה
השב   •  72
66
כול העולם רואים שזה שער חוקי חוץ מהשופטים31/03/2024 12:21
ממש גועל נפש לסגור את הליגה המושחתת תפוו עליכם שופטים
השב   •  41
65
האמת לא היתה עבירה והשער חוקי של סכנין31/03/2024 12:20
אמת שער חוקי לחלוטין כנראה שהבעלים של מכבי משלם לשופטים
השב   •  53
צביקה. ק31/03/2024 14:08
מתחזה אתה ירוק מקנאה
השב   •  01
64
שילוח31/03/2024 12:17
אדון ליאני לא זכור לי שהייתה איזה שופט על הייתה מכסימום שופט כושל.
אז על לך לתת היום פרשנות למה שקורה על המגרש.
השב   •  41
63
אבי נגר31/03/2024 12:11
צריך להקים ליגה חדשה שלא קשורה להתאחדות הכל מכור הכל שחיתות
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  12
62
מוש31/03/2024 12:03
היית ונשארת שופט קטן
השב   •  77
61
יאלא מכבי31/03/2024 12:02
ליאני איזה אחוות קולגות,אוהדי חיפה פתאום שזה לא לטובתכם זה לא נחשב,יאלא תהייה לנו אחלא אליפות
השב   •  46
60
רק הפועל31/03/2024 11:59
36 שנה אני רואה כדורגל
פסילת שער כזאת מפגרת לא ראיתי בחיים שלי.
גם אחרי 700 פעם רואים בבירור שהגמד החליק ולא היה שןם עבירה.
שופט ה var הגרמני אשכרה המציא עבירה.
קיבלתם אליפות מאיגוד השופטים
כנראה ששמעון הגרמני מהכדורסל מלמד את הכדורגל איך מלקקים תחת כמו שצריך
בדיחה.
100% אנטי מכבי
השב   •  105
59
צ.ק.31/03/2024 11:55
די נמאס ששופט שטעה בכל משחקי מכבי תל אביב מתערב בדיעבד לרעתה! הכי הרבה טעויות שיפוט והואר נעשו לרעת מכבי העונה! וחוץ מזה האוהדים הירוקים ירוקים מקנאה
השב   •  63
ירוק31/03/2024 13:24
אם מגיע לכם תיקחו..
אבל פסילת שערים חוקיים אחרי שהשופט אישר הן סכנין והן הפועל חיפה החזרת נקודה עם מקרה חמור והורדה על אותו מקרה אבל חמור פחות..אז תהנו מהאליפות פגומה
השב   •  10
58
מכבי ת״א מנצחים בעזרת השופטים חסרי כבוד31/03/2024 11:54
תתביישו לכם סכנין עשתה לכם בית ספר בלחיצה וגם כבשה שער חוקי ונפסל
השב   •  93
סוקרטס31/03/2024 12:31
מגזים לא?
מכבי ישבה על סכנין בעיקר כל המחצית הראשונה. לולא השוער וחוסר מזל, היתה מקבלת חמישייה לפחות.
עשתה בית ספר? אתה לא ראית את המשחק, ואתה לא יודע כנראה מה זה בית ספר.
השב   •  10
57
אפילו השופט ליאני אומר שלא היה עביר ושיר חוקי31/03/2024 11:53
תתביישו נבלות התקציב של סכנין 18מליון ואתם 129מליון מנצחים הץבעזרצ השופטים
השב   •  74
56
אייל31/03/2024 11:51
ליאני,פרשת אז תשתוק.כל פעם יש לו מה להגיד
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  56
55
חמוץ חריף31/03/2024 11:48
כן היה לא היה לא מעניין , מה שמעניין הוא שכל המשחקים הקודמים לפני הפלייאוף כל השריקות היו נגד מכבי, עבירות, פנדלים וגם איבוד נקודות אז לכל הבכיינים , קחו צנצנת ותעשו חמוצים.
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  65
54
אבי הצהוב31/03/2024 11:47
זה הסבא של הפנדלים. נדחף מאחור מהלך שהחל בתפיסה שלא צלחה. פנדל מארץ הפנדלים
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  26
53
מכביסט31/03/2024 11:46
להתווכח על הגול עוד נתווכח הרבה זמן (לדעתי עבירה זו עבירה - בין אם זו עבירה רכה או קשה, אם לא היה את העבירה יכול להיות שלא היה גול)
לגבי הפנדל אתה הזוי אם אתה אומר שלא היה בבירו נתפס ידו שמאלית של מלדה
השב   •  58
52
מוטי31/03/2024 11:45
איך שר אייל גולן להפועל אז זה קשור גם לחיפה ,בקשר לליאני הוא פשוט רצה להשתיק את כל ההצגה של התקשורת ששונאת את מכבי כי מכבי לא משחדים את איגוד השופטים המבין יבין
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  28
51
שמיל31/03/2024 11:44
אוהדי מכבי, אני מבין שאתם לא אובייקטיבים, אבל השנה מיץ שילם לשופטים ולהתאחדות אחרת אין הסבר הגיוני לטעויות ההזויות האלה
השב   •  56
50
מני31/03/2024 11:30
לא בגלל שאני אוהד מכבי אבל אתה טמבל רציני זה הפנדל הכי ברור שראיתי בחיי תפס לו את יד שמאל והיה אחריו חתיכת סתום ברגע שאת זה אתה לא יודע סימן שאתה לא יודע כלום
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  711
49
עמית31/03/2024 11:28
למה אתה מופתע
כל שבוע שולחים שופט אחר עם הוראות הפעלה .
השב   •  63
אבי31/03/2024 11:51
אם היה רצון לעזור למכבי תל אביב
א.אחריי המכות שלכם נגד בש 10 נקודות היה צריך להוריד בצדק
ב.כול השחקנים שהיו מעורבים כולל עומר אצילי מורחקים להמון זמן
כול הצוות היה על העדשה והיה חלק המכות
ג.הגול שנפסל לזהבי נגד ביתר בעט לשוער בראש כנראה שכן אבל גם את זה
על פי אותו ליאני לא ראו בvar אז דיי עם הבכי הנהיי
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  32
48
שי31/03/2024 11:26
פנדל ברטר 1000 טחוז
כם דחף עם הידיים וגם הכשיל
לא מאמין שהיית שופט - קשקשן
כמה הזקן מהצפון משלם
השב   •  35
47
טלי נגעלי31/03/2024 11:23
עוד הפעם ליאני רב עם עצמו רק טיפול בגמילה הוא צריך
אתה נמצא היום בעיירית תא ולא במלון בחיפה
השב   •  22
46
יהודי31/03/2024 11:20
ליאני היקר אתה מתקיס על השופט שלא החלטי
ואתה בעצמך אומר שיכול להיות שהיתה עברה ויכול להיןת שלא היתה
אז אם אתה לא החלטי ממושב הכורסא שלך איך1 אתה יכול להתלונן על השופט?,
השב   •  31
45
ירוק31/03/2024 11:20
כל הכבוד ליאני הכל בפנים שיפוט מכור גועל נפש ככה נראה הכדורגל בושה
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  50
44
אלי31/03/2024 11:19
השיפוט בארץ כושל וברמה חובבנית, השופט לא ניהל את המשחק, מלא משחקי ידיים שעברו ללא שריקה או התייחסות, גם לפנדל הוא לא שרק. הפנדל היה גם היה, השער של סכנין כנראה נפסל בצדק, אבל אני מסכים עם ליאני, אם זה לא חד משמעי אל תתערב.
זה כבר נהיה תחביב של הליגה לראות את המשחקים של מכבי ולחפש טעויות שיפוט, מה לגבי טעויות שיפוט שהולכות לטובת חיפה או כל קבוצה אחרת? גם אז הם מקללים ומעלים פוסטים? לא! אז שבו בשקט גם עכשיו, השופטים ברמה נמוכה, אפילו נמוכה מאוד וכולנו סובלים מהם, זה לטובת זו או זו, הם פשוט גרועים!
דבר אחרון, אם הגעתם לפלייאוף עליון, לפחות תשחקו כמו קבוצה ואל תמשכו זמן כמו קבוצה בליגה א׳, זה ביזיון שמהדקה הראשונה השוערים נשכבים על כל כדור מתגלגל ודקה להוציא כדור שוער, תתחילו לשחק
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  63
43
אבי31/03/2024 11:19
מה לא תעשה בשביל לקבל משכורת, רק מחפש לצאת בכותרות.
1. מסכים איתו שלא היה פנדל
2. אין דבר כזה גבולי כשמתווכחים אם נגע בו או לא, עוצרים את הוידאו, עושים קלוז אפ, ורואים אם יש מגע. גם אם זה מגע מינימלי, זה עבירה שהובילה לגול, וטוב עשה השופט שביטל את הגול. שופטים יכולים לעשות טעויות אבל צריכים להבין את החוקה ולליאני או שלא מבין או שמחפש כותרות בשביל פרנסה!
3. אתה בטורים פה רשמת המון פעמים על איך אנחנו קופחנו בגלל השופטים העונה, אז עכשיו אתה אומר שהם מכריעים את האליפות לטובתנו?? תתבייש.
4. כולם באו טעונים עלינו בגלל שלנו בית הדין לא הוריד נקודות אז עושים הכל בשביל לחפש כותרות. אם המקרה היה הפוך, אף אחד לא היה מוציא מילה. אוהדים, שחקנים, ומאמנים נגועים באינטרסים, אבל תסתכלו כמה פעמים העונה איגוד השופטים הודה שקופחנו.
5. תמשיכו לבכות ואנחנו נמשיך בצמרת. בדרך לאליפות כי אנחנו הרבה יותר טובים מהקבוצה הלוזרית והבכיינית של דגו. מחכה לסוף העונה לראות את חזיזה בוכה!
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  33
42
ירוק31/03/2024 11:14
מזל טוב על אליפות שש בש
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  40
41
אלי31/03/2024 11:14
מצחיק שאחד השופטים הגרועים והליצנים ever מעביר ביקורת על שופטים.
זה בדיוק כמו לתת זמן מסך לאהוד אולמרט
השב   •  41
40
דולב31/03/2024 11:10
בחלומות שלך אתה מנותק מהמציאות
כל המדינה יודעת ורואה הכל הביאו לכם את האליפות על מגש של זהב כתם שחור לכל החיים לא נשכח ולא נסלח יום הכיפורים על הליגה
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  34
39
יריב31/03/2024 11:10
כל ניהול המשחק של גרינפלד היה כאילו הוא הימר על צהוב אחד להפועל חיפה בפועל , שום צהוב ושוב ניהול משחק תקין
השב   •  13
38
ניר31/03/2024 11:08
מי שלא יודע, יכול לברר מי זה האבא של אביעד שילוח, ואז יבין את ההחלטה שלו.
השב   •  42
37
דוד31/03/2024 11:08
ליאני מרגיש קצת כמו אלון מזרחי של השופטים (רק שבניגוד לאלון שהיה חלוץ אדיר - ליאני היה שופט בינוני מינוס ) - מחפש כותרות - מתנשא על קולגות - מחפש לפגוע - וגם תכלס טיעונים לא רציניים (ואר כאן כדי להביא צדק - ואם בסוף ראו שהיה מגע - גם מגע קל - אבל המגע גרם לנפילה - אז נעשה צדק )
השב   •  33
36
סמי31/03/2024 11:05
מכבי תל אביב קיבלה מתנה מהשופט
שער 100% של סכנין שנפסל והפנדל של מכבי תל אביב לא היה
השב   •  63
35
אפי31/03/2024 11:04
ליאני אתה קטן חשוך אומלל ועלוב כמו כל מועדון מ ס חיפה
השב   •  35
34
מכביסט31/03/2024 11:02
ליאני באיזה כיסא אתה יושב היום בסמי?
לגבי השופט, הוא לא שרק לעבירה אתה יכןל לבוא בטענות לואר הסגירת חשבונות שלך ילדותית,ובקשר ״לשופטים שקובעים את זהות האלופה״ עד כה העונה רוב הטעויות היו לטובת מכבי חיפה אז תעשה טובה אל תבלבל כי טעויות בסוף מתקזזות.
טישו לחיפה ?
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  45
33
לי - אני31/03/2024 11:01
איך אני לא מתבייש להעביר ביקורות על שופטים אחרים ועוד להסביר מה גדול עליהם.
אין שופט עם כל כך הרבה טעויות כמוני.
הדם שלנו הוא ירוק חברים שלי.
אנחנו נתגבר על הצהבת.
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  30
32
אלי31/03/2024 10:58
ספר עשה גליץ וכדי לא לפגוע בשחקן הוא הרם את הרגליים והזיז אותם הציד כדי לא להכנס בשחקן ואכן הוא לא פגע בו.
זה מקסימום צהוב על כניסה מסוכנת לא יותר כיכאלו יש מלא בכל משחק
השב   •  31
31
סאן31/03/2024 10:57
גם ליאני הבלתי נסבל וטוב שאינו שופט יותר , מבין מה שכל אוהד באר שבעי יודע שגרינפלד שופט שחצן ומוטה שצריך לבדוק בציציות מדוע הוא באופן שיטתי מתנכל להפועל ב״ש
השב   •  30
30
אייל31/03/2024 10:57
פשוט לא יאומן חוסר הפרגון והשנאה למכבי. אליפות מתוקה וכשרה על הראש של כולכם! בכיינים. איפה הייתם כשטעו בשיפוט נגדנו? צבועים
השב   •  714
אדום31/03/2024 11:01
העיקר שאתה מאמין לעצמך.
אני אוהד הפועל חיפה 40 שנה.
אין מישהו שרוצה יותר ממני שתיקחו אליפות.
אבל לא ככה ידידי.
משהו פה לא כשר וקשה מאוד להתעלם.
חיפה - עיר הפועלים
השב   •  71
29
דני31/03/2024 10:56
הפנדל גבולי מאד (לא שינה).
השער של סכנין נפסל בצדק.
הואר קרא לשופט כי ראה מגע .השופט ראה שיש מגע אהכשהגיע למסך.
אם אתם באמת חושבים שהכל מכור ,אז למה אתם מגיבים הרי זה מכור זה מיותר.
אולי כדי להפעיל לחץ על השופטים להמשך העונה?
השב   •  67
28
משה31/03/2024 10:56
זה כבר לא משנה..השופטים וההתאחדות עושים הכל כדי לתת להם את הצלחת.ביזיון כזה לא נראה עוד..
השב   •  74
27
מרינה31/03/2024 10:54
בניגוד לילדות אוהדות חיפה לי יש עמוד שדרה.
כשיש טעות לטובתינו לא מתביישת להודות.
לא עבירה ולא נעליים. שער חוקי של סכנין.
לגבי הפנדל היה גם היה.
האמירה של ליאני שהמגע לא מצדיק פנדל היא קשקוש מקושקש.
אתה שולח יד שלא אמורה לגרום לפנדל? אז אל תשלח ידיים.
שלחת? קבל פנדל ואל תתבכיין.
ואחזור לפתיח.
אוהדות חיפה תפסיקו להתבכיין.
בעונה הזו השופטים נתנו לכם על כר הדשא לפחות 7 נק יותר ממכבי.
וועדה בלתי תלויה כבר קבעה שמתחילת העונה מכבי נפגעה יותר מכל קבוצה אחרת מטעויות שיפוט.
אבל כמו שאני מכריה אתכם,
הערב תגיעו לשחק נגד בני ריינה כמו רקדניות באלט ובמידה והם לא יתנו לכם את המשחק תגידו בסוף המשחק שאבדתם עניין כי האליפות מכורה, נכון?
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  85
26
ציון31/03/2024 10:53
לצהובים יש מישהו בוואר זאת הפעם האלף שהם זוכים מההפקר איך יקחו אליפות !?..והם ברמה . .
השב   •  44
25
קלבסיאלה31/03/2024 10:52
טוב שהוא שופט עבר, תמיד מפרשן נגד מכבי תל אביב
השב   •  23
24
תאכלו תלב31/03/2024 10:47
במדינה נורמלית שכר היה נקרא היום לחקירה על ניסיון לרצח.
יאללה מכבי
השב   •  05
23
אבי31/03/2024 10:47
אבו יונס לתבוע את השופטים מהיום
וגם אם ישרפו אותך - אשאף חזק אל הריאות
השב   •  30
22
מכביסט31/03/2024 10:47
מה יש להתייחס לאחד שהיה שופט גרוע והפך להיות פרשן עוד יותר גרוע
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  12
21
פרו31/03/2024 10:45
ליאני טועה לגמרי שאומר שלוואר אסור להתערב בהחלטות שיכולות להכריע אליפות. להיפך! חובתו להתערב! ומה הכוימה בנגיעה קלה? נגיעה זאת נגיעה שגרמה לקניקובסקי לסיכול רגליים ולנפילה. מי שקצת עשה ספורט יודע שבריצה כל נגיעה יכולה להוציא אותך משיווי משקל וזה מה שהיה.
השב   •  32
20
ליצל31/03/2024 10:44
ברגע שאמרת שהגיע פנדל על ויטור הבנתי כמה עדיין אין לך מושג. חבל על כל השנים שהרסת משחקים
השב   •  01
19
אמיל31/03/2024 10:43
ליאני למה את הורס כל הזמן לשפטים
יצאת לפנסיה שב בבית
השב   •  21
18
יצחק31/03/2024 10:43
לא, הוא לא אוהד מכבי
השב   •  20
17
איתי31/03/2024 10:41
אלק אדום קל לשופט , איפה היית אדון ליאני שזוסוואה נתן מרפק לאלמוג כהן שדימם, והוצאת לו רק צהוב גם אחרי שהמליצו לך בVAR להוציא אדום
השב   •  60
16
דניאל31/03/2024 10:37
ללא קשר לשריקות, ההתבטאות שלך כלפי השופטים היא מתנשאת, מגמתית ומזלזלת. לא מבין למה אתה לא יכול לכתוב ביקורת עניינית, מבלי שאר המחמאות?
לא נראה לך שהגיע הזמן לשנות גישה, אחרי מה שקרה כאן במדינה?
השב   •  71
15
חיים31/03/2024 10:35
שב בשקט היה עבירה 3949498494% אי אפשר להתבלבל. אתה שופט שעושה מלא טענותיו ורואים שיש לך נגיעה אישית. בכלל שפטת מול מכבי תא והכרעת משחקים בשיפוט עלוב. אגב סטטיסטית מכבי תא סובלת מקיפוח בטעויות שיפוט הכי הרבה בליגה.
השב   •  412
ירוק בנשמה31/03/2024 10:48
עבירה? יא צהוב מגעיל שכמוך קניקובסקי האפס,הזה כבר חצי גוף היה על הרצפה לפני שנגע בו, על המגרש אתם לא יכולים לקחת אליפות, דרך השופטים, ההתאחדות ובתי הדין, חבורה של זבלים
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  41
צהובי31/03/2024 11:13
זה לא משנה איפה ניקח את האליפות ואיך.. אבל מכבי תהיה אלופה ואתה תהיה לעד קוף
השב   •  10
14
יניב31/03/2024 10:35
ליאני מי שמך לחוות דיעה מילא היית שופט טוב ניחא
השב   •  13
13
סתם אוהד כדורגל31/03/2024 10:32
אליפות עם כוכבית בגודל ירח וסירחון של בואש.
במילים פשוטות : הכל מכור.
מציע למכבי חיפה ללכת לים. אליפות הם לא יקחו השנה.
השב   •  32
12
אשר31/03/2024 10:31
היית שופט בינוני ועכשיו אתה פרשן בינוני כלום לא השתנה
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  32
11
נסן31/03/2024 10:30
אפשר נניח להתווכח על העבירה על קניקובסקי אבל להגיד שלא היה פנדל זה כבר מוגזם פנדל ב100% זה סתם להגזים
השב   •  32
10
יורם31/03/2024 10:29
איגוד השוםטים איגוד של מושחתים טפר הבייתה עינבר השמאלני הבייתה הרסתם את האיגוד
השב   •  10
9
43331/03/2024 10:29
אם היתה נגיעה אפילו רכב ואפילו מקרית של שכר ברגל של קניקובסקי וזה מה שגרם לקניקובסקי לתקל את עצמו וליפול אז זו עבירה ברורה וטוב שהואר התערב. כל מי שדרך פעם על מגרש מכיר את המצב הזה שמגיעה קטנה מאחור גורמת לך לסיכול רגליים ולנפילה. זה מקרה אמיתי וודאי וכל מי שאומר שלא היתה עבירה או שהוא אינטרסנט או שהוא חושב סטרילי
השב   •  84
8
אופק31/03/2024 10:29
אני לא חובב לירן ליאני אבל בקשר להתערבות של צוות ה var ללא צורך הוא צודק השופט ראה את האירוע והחליט שאין עבירה ולכן ההתקפה המשיכה לא היה צורך לצוות ה var להתערב
כי גם הצילומים לא היו חד משמעיים
הvar לא חייב להצדיק את קיומו ולהתערב
אלא רק במקרים ברורים או שהשופט לא ראה או שהשופט טעה בהחלטה ובמקרה הזה זה לא קרה
שוב צוות השיפוט כשל
השב   •  71
7
ירון31/03/2024 10:25
בטוח קיבל מקדמה ממש מסריח
100% אנטי מכבי
השב   •  01
6
מכבי31/03/2024 10:24
ההשפעה על האליפות היא מכוונת וזה ברור ושקוף
השב   •  84
5
אור31/03/2024 10:24
לירן ליאני הוא אוהד חיפה?
השב   •  49
4
ליאני הזוי31/03/2024 10:23
ליאני גם ששפטת עשית ים של טעויות הכרעת משחקים בשריקות הזויות עכשיו אתה בא להרצות לשופטים מה לשרוק ואיך לשרוק? התלמיד עלה על רבו? תבדוק את עצמך בטעויות שלך במקום לבקר שופטים זה לא המקום שלך לך תנוח תיהיה עם המשפחה במקום לכתוב שטויות
השב   •  103
בני31/03/2024 11:25
וואלה לזכותו יאמר שלא היה בזמן שלו וואר אחי.
אבל אני כאוהד לא של הגדולות הכל מכור פה ומסריח שבוע שעבר מכבי תל אביב נגד הפועל חיפה פסלו להפועל חיפה גול חוקי.
אתמול נתנו למכבי תל אביב פנדל שלא היה רק בשביל שזהבי יעלה את מכסת השערים שלו למקום ראשון,
וגול חוקי שפסלו לסכנין שמיזה מכבי תל אביב בחיים לא היית חוזרת.
ופנדל מוצדק לטובת מכבי חיפה נגד הפועל תל אביב שאפילו הוואר קרא לשופט והוא הלך נגד הוואר.
כל מה שאמר ליאני הפעם זה נכון
השב   •  40
3
מיקו31/03/2024 10:22
היה פאול ברור ופנדל מוצדק
השב   •  107
שרביט31/03/2024 11:06
הגיע הזמן להגדיל את המספר במשקפיים..
השב   •  20
2
מי31/03/2024 10:20
ליאני עבר להיות אוהד סכנין
טוב יש המון כסף במגזר.
השב   •  44
1
אלעד31/03/2024 10:17
מכרו את הליגה
השב   •  73
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */