יום שבת, 26.04.2025 שעה 16:40
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
7023-6331הפועל ב"ש1
6733-6831מכבי ת"א2
5539-6131מכבי חיפה3
5342-5631בית"ר ירושלים4
4540-4331הפועל חיפה5
3846-4131מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3839-3330מכבי בני ריינה1
3739-4030הפועל ירושלים2
3745-2930עירוני ק"ש3
3243-2530בני סכנין4
3141-2530עירוני טבריה5
3052-4330מ.ס אשדוד6
3048-2930מכבי פ"ת7
2151-2530הפועל חדרה8

"חובה להילחם באלימות, אך לא לפגוע בספורט"

במקביל להכנות לקראת שמינית גמר גביע המדינה מול א.א. פאחם, במכבי חיפה נערכים לדיון המשמעתי: "אם האליפות תוכרע בבית דין - תם עידן הספורטיביות"

|
שחקני מכבי חיפה (עמרי שטיין)
שחקני מכבי חיפה (עמרי שטיין)

מכבי חיפה תעמוד היום (רביעי) לדיון משמעתי בוועדה של ההתאחדות לכדורגל. במועדון יש חשש מהפחתת נקודות, כשבמקביל הירוקים נערכים לקראת שמינית גמר גביע המדינה הערב ב-20:00 מול הפועל אום אל פחם.

מכבי חיפה תציג בדיון את הטיעונים שלה במטרה להוכיח כי היא נלחמת בכל הדרכים בתופעת זורקי האבוקות ומצליחה לאתר ולשלול מהם את המנויים. הקבוצה מהכרמל כזכור עומדת לדין משמעתי בעקבות כתב אישום בשני משחקים, מול מכבי תל אביב ובדרבי נגד הפועל חיפה, בגין התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות, אישום שעל פי התקנון הוביל השנה לא אחת להפחתת נקודות.  

במכבי חיפה התייחסו לדיון ואמרו: "רגע לפני הכרעה לא פשוטה וחשובה, בבואו להכריע, ראוי כי יעמיד בית הדין את מהות וטוהר הספורט כנדבך עליון. חובה להילחם באלימות, אך לא לפגוע ברוח הספורט, ובמאות אלפיי אוהדים שבאים למגרשים מתוך אהבה למועדונים שלהם. אם חלילה האליפות תוכרע בין כתלי הבניין באבא הלל – תם עידן בכדורגל הישראלי, עידן הספורטיביות".

מכבי חיפה תדגיש בדיון כי משליך האבוקה נתפס בעבודה מדויקת של חברת האבטחה, הורחק לצמיתות ממשחקיה ותוגש נגדו תביעה אזרחית גדולה.

הדיון בבית הדין (גיא גבע)הדיון בבית הדין (גיא גבע)
לכתבה זו התפרסמו 169 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 169 תגובות ב-120 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
120
שחר הגדול28/02/2024 20:19
לא לדאוג חיפה.שחר כל בית הדין הזה בידיים שלו.לא יעשו נגדכם כלום.בסוף הפיל יוליד עכבר.אם היתה סכנין היו הורסים אותה בשניות
השב   •  10
119
אבי28/02/2024 19:32
זה לא חוכמה להתנגד כשהם מוזמנים לבית הדין. אם ההתנגדות אמיתית שיתנגדו כאשר מורידים לקבוצות אחרות
השב   •  10
118
שרון28/02/2024 19:02
לא יודע ההתאחדות בוחרת בעונשים האלו
מכבי חיפה מוציאה הרבה כסף על אבטחה ומשטרה ובגלל אוהדים שמבחינתי הם כלל לא אוהדים שזורקים חפצים ואבוקות למגרש הקבוצה נענשת,צריך את אותם אוהדים להרחיק לצמיתות מהמגרשים ולהכניס אותם למעצר ולא להעניש את הקבוצה!
השב   •  00
117
הזאב28/02/2024 18:42
שנחדש לכם שעונה קודמת אחרי טרנר הוכרעה האליפות על ידי בית הדין אז למה עונה קודמת שתקתם ?

אה נכון הרי ידעתם את זה
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  12
116
אני28/02/2024 18:28
לא אוהד חיפה אבל נמאס מהורדת נקודות ועונשים לא הגיונים
מי שצריך לשלם זה משטרה /אבטחה ולא קבוצת כדורגל
השב   •  60
115
יעקב28/02/2024 18:01
כל הזמן שבוע אותו סיפור לא לומדים לקח.
ובסוף אומרים שהאליפות תוכרע בבית הדין אם תלמדו אז האליפות תוכרע על המגרש.
השב   •  11
114
Bobi28/02/2024 17:56
מכבי חיפה היית ונותרה הקבוצה הבכיינית במדינה. כל הזמן אכלו לי שתו לי. כולם חארות רק הם צדיקים תמימים. עלאק.
השתגעתי בגללה
השב   •  45
113
יוסי28/02/2024 17:52
אים. קהל. כזה וכול מישחק. השופטים הנלוזים. מבקשים את הקבוצות לבית המישפט. לדעתי. יש מקום לחיפה ושחר לעצור את הליגה ולומר לקהל להתייחדות. לכדורגל שמהקבוצות. כוח. לו תקבלו. ואנו לו המישחק. הז ולעצור. את ממשחקי הקבוצהו
השב   •  21
112
דביר28/02/2024 17:44
העי טוב ששחר יקבע את העונש
נשבעתי אמונים לחולצה הכחולה
השב   •  11
111
שמואל28/02/2024 17:42
האליפות חייבת להיות מוכרעת במיגרש!
לא יתכן שהקבוצות מקבלות עונשים בגלל אוהדים שהורסים את הקבוצה.
חייבים להעניש רק את האוהדים שמתפרעים
יש המון טכניקה לעשות זאת.
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  60
110
Guy28/02/2024 17:19
עושים מניפולציות … ולביתר זה הסדר להוריד ?
מגיע לכם הורדת נקודות לפחות שלוש נקודות
אתם לא שונים משום קבוצה אחרת
השב   •  45
109
עלי28/02/2024 17:19
אז שבו בשקט ואל תעשו בעיות ילא אולאי תלמדו לקח
השב   •  42
108
סוסו28/02/2024 17:09
תחנכו את האוהדים שלכם לא להשתולל
השב   •  51
107
מירי28/02/2024 17:07
דון שחר מאשר להוריד נקודות למכבי חיפה? מוזר
השתגעתי בגללה
השב   •  32
106
מירו28/02/2024 17:05
רק עונש של הפחתת נקודות יצליח בסופו של דבר ללמד את החוליגנים של חיפה כי האלימות מבטלת אליפות.
השתגעתי בגללה
השב   •  44
105
יורגן28/02/2024 16:56
אם האליפות תוכרע בבית הדין זו תהיה הפעם השנייה שגונבים לנו אליפות, פעם ראשונה הייתה עונת הקיזוז.
השב   •  76
חזי28/02/2024 17:12
כאשר הורידו למכבי תא נקודה והיינו במקום הראשון לא התלוננתם עכשיו שזה פוגע בכם זה פגעיה בספורטיביות צבועים
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  48
104
אריק28/02/2024 16:56
לא הבנת את העיקרון, העונש הוא כן לאוהדים, הקבוצה שלנו תישאר לעד, אוהדים דפוקים צריכים להענש בכל דרך, אולי כך יבינו( מסופקני).
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  30
103
מ.28/02/2024 16:30
מועדון לא צריך להיענש בגלל אלימות אוהדים, יש להעניש את האוהדים מפירי הסדר ולהעמידם לדין פלילי עם עונשים כבדים.
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  80
102
בני28/02/2024 16:26
קשקשנים.מעניין לפני הדיון שהורידו למכבי נקודה תמכתם בהורדה.הכוונה שלכם להוריד לכולם חוץ מלכם ואז זה כן ספורטיבי.מועדון מושחת
השב   •  27
101
נתן28/02/2024 16:25
לא שמעתי את חיפה אומרים שזה לא ספורטיבי
שהורידו למכבי נקודה
בכיינים
השב   •  49
100
קרליבך28/02/2024 16:25
ברור! צודקים! רק לשחר מותר לקבוע מי תהיה אלופה
השב   •  23
99
רענן28/02/2024 16:24
מה עוד צריך לקרות באלימות הספורט שאוהדי מכבי חיפה לא יהיו אלימים ויהיו כמו שפעם היו אוהדים נחמדים זה רק ספורט לא בבית ספרנו אלימות
השב   •  11
98
ירוק28/02/2024 16:12
חייבים לבטל הורדת נקודות תן משחק רדיוס תסגור יציעים תשלול מנויים רק אל תפגע בקבוצה קונים שחקנים במליונים כדי לזכות באליפות לפעמים ניקודה או שתי נקודות אתה קוביע מי תהיה אלופה אפה הספורט בהפחתת ניקודות אז אסע למגרש של קבוצה אחרת אזרוק בכוונה ואקבע שהקבוצה שלי תזכה באליפות אפה ההגיון
השב   •  40
97
דודי28/02/2024 15:56
למה ועל מה מכבי חיפה בוכים אוהדים של מי זרקו את האבוקות והחזיזים אוהדי מכבי חיפה חוליגנים כולרות יעקב שחר היה שותף מלא להחלטה להורדת נקודות דיי עם המשחקים על תנאי ובפעם הבאה להוריד מיד ועכשיו גם 2 נקודות כי יש 2 מקרים חמורים אוהדי מכבי חיפה תמשיכו לפגוע בקבוצה עם הנזק גורם לכם תענוק תמשיכו
השב   •  41
96
צהוב בדם28/02/2024 15:39
צריך לבטל את עונשי הפחתת הנקודות לכל הקבוצות.
אין טעם לאליפות שלא מוכרעת על הדשא
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  160
יגאל28/02/2024 16:24
אבל גם אין טעם לאלימות?
השב   •  10
95
סתיו28/02/2024 15:27
זה פשוט אלימות של שופטים וזה הזוי ברמות
השב   •  91
המאסטרו28/02/2024 16:26
מי שזורק שיסבול אני כאוהד מכבי אומר. אוהדי מכבי זרקו אז שיורידו נקודות אין מה להיתמם ובמקרה של חיפה אם זרקו להוריד נקודות אין מה לעשות ושיתפסו את מי שזרק ולהרחיק אותו ל4 שנים מהאיצטדיון גם משחק בית וגם משחק חוץ די לבכיינות ושיפסיקו לערער
השב   •  11
94
בעד הספורט28/02/2024 15:26
די לפגוע בספורט אם הנקודות האלה להוציא את זה אפילו ממחשבה לזה זה לא ספורטיבי ובאמת פוגע בספורט מספיק אם זה !
השב   •  80
93
עופר28/02/2024 15:20
מה אתם בוכים תאשימו את האוהדים שלכם שעושים לכם נזק לא ראיתי ולא קראתי פעם אחת ששחר יוצא נגד האוהדים ואומר להם שהם גורמים נזק רק הורדת נקודות תעלים את האבוקות מהיציעים
השתגעתי בגללה
השב   •  310
ירוק בדם28/02/2024 16:06
כל משחק וכל פגישה עם הקהל הוא מבקש לא לזרוק כי זה נזק לקבוצה אבל הפחתת הניקודות זה לא ספורט זה פשע זה חבלה בקבוצות הקבוצה משקיעה הרבה כסף מיליונים חברות שמירה בית וחוץ ומשלמת כנסות וגם שוללת מנויים לאוהדים וגם מורדים נקודות לא פייר זה לא ספורט זה לסחוט כסף ולקבוע מי תהיה אלופה דרך בתי משפט
השב   •  11
92
הענק הירוק28/02/2024 15:18
החוק ההזוי הזה של הורדת נקודות אם לא מפסיקים איתו צריך לסגור את הכדורגל בארץ לא יכול להיות שבית הדין יקבע מי תיהיה אלופה ומי יורדת בואו פשוט לא נשחק ושבית הדין יקבע מי האלופה ומי היורדות עדיף את החוק של בלי קהל מאשר החוק ההזוי הזה של הורדת נקודות
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  90
91
חיים28/02/2024 15:15
קודם כל רוצה להבהיר שאני נגד הורדת נקודות בשום מקרה !! גם במקרה של ביתר ! אבל כדי שאוהדי ביתר יבינו למה להם אי אפשר להחזיר את הנקודות : במקרה של זריקת אבוקות יש מקום לפרשנות . יש כל מיני סעיפים במקרה שאפשר להתווכח עליהם ולרכך את העונש . במקרה של פריצת קהל למגרש , אין שום פרשנות ! העונש הוא מוחלט בלי מקום לפרשנות !
השב   •  50
ביתרי28/02/2024 17:20
חיים היקר
תסביר לי רק איך הגביע קשור לליגה? לא אצדיק בחיים את הכניסה למגרש. אבל הכניסה קרתה 40 דק משריקת סיום המשחק.
קנס כספי- מוצדק ביותר
הורדת 4 נקודות בליגה? מה הקשר? זה כמו שתזרקו אבוקות בגביע השוקו ולא יתנו לכם לשחק בגביע המדינה בגלל זה
המפעלים לא קשורים אחד לשני
אבל עלינו תמיד מריצים את כל התקדימים האפשריים
הלב שלי תמיד יהיה צהוב-שחור
השב   •  11
90
קוף ירוק28/02/2024 15:14
מציע ליעקב שחר שאם יורידו לנו נקודות פשוט לא לעלות למשחקים כי אין עוד ספורטיביות לעניין.יש החלטה לתת אליפות לתל אביב בצורה לא ספורטיבית.הכסף שולט מתחת לשולחן וזה נהיה מאוד מגעיל.אני כאוהד ירוק גם נגד להוריד לצוללת הצהובה נקודות כי אנחנו רוצים אליפות במגרש ולא בכותלי בתי הדין
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  73
הברומטר28/02/2024 16:08
אי אפשר להשוות בין המקרים. אצלכם זה היה חמור מאוד בשורה של מקרים ואצל מכבי תא אוהד אחד שזרק למגרש והמשחק לא הופסק בגינו
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  01
89
תגובה ללא שם28/02/2024 15:13
חובה להילחם באלימות של השופטים, המנהלת, ושאר בתי הדין כלפי הכדורגל בזמן שהם מייצגים את מכבי תל אביב
השב   •  41
88
גידי28/02/2024 15:08
למכבי חיפה לא מגיע הורדת נקודות בשלב כזה מכריע ובטח גם לתל אביב.
לא מצליח כבר להבדיל מה חמור ומה לא… אראה עצם האבוקה שנשלחה לכר הדשא זו עבירה על פי התקנון אז מה זה משנה האם האבוקה פגע בלוקסן או לא פגע בלוקסן??
ופתאום זריקת חפצים ומצתים לעבר שחקן בדרבי זו עבירה חמורה??
מנסים לעשות פה צחוק ובסוף ההתאחדות תכריע את האליפות. בושה!
השב   •  30
87
אבי28/02/2024 14:52
הפוך, חיפה רוצה שלא יורידו למכבי נקודה, כי אם יורידו אז להם יורידו 2 נוספות. בכל מקרה, כל הסיפור יצא משליטה. הורידו נקודות לחצי ליגה. שימו לזה סוף, עליתם על עץ גבוהה מידי. תנו להנות מכדורגל בלי שטויות
השב   •  71
ש28/02/2024 15:13
אוהדי מכבי רוצים אליפות רביעית, והם יקבלו, כל עוד המנהלת והשופטים יהיו הוגנים.
אתם לא אוהדי כדורגל, אתם אוהדי בולשיט
השב   •  10
86
אבי28/02/2024 14:44
כשהורידו לביתר נקודות על מחדלים של ההתאחדות זה היה ספורטיבי וכולם שתקו.
עכשיו פתאום כולם קופצים ״ זה לא ספורטיבי״
השב   •  31
85
כדורי28/02/2024 14:41
מי האדיוט שקבע את התקנון הזה? בעלי הקבוצות

התקנון הזה לא היה צריך לבוא לעולם
השב   •  50
84
שש28/02/2024 14:35
איזה קטע. כשזה נוגע לכם זה סוף העולם. זה לא ספורטיבי. כשלביתר מורידים 4 נקודות עוד לפני התחלת הליגה סתם. סתם. זה בסדר מבחינת חיפה. בעצם מבחינת כולם. ביתר יכולה לרדת בגלל זה אבל זה כן ספורטיבי ?
השב   •  20
דינדה28/02/2024 15:10
גם עם 5 נקודות שיוסיפו לכם , אתם יורדים ליגה
קבוצה של עGלים
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  30
83
סלמוניקו28/02/2024 14:32
הכל נכון אבל הקבוצה שנהנת הכי הרבה על יחס מועדף בכל אמצעי שיש זו מכבי חיפה. בתיקשורת מהללים אותה בכל הזדמנות, בשידור חי השדרים משפיעים על החלטות ה-VAR. בהתאחדות יש תמיד התחשבות בהם. וכבר כשיש משהו נגדם אז אין ערך ספורטיבי ואין טעם לחיים. אתם כמו התימנים שנתתם לכולם להאמין שהפרסים קמצנים. הכל מתהפך עליכם.
השב   •  77
82
השופטים מנסים להיות אלוקים כל יכול זה הבעייה למה א28/02/2024 14:28
תחזרו לספסל הלימודים
השב   •  20
81
מרדכי28/02/2024 14:25
איך הם מפחדים שתחזור הנקודה למכבי!
הצדק יצא לאור והנקודה תחזור ללא היסוס
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  49
80
אמת28/02/2024 14:21
ח ואיך שאתם מאזרחים זרים זה בסדר ??
השב   •  25
ירוק28/02/2024 14:37
מה הקשר אחי
השב   •  00
79
מעבולה28/02/2024 14:16
בכדי שיהיה עתיד לכדורגל יש להכות בטרור
להוריד 3 נקודות לחיפה, מכבי והפועל ת.א
השב   •  16
78
יא28/02/2024 14:04
צריך להשבית את הליגה ניראה שבית הדין גונב הצגות הקבוצות משלמות אבטחה ורוצים להעניש את הקבוצה ואוהדים טובים
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  61
77
סמי28/02/2024 14:01
כמה שנאה חוסר שכל ורדידות מחשבתית בתגובות של ילדים או בוגרים חלולי ראש.
לצערי מכונת הרעל משפיעה על כל חלקה טובה והשנאה והסיסמאות הרקובות והריקות תופסות כותרות.
התוצאה תיהיה פירוק החברה הישראלית לפרירורי נפיחות לא רציניות ונהפוך למדינה ירודה מתחת לעולם שלישי.
איפוא המנהיגות שרואה את הגסיסה של החברה הישראלית וריקבונה ולא עושים כלום.
השב   •  30
אוהד28/02/2024 14:28
איפה היית כשהורידו 4 לביתר?
השב   •  21
קוף מחמד28/02/2024 14:39
כזה לא להם זה בסדר ותקין לגמרי
השב   •  00
76
מה עם ביתר28/02/2024 13:57
אין לי שנאה לחיפה ואין לי לתל אביב אבל שיורידו כמו שהורידדו לכולם או שתחזירו לכולם תנקודות למה לא מורידים כי זה לא ביתר זה ידוע לא חידשתם לנו מאז תחילת העונה ליגת העל כבר לא מעניינת בכלל חבל שנותנים לה אחדות להחליט צריך לבדוק מי מינה אותם אני חושב שביבי ועם ביבי אז צריך לבדוק לא יכול להיות שלא יורידו גם לחיפה
בית"ר הדגל של המדינה
השב   •  22
לולו28/02/2024 14:32
אתם גמרתם את המשחק ויצאתי עם כולכם למגרש כמו פרי האדם על מה מה אתה רוצה מי יכול לעצור את בית״ר שנכנסת עם 5000 מועדים על המגרש מה התשובה שלך יש הבדל עצום
השב   •  30
75
מסי28/02/2024 13:54
‏לא אמורים ‏להוריד נקודות על אבוקות של אוהדים ‏אם יש לכם בעיה תחפש את האוהדים ‏תעניש אותם ‏למרות שבהרבה מגרשים בעולם אבוקות זה דבר מותר זה מוסיף לאווירה! לכל הקוקסינלים ממועדון ספורט תל אביב ‏דחפו את הצביעות שלכם לתחת רק דרך ‏בית דין ‏בעזרתו של תובע התאחדות החדש ‏(שהוכח שהוא קשור למכבי תל אביב ועבד בשבילם) ‏רק ככה תקחו אליפות
‏אפסים
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  41
74
בושה!28/02/2024 13:47
בית הדין קבע שמ.ס תל אביב תהיה האלופה לא משנה מה יהיה
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  64
73
רובי28/02/2024 13:42
לכולם מותר להוריד נקודות רק לחיפה זה לא ספורטיבי אתם בשוויון נקודות בגלל החוסר ספורטיביות אחרת אתם עדיין מקום 2 נקודה פחות
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  98
איך לכל השדים והרוחות הגעת למסכנה הזאת?28/02/2024 14:10
לחיפה הורדה נקודה ולכם נקודה איך לעזאזל חיפה יהיו פחות 2 נקודות ללא הפחתה?
השב   •  42
72
חמר28/02/2024 13:37
הורידו לכם נקודה ימככי תלעביבי ואתם בוכים כבר חודש חפרתם לכל הליגה
ירושלים מלחמה!
השב   •  22
71
אחד מהעם28/02/2024 13:37
לאנשי חיפה ודון שחר.לביתר הורידו 4 נקודות בתחילת העונה.תם עידן הספורטיביות,כיוון שיותר קשה לעלות מליגת המישנה לליגת העל מאשר לאבד אליפות למשל ולהמשיך עונה אחרי זה בליגת העל.אגב,הורדת נקודות לקבוצות ככלל פוגע בקבוצות ולא באוהדים הבעיתיים שממשיכים לפגוע בקבוצתם.
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  35
ביתר28/02/2024 14:12
ביתר זה סיפור אחר לגמרי יש להם מזל שלא הורידו אותם ליגה
השב   •  12
70
ביתרי שלא שכח28/02/2024 13:31
הספורטיביות מתה כשהורדתם לנו 4 נקודות על פארש ומצד שני אך אחד מהמנהלת או המשטרה לא שילם על המחדל, לכו תתקעדו
הלב שלי תמיד יהיה צהוב-שחור
השב   •  70
69
אמיל28/02/2024 13:28
עוד פעם מתבכיינים כל הזמן רק לבכות מגיע לכם עונש ותקבלו אותו .
השב   •  17
נקבל אבל לא בצדק28/02/2024 13:59
זה לא צודק למה בכלל שמישהו החליט אני לא רוצה להגיד לך מה היה לפני שנתיים עם אוהדי סכנין שצעקו ברוח נפדה את פלסטין מצדיקים אויבים ולא הורידו להם נקודה על זה בושהה
השב   •  30
68
יענקלה28/02/2024 13:21
כלבבי יענקלה במפגן מרשים של צביעות
השב   •  35
67
עידן המבקר28/02/2024 13:20
מעניין איפה הייתם שהורידו נקודות לשאר הליגה. אתם חצופים, מועדון קטן עם אנשים בכיינים. ואין קשר לאליפות או לא. רק שזה נוגע אליכם אתם נזכרים לבכות. בושה
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  89
66
אלי28/02/2024 13:06
לחיפה הורידו נקודה בתחילת העונה
השב   •  81
קומבינה28/02/2024 13:21
רק בגלל הקומבינות של שחר. הנקודות היו אמורות לרדת בעונה הקודמת
השב   •  34
65
רובי28/02/2024 13:03
כששער 11 היה סגור שנה שעברה 9 משחקים זה היה ספורטיבי, נכון?
סגירת שער 11 בשנה שעברה לחצי עונה הייתה שווה הרבה יותר מנקודה או שתיים!
השב   •  55
64
קוקו28/02/2024 12:57
כסר אתם בוכים? עוד לא היה דיון אפילו. זה לא אתם שעליתם למקום ראשון בגלל שלמכבי הורידו נקודה? כמה אפשר להיות בכיינים?
השב   •  44
63
מור28/02/2024 12:49
במידה ומורידים לחיפה נקודה..
חייבים להפסיק לשחק..
די !!
פוגעים במכבי חיפה בכל דרך אפשרית על ידי התובע ועל ידי איגוד השופטים..
לא היה משהו חריג?
הורדתם נקודה ,די מספיק!!
תתביישו
השב   •  135
62
רוני28/02/2024 12:43
נקודה קובעת אליפות? מה נגיד על 4 נקודות? העונה נגמרה עוד לפני שהתחילה..
השב   •  52
יש לכם מזל28/02/2024 14:14
יש לכם מזל שלא הורידו אותכם ליגה יבכיינים
השב   •  10
61
יהושע28/02/2024 12:32
אם לא מורידים נקודות שיוסיפו ליתר ירושלים 4 נקודות
השב   •  41
60
דורה28/02/2024 12:16
עידן הספורטיביות תם מזמן חיפה ובזכות כל הקומבינות שלכם עם המנהלת , השופטים ובית הדין שכולו שלכם.
השב   •  97
59
מנדל28/02/2024 12:14
שכחת שהובלתם כי לחיפה הורידו נקודה בתחילת השנה?
השב   •  90
58
יציק28/02/2024 12:08
הכל שקוף!!..ההתאחדות רוצה לתת את האליפות לת.א!!..מה שלא יצליחו לעשות במגרש..יעשה בבית הדין!!..ברור כשמש!
השב   •  156
57
מיקי28/02/2024 11:54
לפני הגזר דין אתם כבר בוכים שכחתם שלקחתם את ההובלה בגלל שהורידו למכבי נקודה
מי שלא קופץ אדום
השב   •  628
דניאל28/02/2024 12:19
שכחת שלמכבי חיפה הורידו נקודה לפני שהורידו למכבי תל אביב ככה שלמעשה הנקודה שהורידו לתל אביב רק גרמה לשוויון ובשני המקרים לא היו צריכים להעניש את הקבוצות אלה את האוהד שזרק חוץ מהמקרה של בייתר שזה היה בטקס הענקת הגביע עם נשיא המדינה כל ההורדות האלה לא קשורות למציאות
השב   •  90
דוד ירוק28/02/2024 12:41
מה אתה אומר?לנו הורידו לפניכם.
ואתם עוד מערערים על מטח האבוקות שנזרקו מיציעים 10-11?
אחת נחתה סנטימטרים מלוקאסן.
המשחק נעצר לדקות ארוכות ואצלנו מה היה?
בזמן שהמשחק עמד,לפני בעיטת עונשין נזרקה אבוקה אחת,המשחק לא הופסק,האוהד אותר וננקטים נגדו הליכים והוא הורחק לצמיתות.
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  20
ע28/02/2024 13:02
שכחת שהורידו לנו כבר נקודה בתחילת שנה?
השב   •  20
אדום אמיתי28/02/2024 13:27
בוא הנה יטיפש ..חיפה הובילה כי הם ניצחו אתכם פעמיים ולחיפה כבר הורידו נקודה בתחילת העונה..יצבועים.לפחות אל תהיו צבועים..
השב   •  60
56
הראל28/02/2024 11:53
אל דאגה. האליפות מוכרעת כבר שנים על שולחנו של יעקב שוחד
השב   •  319
ירוק עד28/02/2024 12:05
למרות הערימות שגולדהאר שם על שופטים ודופטי וואר ( ראה מראה העבירה של סהבי על השוער. שהפכה לפנדל לטובתו )
עדיין הוא צריך את בית הדין של הנתאחדות שכזכור בידר לצהבת אליםות ב2003
השב   •  63
דניאל28/02/2024 13:24
בוא תענה לי היה לכם תנאי על פריצת אוהדים היה לכם פריצת אוהדים למה התנאי לא הופעל טענה על זה במקום לצעוק שחר משחד שופטים ואת בית הדין אתם לא מסוגלים לקבל את זה שהקבוצה שלכם ירדה ברמה בשנים האחרנות אז זה התרוץ שלכם
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  30
55
דביל קנאי 40שנה28/02/2024 11:45
לכריש הדביל מצוי הרי בגלל יוספי האבאאל היו בלאגן ידביל קנאי
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  10
54
כריש עצבני28/02/2024 11:33
לכל הקופים אין מה לדאוג. יש מי שיסדר הכל מראש. אל תשכחו VOLVO זה מותג .
השב   •  1016
53
אבי28/02/2024 11:27
הדבר היחיד שיכול למנוע אבוקות זה עונש מאסר בפועל ביין 3 חודשים לחצי שנה
בענישה מיידית תוך חודש מיום המעשה
רק ככה המטומטמים יפסיקו להדליק אבוקות
מסכים שזה יפה ויוצר אוירה
לבודד ביציע העליון והתחתון הדלקת אבוקות מסודרת ומאורגנת
גם יהיה יפה גם לא מסוכן ובשליטה מלאה
מה הקבוצה אשמה הם תופסים את המשליכים ולוקחים מהם את המנוי מעבר לזה כלום לא ניתן לעשות.
השב   •  60
52
עומרי28/02/2024 11:24
כאוהד מכבי חיפה , אני מתבייש בקומץ האוהדים שפוגעים בקבוצה כמה גועל נפש אפשר להתנהג , הרי כולם יודעים את החומרה של העברה והם עדין עושים את זה , אם כל הכאב מקווה מאוד שזה לא יפגע בקבוצה בנקודות אבל רק הקהל אשם , ולא כאוהד חיפה אני אומר שהקהל מספר 1 זה שלנו , כל שנה 20 אלף מנויים , משחקים בחול כל הכרטיסים נמכרים , אווירה בסמי עופר פשוט אירופה , חבל בגלל קומץ מגעיל לשלם ביוקר קבוצה שלמה
וגם אם ישרפו אותך - אשאף חזק אל הריאות
השב   •  101
51
אוקסנה אולסן28/02/2024 11:22
מכבי חיפה - הילדים המפונקים של שחר. זרקתם. פוצצתפ. ליכלכתם. תשלמו
השב   •  514
50
אוזמן הנביא28/02/2024 11:11
רק בישראל לאוהדים יש חלק בלקיחת נקודות מה שהאוהדים צריכים זה להגיע למשחק בית של היריבה ללבוש חולצה בצבע של היריבה ולזרוק אבוקא שתגרום להורדת נקודה
100% אנטי מכבי
השב   •  150
49
מה יהיה28/02/2024 11:05
לא מבין למה קבוצות צריכות לשלם על הכשלים של משטרת ישראל ומערכת האכיפה?
השב   •  170
48
רמי28/02/2024 11:02
דווקא הענישה הזאת מרתיעה הקהל ילמד שאת ההשלכות להתנהגות חלק מהאוהדים, הקבוצה תשלם איפה שהכי כואב להם. מה שכן זה לא יכול לההיות במקום ענישה פרטנית. חייב להיכנס חוק שמאפשר העמדה לדין אזרחי עם ענישה מרתיעה של פורעי חוק כולל קנסות אישיים. רק ככה יהיה שינוי
השב   •  07
47
אחד שמבין באמת28/02/2024 11:00
שהורידו למכבי תל אביב ולקבוצות אחרות לא צעקתם ככה. צביעות.
השב   •  1616
מכבי חיפה28/02/2024 11:27
כנראה הזיכרון בוגד בך למכבי חיפה כבר ירדה נקודה בתחילת העונה ,אבל אתם מדינת תל אביב
השב   •  142
יוני28/02/2024 11:34
מה זה לא צעקנו?
למכבי תל אביב הורידו אחרונה. יעני איזנו את הורדת הנקודות.
שיחזירו לכולם.
השב   •  50
46
דני מאיר28/02/2024 10:50
אף קבוצה בעולם אינה מסוגלת לשלוט במעשה זה או אחר של אוהדיה. זה ענין לרשויות אכיפת החוק. עונש הורדת נקודות הוא עונש לא ספורטיבי הפוגע הפייר פליי עושה עוול משווע לקבוצות. להעניש את הקבוצות ולא את העווריינים זה פתטי.
השב   •  50
45
יעקב28/02/2024 10:46
עונש הכי מטומטם ולא צודק שיש,שחקני הקבוצה נלחמים בשביל לקחת נקודות ובסוף בגלל איזה אוהד או כמה אוהדים מטומטים שהוא יענש,מהורדים נקודות לקבוצה זה לא ספורטיבי בכלל.
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  20
44
מסכנים28/02/2024 10:46
מסכנים חיפה. התרגלו 20 שנה לקבל יחס מועדף בהתאחדות והם לא יודעים איך להתנהג שהם מקבלים יחס כמו כןלם. איפה הייתם שהורידו למכבי וביתר נק? צבועים.
השב   •  89
43
איתן28/02/2024 10:36
גם לחיפה וגם למכבי נתנו נקודה אותו דבר
השב   •  11
42
מוטי28/02/2024 10:35
כשהורידו נקודה לפני חודש למכבי לא היתה לחיפה בעייה
השב   •  313
ירור בדם28/02/2024 12:08
להזכיר לך ? התחלנו עונה במינוס נקודה
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  20
41
מאיר28/02/2024 10:35
הגיע הזמן כבר אתמול להגיש את כל התביעות כנגד מערכת האבטחה ומשטרת ישראל הרי לקבוצה עולה מליונים לאבטח את המשחק רשויות האכיפה שכושלות שוב ושוב בתפקידם לא משלנות אגורה ומי שבסופו של דבר נפגע הוא הבעלים הקבוצה ועוד 99.9% מקהל האוהדים..אין הגיון צריך להפסיק לאלתר את עונש הפחתת הנקודות תוצאות נקבעות אך ורק על כר הדשא תודה
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  50
40
מאיר28/02/2024 10:33
כשכל איגוד השופטים התחילו לנסוע בוולוו- תם עידן הספורטיביות
100% אנטי מכבי
השב   •  1110
39
קוזימיר סוויסה28/02/2024 10:33
בהתחלה גם אני התנגדתי, אבל מצד שני מה רוצים? ביטלו את עונשי הרדיוס והתקבלה החלטה על הפחתת נקודות. צריך לתת לזה עונה שלמה, או אפילו שלוש עונות ניסיון ולהבין את ההשלכות. לא ייתכן שכל שבוע הדיון ייפתח מחדש. הקבוצות יצטרכו להילחם עוד יותר בחוליגנים ובסופו של דבר אולי כולנו נרוויח. לעת עתה, מי שהקהל שלו כזה גרוע, אז שישלמו בהפחתת נקודות. בין אם זה חיפה או מכבי שיפסידו אליפות עקב הפחתת נקודות, מעניין יהיה לראות, איך יגיבו האוהדים והאם ימשיכו לעשות נזק ויאבדו גם אליפות נוספת.
השב   •  23
38
יוני28/02/2024 10:19
הורדת הנקודות - עונש מטומטם וחסר תועלת
הוכח כבר שזה לא מרתיע את החוליגנים בכל הקבוצות (עובדה - ממשיכים לזרוק) ועכשיו כפי שרואים באתר הבית של מס חיפה מפעילים על הדיינים לחצים להכניס לשיקולים, למלבד חומרת המעשה, את המיקום של הקבוצה, את סכנת ההורדת ליגה או אוליפות וכו כלומר הענישה לא הוגנת ומתחשבת בשיקולים זרים.
לא סתם בחרו בפתרון הזה - הכי קל להתאחדות. לא צריך לקחת אחריות לא צריך עזרה של הממשלה לחקיקה מיוחדת לא צריך להשקיע באמצעי עכיםה וענישה נגד חוליגנים.
בקיצור רוצים חיים קלים ולא חושבים קדימה - וולקום טו יזראל.
השב   •  14
37
יגאל28/02/2024 10:19
אם מכבי חיפה מפסידה את האליפות למכבי תל אביב בגלל הפחתת נקודות. אני חושב שהקהל של הצפוני של מכבי חיפה צריך להניח את המנויים להגיד סליחה למועדון ולכל מאות אלפי האוהדים בארץ ולא לבוא יותר לאצטדיו!
שיתנו את מקומם באצטדיון לאוהדים אחרים
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  130
דניאל28/02/2024 10:33
אין מצב שלא ניתן להחליף אוהדים חיות באוהדים בני אדם !
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  00
36
הגיהנום הצהוב28/02/2024 10:18
להוריד לפחים הירוקים נקודות כמו שהורידו לנו!
דורשים שיוויון
מה זה הפועל?
השב   •  221
הענק הירוק28/02/2024 10:29
הורידו לנו נקודה בדיוק כמו שהורידו לכם יא טיפש
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  131
ירוק28/02/2024 10:34
הפחים היחידים בסביבה זה אתם צהבת,
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  101
מה?28/02/2024 10:47
הורידו לכם נקודות על זה שהשחקנים שלכם הלכו מכות על המגרש, דחו לכם את זה לשנה הזאת כדי לא לפגוע בכם בשנה הקודמת. אז מה אתה רוצה?
השב   •  33
ירוק28/02/2024 12:42
זה לא היה על זה
הורידו נקודה על אלוף האלופים נגד ביתר (דרך אגב מקרה הרבה פחות חמור מהאבוקה שנזרקה ופגעה או כמעט פגעה בלוקאסן). הנקודות על טרנר ירדו שנה שעברה תעשה שיעורי בית לפני שאתה מגיב
השב   •  00
35
נתי28/02/2024 10:16
ח בכיינים,שלמכבי הורידו נקודה ובזכות זה חיפה השתוותה למכבי זה בסדר לא?
קופים בכיינים
השב   •  814
הענק הירוק28/02/2024 10:50
״בזכות זה חיפה השוותה״
אתה זוכר שלמכבי חיפה הורידו גם כן נקודה נכון? או שמה אפשר כבר לצפות מאוהד בית״ר, החשבון קשוח לו
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  101
34
עודד28/02/2024 10:12
זה פשוט ביזיון שיש עונשים של הורדת נקודות.
השב   •  101
33
אבי28/02/2024 10:12
העיתי מציע שאוהדי חיפה יתפשו בפורים לאוהדי ממכבי ויזרקו אבוקות במשחק מכבי וגם הם יקבלו הורדה של נקודה כמו שעושים לחיפה אני לא יתפלא אם הם ל
א עשו לחיפה כיפה אדומה
השב   •  83
בדוק זה שקרה28/02/2024 11:00
זה מה שקרה בטוח..כי רק ככה הם מסוגלים לקחת מחיפה את האליפות
השב   •  42
32
דני28/02/2024 10:12
לאלה שמגיבים בעד הורדת נקודות לחיפה או לכול קבוצה אחרת אתם משתפי פעולה להריסת הספורט
השב   •  130
31
הסיירת הירוקה28/02/2024 10:07
ראשי הקבוצות משקיעים מכספם מזמנם ומבכיאותם ועל חשבון זמן למשפחתם היקרה בשבל לשמח את האוהדים ושהקבוצה תחזיק מעמד ותהיה שם דבר בכדורגל ובמיוחד בשתי הליגות הבכירות
ואז חלק זעיר מאוהדים התת רמה הורסים מה שנבנה בעמל רב המשך שנים והגרוע ביותר אין לזה פתרון אין דין ואין דיין אם האליפות תוכרע לא במגרש ולצערי סיכוי גדול שזה מה שיהיה צריך ועדיף לסגור את ענף הכדורגל כי זה עדיף מהסיבל והיאוש של כל אוהד ובעל קבוצה שנגרם לנו ולו ביחד
השאלה מה קורה בענף באירופה
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  30
30
אש28/02/2024 10:03
כבר התחלתם עם יחסי ציבור? כל מי שעשה שילם כולל בש . מכבי. הפועל וביתר עכשיו תשלמו די לבכי
השב   •  79
29
מולי28/02/2024 10:02
תירגעו - לא צריך להוריד נקודות לאף קבוצה ולהחזיר למי שכבר הורידו ובשלב זה להעניש את הקבוצות בצורה שונה ולבטל לחלוטין את העונש של הפחתת נקודות ) פרט למקרים ממש חריגים ,
האליפות והיורדות צריכים להיקבע על המגרש
ובנוסף אנחנו הרי רוצים שתהיה לנו ליגה עם קבוצות שמביאות אוהדים והרי איפה שאין אוהדים לא יזרקו אבוקות וצריך פשוט להרחיק מהמגרשים לצמיתות ! את זורקי האבוקות ( וניתן לאתר אותם היום )
השב   •  100
28
יובל28/02/2024 10:01
ואם מוותרים על הכללים ומותנים לאוהדי מכבי תל אביב וחיפה לעשות כאוות נפשם תם עידן הביטחון במגרשים ולבטח תמה תקופת האכיפה, שלא לדבר על סמכות בית הדין או ההרתעה. רדיוסים לא טוב, הפחתת נקודות לא טוב, הקנסות פוגעים רק בבעלים ולא מזיזים לאף אחד. אולי, אולי!! אם. הפחתת. נקודות תשפיע על האל ליפות, אולי אז האוהדים ירוסנו. לא בטוח שגם זה יעבוד, אבל מה אתם מציעים?? לתת לההם לשלוח אבוקות עד ששחקן יפצע פצעי כווייה?? מה כן טוב?
השב   •  22
ירוק בנשמה28/02/2024 10:12
עונש מאסר בפועל. כשבכניסה ליציעים יהיו שלטים עם אזהרות(כמו בבר למי שטרם מלאו לו 18) שכל המתפרע או משליך אבוקה יוטל עליו עונש מאסא במשפט מהיר,והוא יורחק לצמיתיות מהמגרשים. ואז אחרי 5-10 אוהדים שיוכח להם שהם כבר בכלא, בהבטחה שלא יהיו יותר אבוקות.
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  70
27
אייל28/02/2024 09:59
הספורטיביות נעלמה כשהורידו לביתר 4 נקודות! על כישלון של מנהל באבטחה של ההתאחדות!
הלב שלי תמיד יהיה צהוב-שחור
השב   •  110
26
נתי28/02/2024 09:58
למכבי חיפה חייבים להפחית נקודות כי לא למדו לקח מהפחתה הקודמת של נקודה
השב   •  37
25
עמיר28/02/2024 09:56
מקובל שלא יורידו נקודות.
למכבי חיפה מגיע עונש סגירת היציע הצפוני ל 10 משחקים על כל אבוקה שהאהודים ידליקו.
עכשיו נראה את שחר מתמודד מול הואהדים ולא מול בית הדין.
השב   •  101
24
ירוק28/02/2024 09:48
הינה עוד צהבהב שמחפש לקחת אליפות בעזרת בית הדין.
תתבייש שאתה בכלל מבקש את זה.
לנו ירדה נקודה וגם לכם, ומכאן רק הטובה יותר תנצח.
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  42
23
שי28/02/2024 09:33
לנו הורידו נקודה על כלום ושום דבר.
חיפה לא דיברו על חוסר ספורטיביות
החוסר ספורטיביות היחידי כאן זה למועדון ספורט חיםה שגחו להם את הדיונים ב3 שבעות והורידו להם רק נקודה על התנהגות אוהדים ביזיונית שהייתה כנגד אוהדי מכבי תל אביב שהפגיזו את היציע בחזיזים ואבוקות היו צריכים להוריד להם על זה 4 נקודות
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  1515
נדב28/02/2024 09:49
לכל אוהדי מכבי תל אביב יש רק לומר לכם שאתם פתטים. אתם לא הייתם כלום ולא תהיו אף פעם. י לכם גיבוי מבית הדין. לעולם לא תקחו צלחת בלי עזרה ודחיפה מהשיפוט בארץ.
השב   •  107
אוהד28/02/2024 09:59
חיפה התחילה את העונה ב מינוס נקודה- אתם לא יכולים לקחת אליפות אז אתה בעד שיורידו נקודות - צהוב פחדן
השב   •  73
מצחיק28/02/2024 10:02
פתאום אתם מקבלים עונשים כמו כולם ואתם לא יודעים מה לעשות שאתם מקבלים יחס כמו כולם. אל תדאג, יענקלה שולט בהתאחדות. לא יורידו לכם נק.
השב   •  63
22
ציקו28/02/2024 09:25
הגיע הזמן להעניש את הקופים כל הזמן מוותרים להם מספיק כבר עם הקובינות של שחר פעם אחת שילמדו לקח בגלל קומץ ברברי כולם סובלים !
השב   •  105
אורן28/02/2024 10:22
אתה צודק צריך להעניש את הקופים לא את כל האוהדים בארץ. אני הייתי סוגר את היציאה הצפוני עד סוף העונה ובעונה הבאה מבטל להם את כל המנויים וכל מי שרוצה לעשות מנוי צריך לבוא לשבת לדבר איתו לראות שהוא לא קוף ואז הוא יכול לעשות מנוי תם עידן הקופים של מכבי חיפה הקהל של מכבי חיפה לא רוצה אותם באצטדיון
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  21
21
צ׳רלי28/02/2024 09:25
אין טעם להגיע למגרשים יותר אם זה המצב .
100% אנטי מכבי
השב   •  50
20
יעקב28/02/2024 09:25
סיימתם לעשות שיימינג לשאר הקבוצות !
ששאר הקבוצות קיבלו הפחתת נק זה בסדר.אבל שאתם דוחים ודוחים ועדות משמעת עד שהתמסמסו ומגיע יום הדיון .אתם שולחים חיצים לעבר קבוצות אחרות.הרי ברור לחלוטין מי שולט במנהלת ובהתאחדות.לביתר הורידו 4 נק על משחק גביע שלא היה בכלל באחריותה.! יאלה תתקדמו בכיינים
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  129
19
שי28/02/2024 09:22
מעניין שלפני הדיון של מכבי תל אביב לא הוצאתם שום הודעה בדבר ערך הספורטיביות. אני לא חושב שצריך להוריד נקודות לאף קבוצה , צריך לאשר פירוטכניקה לחמש דקות הראשונות של המשחק בהסכמה עם המשטרה , האוהדים והקבוצה . אם האוהדים יפרו זאת , הקבוצה היא שתסגור את היציע ממנו נזרקו האבוקות. רק הסכמה רחבה והגיונית תפתור את המצב.
השב   •  171
חיפאי28/02/2024 09:39
הסיבה לכך היא כי למען האחידות מן הראוי היה שיורידו גם למכבי תל אביב נקודה על משהו דומה למה שהורידו למכבי חיפה בתחילת העונה.
אבל אחרי שזה אוזן בין 2 הקבוצות אין סיבה שבתי הדין ימשיכו להתערב במצב הנקודות , מן הסתם זה עונשים שלא משפיעים בשום צורה על התנהגות שאר האוהדים וכמו שרואים התופעה של זריקת אבוקות ממשיכה למקות הורדת הנקודות. רק עונש הרחקה לצמיתות ממגרשי הכדורגל על ידי בתי המשפט הם שירתיעו אוהדים אחרים להמשיך לזרוק אבוקות.
השב   •  31
18
שלומי28/02/2024 09:20
רק מה ששחר יחליט
השב   •  74
17
אייל28/02/2024 09:17
שנים בית הדין עוזר להם כאשר נתן ליריבות שלהם לארח ללא קהל
השב   •  45
16
גם לנו הורידו28/02/2024 09:15
לא לדבר שטויות לנו גם הורידו וצריך לעצור את זה במיידי פוגע בספורטיביות בושה לכדורגל עם אחת הקבוצות תזכה בגלל הפחתה
כולם-כולם לקפוץ!
השב   •  81
15
אבי28/02/2024 09:12
מה שיענקלה יחליט
אני מכריז, אנ'לא שואל
השב   •  125
משה28/02/2024 09:31
תישתוק יסרדין
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  23
מזה הסמל הזה?28/02/2024 09:50
בטוח לא מה שכץ יחליט
השב   •  30
טל28/02/2024 09:55
האמת כואבת קופיקו
השב   •  30
14
לירון28/02/2024 09:12
איך ייתכן שדין עשרות אבוקות ברדבי התל אביבי כולל אבוקה שפוגעת בשחקן זה אותו דין על אבוקה אחת שנזרקה למגרש.
השב   •  84
13
קנאי עם גמל אוכל מקסיקני מגיל 328/02/2024 09:12
לנו הורידו בתחילת עונה נקודה גם אידיוט
השב   •  31
12
ירוק28/02/2024 09:11
אליפות קובעים רק על הדשה
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  11
יהודה מכבי28/02/2024 09:31
אהה היא לא נקבעת על הדשא? יעילg!!
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  00
11
אסי אוהד מכבי חיפה28/02/2024 09:08
לצערי וכאוהד מכבי חיפה הקבוצה חייבת להענש הפעם בהורדת שתי נקודות כדי שהחוליגנים יבינו שזו לא הפקרות. מכבי תל אביב תרויח מזה ואם תזכה באליפות זה יהיה צודק מאד.
כולם-כולם לקפוץ!
השב   •  812
10
משה28/02/2024 09:02
אתה אוהד באר שבע או מתחזה של מכבי ת״א , תפסיק כבר עם השטויות שלכם לכתוב דברים. כי במידה וזה היה דיון של הקבוצה שלך ששם משקיעים ים כסף ומאמצים לעצור את כל ההתנהגות של אוהדים פשוטים ומטומטמים שלא מבינים כלום בטוהר הספורט ולא מבינים שאנשים מגיעים לבנות ושהכל חייב להיות אמיתי ומוכרע רק במגרש הירוק. זה אנשים קטנים ופשוטים ואנאלפבתיים שרק באים שיכורים ומסוממים להרוס ולהשתולל ובכלל לא מסתכלים על המשחק. הם במגמה להתפרע ועד שהמנהלת והמשטרה לא תאמץ את מה שהוחלט כבר מעצרים ארוכים וקנסות כבדים ואז נראה את הפורעים או ההורים שלהם איך מתנהגים ולא מסוגלים לשלם את הקנס והמעצר. אז נראה אותם. אז בבקשה הספורט זה במגרש ושהדיינים יפסיקו כבר עם הנקודות ושישנו כבר כעת בהחלטה של ההתאחדות את העונשים כי זה לא הגיוני ולא ספורטיבי. במצב כזה אנשים לא יגיעו למגרשים ותם עידן הפייר והספורט בארץ . בעולם אין כזה עונשים ושיפסיקו . שיתנו רדיוס או קנסות אבל שהקבוצה לא תיפגע אף אחת, ולתפוס את הזורקים והפושטקים שעושים זאת ביציע ולהוקיע אותם מתוכנו כי הם אנשים קטנים ורעים וטיפשים. וגם סכנה לציבור . בושה של התנהלות ושהדיינים יפעילו את הראש והשכל הישר ומחשבה נכונה ובוגרת ויראו כמה מאמצים הקבוצות עושות ותופסות!
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  43
9
מכבי28/02/2024 09:00
אז תפסיקו לנסות לרצוח אוהדים ואל תזרקו על קהל האורחת זיקוקים
השב   •  52
8
מכביסט28/02/2024 08:57
הלו רק להזכיר לכם האדון שחר היה מראשי התומכים בשינוי תקנון הענישה אז אל תיבכו עכשיו!
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  73
7
ירוק28/02/2024 08:55
חתיכת גמל ממורמר שכחת שכבר הורידו לנו נקודה אז תתעסק בקבוצה פח שלך כמו שאומרים הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו
השב   •  24
6
חונה באוסישקין28/02/2024 08:53
שיורידו לביתר נקודות במקום לחיפה
בית"ר הדגל של המדינה
השב   •  52
דן28/02/2024 09:24
יפה מצדך. כל הכבוד אח!
השב   •  00
5
אביבי28/02/2024 08:52
הכל חוזר לראשי המועדון …
ברגע שהסכימו לאפשרות של הפחתת נקודות בתקנון אי אפשר לברוח מזה כי זה החוק כרגע!
וחשוב לציין ששחר בג׳נטלמניות שלו הסכים שהצהבת תעביר ביתיות והפסיד אליפות וגם על שיטת הקיזוז הוא חתם ( עוד אליפות לפח) .
כל עוד ראשי כל המועדונים ירושלים שתי התלאביביות בש וחיפה לא יתאחדו מול ההתאחדות וכל אחד יחפש את טובתו האישית זה יישאר ככה…
וגם אם ישרפו אותך - אשאף חזק אל הריאות
השב   •  61
4
מני28/02/2024 08:48
ח שזה נוגע אליכם זה לא ספורטיבי לא לא דיברתם שהורידו לביתר נקודות גם לכם יורידו תהיו בטוחים
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  53
דם ירוק28/02/2024 09:21
יא בבון גזען אתם פרצתם בהמוניכם למגרש, סיכנתם את נשיא המדינה ומנעתם את טקס הנפת הגביע
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  70
3
עאדל28/02/2024 08:47
גם מכבי תל אביב הופחת לה נקודות
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  10
אוהד ישראלי28/02/2024 09:21
נקודה. לא נקודות

אגב, אותה הנקודה שהופחתה למכבי חיפה כמה חודשים לפני.
השב   •  31
2
דין ביתר דין חיפה28/02/2024 08:47
שזה נוגע לכם תמה עידן הספורטיביות אה? אבל שמורידים לאחרות הכל בסדר ושמחים מהפך מהפך אז האוהדים שלכם חטאו זרקו אבוקה לדשא חפצים על יוספי פעמיים כוסות ומכל הבא ליד משחק נעצר פעמיים בשניי משחקים שונים אז אין מה לעשות גם אתם הסכמתם לתקנון החדש אז דין ביתר מכבי הפועל דין חיפה הואשמתם תישאו בתוצאות
ירושלים מלחמה!
השב   •  53
1
בעלים של קוף28/02/2024 08:46
מצחיק לראות כל כך הרבה כתובת ביומיים האחרונים על חיפה והבית דין
חבל שלמכבי הורידו נקודה אף אחד פה לא דיבר
ובטח שהפועל וביתר הורידו להם גם האתר הירוק לא דאג להבליט את זה
אבל שזה חיפה כל היום תבלבלו לנו תמוח כשמגיע להם חד משמעית הורדת נקודות
השב   •  1712
מוטי28/02/2024 09:00
אתה מטופל אצל הפססיכאטר המחוזי או אצל הרופא שמטפל בך מגיל 5
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  11
גמל בכיין28/02/2024 09:15
תמשיך לבכות אתה רוצה שיורידו להם נקודות רק כי יש בך עוד את התקווה הקטנה שאולי אבל רק אולי איכשהו תחזרו למאבק האליפות. ככה אתה רוצה לקחת אליפות? דרך אגב זה יכול באותה מידה להשפיע גם על מי תיכנס לפייאוף עליון או יותר גרוע מי תרד ליגה!
הנה הם באים - השדים האדומים!
השב   •  30
דני28/02/2024 09:18
הקינאה לא בריאה לעור הפנים.
אנחנו הקבוצה עם הקהל הגדול בארץ בי פאר מכולם לכן כל כתבה על מכבי מעוררת ענין והמון באזז ותגובות והכל בעולמנו רייטינג אז מדברים עלינו .
הרצון של בית הדין למאבק אליפות צמוד עלול להוביל להפחת נקודות למכבי חיפה גם ככה ניקח אליפות
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  31
אסור לפספס
נגןקבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
קבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
נגןרגע לפני הקלאיסקו: יאמל מפתיע עם לוק חדש
רגע לפני הקלאסיקו: ימאל מפתיע עם לוק חדש
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */