יום שישי, 20.09.2024 שעה 08:55

בספרד חשפו: הסכום שנשאר לדני אלבס בבנק

לאחר שעמד לדין על תקיפה מינית של בחורה בת 23 ונקבע כי ישוחרר בערבות בעבור מיליון אירו, מקורות בספרד חשפו את שוויו הנוכחי המוערך של הברזילאי

|
דני אלבס בבית המשפט בברצלונה (רויטרס)
דני אלבס בבית המשפט בברצלונה (רויטרס)

בית המשפט בברצלונה גזר על דני אלבס לא פחות מארבע שנים ושישה חודשי מאסר בגין אירועי תקיפה מינית של בחורה במועדון לילה בעיר בחודש דצמבר 2022.

עם זאת, ביום שלישי האחרון, בית המשפט קיים דיון, ולאחר הטיעונים שהוצגו, הם העניקו למגן הימני לשעבר שחרור זמני בתנאי שישלם ערבות של כמיליון אירו.

השערות רבות עלו בנוגע למקור הכסף ממנו ישיג את השחרור, כאשר אחת מהן הייתה שאביו של ניימאר עומד להציע לו את הכסף הזה, אך הקשר בין השניים התנתק ואלבס לא הצליח להפקיד את הערבות בזמן ונאלץ להישאר בכלא לפחות לכל סוף השבוע. 

דני אלבס (אינסטגרם)דני אלבס (אינסטגרם)

לפי 'Celebrity Net Worth', לברזילאי יש שווי נקי של 55 מיליון אירו, שמגיעים ממשכורתו ככדורגלן במועדונים שונים, מהשקעותיו וחוזי הפרסום והחסות. עם זאת, אלבס מתמודד עם בעיה, שכן חשבונותיו בברזיל חסומים עקב בעיות עם דינורה סנטנה, גרושתו, ונכון ל-31 בדצמבר 2023 הייתה לו יתרה שלילית של 20,000 אירו. בספרד יש לו שני חשבונות: אחד ללא יתרה ואחר עם 51,000 אירו.

למרות שהברזילאי ממתין לגבות 9.2 מיליון אירו מהאוצר, עקב אי-התאמות שנפתרו בסופו של דבר לטובתו, הוא עדיין לא קיבל הסכום, ויהיה בעל חוב של 645,000 אירו לסוכנות המסים.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */