יום שני, 01.07.2024 שעה 19:43
לוח משחקים
  • ריאל מדריד
  • 95 - 77
  • פנאתינייקוס

"המספרים משקרים, בראון ובולדווין המנהיגים"

סורקין על השניים שלא היו בשיאם ב-81:89 של מכבי ת"א על באסקוניה: "אולי לא קלעו, אבל עשו את שאר הדברים טוב". במועדון סיכמו: "זה ניצחון חשוב"

|
רומן סורקין מוקף בשחקני באסקוניה (ראובן שוורץ)
רומן סורקין מוקף בשחקני באסקוניה (ראובן שוורץ)

מכבי תל אביב ניצחה אמש (שלישי) 81:89 את באסקוניה ביורוליג, עלתה למאזן 6:9 וכבר ביום חמישי תפגוש את הכוכב האדום של האקס יאניס ספרופולוס. ווייד בולדווין (10 נקודות ושבעה אסיסטים) ולורנזו בראון (שתי נקודות ושמונה אסיסטים) לא היו בשיאם ורומן סורקין שסיים עם 14 נקודות ושבעה ריבאונדים, התייחס לכך.

"אנחנו קבוצה טובה וכולם שחקנים מוכשרים, גם אלו שלא שיחקו”, אמר סורקין, “אלו ששיחקו עשו עבודה טובה, בראון ובולדווין הם המנהיגים שלנו, אם היה להם משחק קצת פחות טוב אז מישהו אחר בא ומנסה לתת את העבודה במקומם, אבל הם המנהיגים שלנו ואנחנו בטוחים שהם יהיו שם במשחקים הבאים. אנחנו שמחים שעשינו את זה בלי עזרתם במרכאות, אבל הסטטיסטיקה משקרת, אולי הם לא קלעו, אבל הם עשו את שאר הדברים טוב והעיקר שניצחנו, זה הכי חשוב".

סורקין הוסיף: “שיחקנו משחק הגנתי יותר טוב, אנחנו רוצים להשתפר משבוע לשבוע ולשחק את תוכנית שלנו בצורה יותר טובה בכל שבוע. שמחים מהניצחון, זה שבוע כפול ורוצים לנצח גם במשחק הבא". על השליטה בריבאונד הוא אמר: "זה היה אחד הדגשים שלנו, לעצור את ריבאונד ההתקפה שלהם ואנחנו קבוצת ריבאונד התקפה טובה כמו שהיה בעונה שעברה. לפני המשחק עודד (קטש) אמר שאנחנו די דומים לבאסקוניה, שתי הקבוצות רצות ולוקחות ריבאונד התקפה. ניסינו לקחת יותר מהם, לשחק יותר חזק מהם ואני שמח שעשינו את זה".

"הריבאונד היה אחד הדגשים". סורקין עם ג'יימס ווב (ראובן שוורץ)"הריבאונד היה אחד הדגשים". סורקין עם ג'יימס ווב (ראובן שוורץ)

במכבי ת"א אמרו: “זה ניצחון חשוב על קבוצה שהיא בריצה ובפורמה טובה מאז שהגיע לשם דושקו איבאנוביץ'". במועדון התקשו תחילה למצוא את המילים לאחר המשחק אחרי שהיום החל בבשורות נוראיות ובסביבת הקבוצה סיפרו "ביום שאוהד הקבוצה, מלח הארץ, סרן רותם לוי ז"ל, נפל בקרב, זהו יום לא פשוט בכלל. הקבוצה הביאה מעט שמחה לאוהדים שעקבו מרחוק. זה לא פשוט לשחק בסיטואציה כזו". כזכור, אוהד הקבוצה, חבר ארגון ה’גייט’ שהיה סגן מפקד פלוגה ביהל"ם, נפל בקרבות בעזה והלווייתו נערכה מספר שעות לפני המשחק, כאשר רפי מנקו ביצע מחווה מרגשת וכתב על הנעל: "תמיד בליבנו, רותם לוי ז"ל".

עבור מכבי ת"א זו הייתה תחילת שבוע המשחקים הכפול כאשר היא פוגשת יריבות שיכולות להתמודד איתה באופן ישיר על המקום בפלייאוף, וההתקפה שלה שוב הגיעה לעבודה. "לא רק שהגענו ל-89 נקודות, שוב עשינו את הריצה מתי שצריך ברבע הרביעי כאשר לקבוצה השנייה היה קשה להגיב, זו לא פעם ראשונה שזה קורה, זה מעיד על הרבה אופי", טענו בסביבת המועדון. האופי המדובר שוב הביא לסיום חזק יותר לרבע השלישי ולמעשה גם של המשחק עצמו. במחצית השנייה ההגנה של קטש כבר נראתה טוב הרבה יותר ובאסקוניה נעצרה על 32 נקודות.

התקשה. בולדווין (ראובן שוורץ)התקשה. בולדווין (ראובן שוורץ)

הצהובים היו מרוצים מהתצוגה ההתקפית, אך הודו: "אנחנו עדיין יכולים לשפר את החדות שלנו". אמש הקו הקדמי הפך למסייעת של בולדווין, בראון ובונזי קולסון: ג'וש ניבו סיים עם דאבל דאבל של 17 נקודות ו-11 ריבאונדים, ג'יימס ווב קלע 17 נקודות והוריד שמונה ריבאונדים וכמובן היה את סורקין, בעוד בראון ובולדווין התקשו לשים נקודות על הלוח, אך חיברו יחדיו 15 אסיסטים מתוך ה-27 של קבוצתם.

מכבי תרשמה שיפור גם בגזרת איבודי הכדור, אותם הורידה ל-12, יחס האסיסטים-איבודים של צמד הגארדים המוביל של קטש השתפר ל-3:1, כלומר על כל שלושה אסיסטים איבוד אחד. יחד עם זאת, הדבר המרשים כמובן היה העובדה שהצהובים קלעו 89 נקודות כאשר בולדווין ובראון עמדו על 4/24 מהשדה וכאשר הקבוצה משחקת את משחקי הבית שלה בבלגרד מול היכל ריק כמעט לחלוטין. במועדון התמוגגו מהקו הקדמי ובונזי קולסון (12 נקודות), ובמועדון סיכמו 15 מחזורים: "אנחנו במאזן 6:9 חיובי, לתקופה הזו של השנה זה מאזן מצוין. הפנים כבר לכוכב האדום והדבר הכי חשוב הוא שהצלחנו להביא מעט שמחה ביום קשה".

אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */